Cravings?

Denne gangen har jeg vært spart for mange lyster, men i de to tidligere svangerskapene hadde jeg en ekstrem trang til å sniffe (!) Neglelakk og neglelakkfjerner. Spesielt mot slutten av graviditeten. Hadde også dilla på moreller og gulrøtter. Spiste så mye gulrøtter med førstemann at det jammen meg ikke var rart han hadde kraftig gulsott! :)

Denne gangen har jeg bare lyst på appelsiner, enn så lenge. Må ha et par om dagen. Totalt avsmak på sjokolade og kaffe som jeg normalt ikke kan leve uten! Med de andre hadde jeg heller ikke lyst på sjokolade, og ble dårlig av tanken på kylling og egg...
 
Fries fra mc Donalds med majones og pepper! Iskalde appelsiner, Cæsarsalat og makrell i tomat med agurk :eek:

Makrell i tomat med avokado og rødløk her, men om det er cravings eller er jeg litt usikker på.
Har dilla på det i perioder gravid eller ikke :p
 
Når kvalmen sto på som verst hadde jeg ikke lyst på noe som helst.
Mcdonaldsfries med uendelige mengder pepper, og ketchup er min favorittmiddag nå.
Ellers går det dessverre en del smågodt, konstant lyst på brownies. Ostetortillas med salsa.... hjelpes..

Sist ville jeg bare ha sunne ting og la på meg 7-8 kg, spent på hvordan det blir denne gangen. Prøver å ha minst mulig usunt i hus, men for tiden er det jeg som handler.. :p
 
De første ukene frem til uke 12 var det rein galskap, i det ene øyeblikket MÅTTE jeg ha sylteagurk, i det andre øyeblikket var det snakk om bare pizza og ingenting annet, neste dag hatet jeg både sylteagurk og pizza, skulle kun ha klementiner og epler.
Det var vanskelig å spise middag samlet, for å si det sånn...:banghead:;)
Men nå spiser jeg med glede alt sammen, men extra glad i ferske reker med loff, sitron og majones!!:Heartred
 
Plommer :eek: jeg tror jeg har spist 10 plommer i dag [emoji23] og sjokomelk!!!!!! Den med sugerør, ikke den store [emoji23]
 
De første ukene frem til uke 12 var det rein galskap, i det ene øyeblikket MÅTTE jeg ha sylteagurk, i det andre øyeblikket var det snakk om bare pizza og ingenting annet, neste dag hatet jeg både sylteagurk og pizza, skulle kun ha klementiner og epler.
Det var vanskelig å spise middag samlet, for å si det sånn...:banghead:;)
Men nå spiser jeg med glede alt sammen, men extra glad i ferske reker med loff, sitron og majones!!:Heartred

Åh, så vittig! Jeg var også helt vill etter reker og loff! En kveld i romjula hadde vi vært på besøk hos noen og på vei hjem ble jeg jo selvfølgelig skrubbsulten og fantaserte om å lage meg en loffskive med reker og alt som hører med. Men da vi kom hjem og jeg skulle lage det oppdaget jeg at vi manglet sitron! Det var helt grusomt. Jeg begynte seriøst å hylgrine! Jeg var utrøstelig. Haha!
 
I dag har jeg skikkelig lyst på ostepop. Jeg spurte mannen min pent om han kunne ta med når han kommer hjem igjen. Han tør vel ikke annet når jeg har vært som en tikkende bombe i hele dag:p
 
Åh, så vittig! Jeg var også helt vill etter reker og loff! En kveld i romjula hadde vi vært på besøk hos noen og på vei hjem ble jeg jo selvfølgelig skrubbsulten og fantaserte om å lage meg en loffskive med reker og alt som hører med. Men da vi kom hjem og jeg skulle lage det oppdaget jeg at vi manglet sitron! Det var helt grusomt. Jeg begynte seriøst å hylgrine! Jeg var utrøstelig. Haha!
Haha!!! Jeg vet den følelsen der, tro meg !)))) Sånn er det å være gravid))
 
Åh, så vittig! Jeg var også helt vill etter reker og loff! En kveld i romjula hadde vi vært på besøk hos noen og på vei hjem ble jeg jo selvfølgelig skrubbsulten og fantaserte om å lage meg en loffskive med reker og alt som hører med. Men da vi kom hjem og jeg skulle lage det oppdaget jeg at vi manglet sitron! Det var helt grusomt. Jeg begynte seriøst å hylgrine! Jeg var utrøstelig. Haha!


Også utrolig lyst på reker... føles som jeg kunne ha spist det HVERDAG..
 
Back
Topp