Cravings?

Bårg

Betatt av forumet
Hei!

Er det noen andre med spesielle lyster?

Mine er: gul fun light saft (drikker ekstreme mengder, haha), spinatsuppe og BigMac (prøver å ikke spise like mye) :stop:D
 
Nå fikk jeg lyst på appelsinsaft! Haha :p

Jeg må spise makrell i tomat med majones og agurk oppå med bitte litt salt til frokost hver dag! Å fleskepølse er skikkelig godt, æsj..
Å til vanlig vil jeg aller helst spise middagsrester til frokost da jeg ikke er så glad i brødskive, men klarer jeg ikke det :p
 
Jeg har veldig lyst på sure ting, surt snop, sure frukter og pæresaft.

Junkfood er også det som frister mest men det prøver jeg å holde meg unna :)

Har også sug etter sjokolade, men det er ikke noe som kommer av graviditeten, dette er helt vanlig :p
 
Nå fikk jeg lyst på appelsinsaft! Haha :p

Jeg må spise makrell i tomat med majones og agurk oppå med bitte litt salt til frokost hver dag! Å fleskepølse er skikkelig godt, æsj..
Å til vanlig vil jeg aller helst spise middagsrester til frokost da jeg ikke er så glad i brødskive, men klarer jeg ikke det :p
Hehe! Da synes jeg du skal kjøpe saft:) jeg spiser makrett i tomat med agurk og pepper til kveldsmat hver dag. Det er også merkelig, for det er jeg ikke glad i til vanlig:) hihi
 
Jeg har veldig lyst på sure ting, surt snop, sure frukter og pæresaft.

Junkfood er også det som frister mest men det prøver jeg å holde meg unna :)

Har også sug etter sjokolade, men det er ikke noe som kommer av graviditeten, dette er helt vanlig :p
Ja, enig i junk, hihi. Jeg spiste en BigMac til lunsj her for litt siden. Det var helt himmelsk, men ikke akkurat noe man kan gjøre hver dag (dessverre):banghead:
 
Syns mine cravings forandrer sæ uke te uke nesten:p hadde en periode dær æ hadde veldig løst sushi, hvertfall når æ ikke hadde mulighet te å kjøp:p nu e d sjokomelk og sjokopålegg:hilarious:
 
Syns mine cravings forandrer sæ uke te uke nesten:p hadde en periode dær æ hadde veldig løst sushi, hvertfall når æ ikke hadde mulighet te å kjøp:p nu e d sjokomelk og sjokopålegg:hilarious:
Åhhh, sjokomelk! Samme her:)
 
Vann og nudler :p haha. Drikker masse vann om dagen ja!
 
Hadde cravings på ostepopp, cheeseburger og julebrus med første

Appelsiner, ostesmørbrød (stekt på stekepanne) og olden boble med nr 2

Denne gang har jeg ingen, er så kvalm og kaster opp en del, så ikke så ofte mat frister :p spiser det jeg orker :p
 
Drikker isvann til alle døgnets tider,og knasker isbiter som om det var den mest naturlige ting i verden å knaske på :D
 
Tror ikke det er noe cravings enda, men ble sykt kvalm når jeg leste hva dere vil ha :hungover:
Forresten så har jeg veldig lyst på nugatti uten brødskive, altså spise det rett fra boksen. Spiser det aldri ellers. I tillegg er det vel kanskje cravings som gjør at jeg spiser salami, som jeg heller ikke spiser til vanlig...:shy:
 
Fries fra mc Donalds med majones og pepper! Iskalde appelsiner, Cæsarsalat og makrell i tomat med agurk :eek:
 
Junk in the trunk!! Hadde en periode her hvor ting stod litt på hodet, og da ble det mye takeaway. Passet meg veeeeeeeldig fint at jeg verken hadde tid til å lage mat, ta oppvasken eller å spise hjemme.... ;)
 
Saftis, spesielt Lollipop også surt godteri!
 
Endres hele tiden... og kan få plutselige innfall. [emoji6] har generelt fått total avsky for godteri (bortsett fra lakris) og kaffe... i går bare måtte jeg ha rekesalat, så lagde det - i dag vil jeg brekke meg av tanken på og spise det. [emoji28]
 
Back
Topp