Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Da synes jeg du skal kjøpe saftNå fikk jeg lyst på appelsinsaft! Haha
Jeg må spise makrell i tomat med majones og agurk oppå med bitte litt salt til frokost hver dag! Å fleskepølse er skikkelig godt, æsj..
Å til vanlig vil jeg aller helst spise middagsrester til frokost da jeg ikke er så glad i brødskive, men klarer jeg ikke det![]()
Ja, enig i junk, hihi. Jeg spiste en BigMac til lunsj her for litt siden. Det var helt himmelsk, men ikke akkurat noe man kan gjøre hver dag (dessverre)Jeg har veldig lyst på sure ting, surt snop, sure frukter og pæresaft.
Junkfood er også det som frister mest men det prøver jeg å holde meg unna
Har også sug etter sjokolade, men det er ikke noe som kommer av graviditeten, dette er helt vanlig![]()
Ikke drukket det foreløpig, men kanskje jeg skal variere litt, haha.Eplejuice! Masse eplejuice!
Åhhh, sjokomelk! Samme herSyns mine cravings forandrer sæ uke te uke nestenhadde en periode dær æ hadde veldig løst sushi, hvertfall når æ ikke hadde mulighet te å kjøp
nu e d sjokomelk og sjokopålegg
![]()
Nam! Iskalde appelsiner og makrell her ogsåFries fra mc Donalds med majones og pepper! Iskalde appelsiner, Cæsarsalat og makrell i tomat med agurk![]()
Åhhh, sjokomelk! Samme her![]()