cravings ?!

aaamamma

Flørter med forumet
Har dere fått cravings på noen matvarer så langt ?

Jeg lever i min siste uke som mat gla (tror jeg) Da jeg har hatt diagnose hyperemesis i begge mine forje svangerskap. Det varte fra uke 6 til ungen var ute begge gangene.

Er 5+2 idag og spiser det jeg kommer over, men har spsist Chips og Holiday dipp hver dag den siste uka! Sist gang gikk det i Stekt ris med biffkjøtt, men spydde jo opp alt, selv om det var godt. Gangen før det var det Dolly pizza bankers! Hah, ingen sunne ting akuratt!

Ingen cravings foreløpig her. Hadde ikke noen med første snuppa heller. Eneste var motsatt: jeg ble råkvalm av laks :D

Ingen nevnbare enda. Fått dilla på poppa med paprika da men tror ikke det er en craving slik jeg er vandt med :p

Før har jeg hatt sardiner i olje tidlig i svangerskapet med begge mine andre:/ liker det ikke engang..

Å isbiter :D

Med siste var jeg å ekstremt glad i å lukte på tørr sand :/

Har veldig lyst på appelsin - hele tiden :P med førstemann hadde jeg cravings på blåbær.

Jeg bare MÅ ha appelsin hver dag, er det første jeg spiser om morgenen :)

Jeg bare MÅ ha appelsin hver dag, er det første jeg spiser om morgenen :)
Jeg og! Hehe, moro da! Jeg har en følelse på at jeg får jente :P tror ikke det har noe med cravingsen å gjøre, men litt morsomt er det å spekulere. Har du en følelse på hvilket kjønn du venter?

Jeg og! Hehe, moro da! Jeg har en følelse på at jeg får jente :p tror ikke det har noe med cravingsen å gjøre, men litt morsomt er det å spekulere. Har du en følelse på hvilket kjønn du venter?

Hehe, godt det er noe sunt i det minste :) Har alltid tenkt at jeg får gutt først, og da jeg var gravid i sommer hadde jeg skikkelig den følelsen, men mista i uke 12 da. Har egentlig litt følelsen av at det blir jente denne gangen da, vet ikke hvorfor, men er jo enda tidlig.

Hehe, godt det er noe sunt i det minste :) Har alltid tenkt at jeg får gutt først, og da jeg var gravid i sommer hadde jeg skikkelig den følelsen, men mista i uke 12 da. Har egentlig litt følelsen av at det blir jente denne gangen da, vet ikke hvorfor, men er jo enda tidlig.
Er enig der, godt det er noe sunt :) håper spiren holder seg fast for begge sin del :)

Vet ikke om det har med graviditeten og gjøre, men fått dilla på brødskive med smelta ost, krydder og.. av alle ting.. dressing :D

Ingen direkte cravings enda, men å ha salt lakris mot kvalmen.

Jeg har ikke fått noen, og hadde vel egentlig ingen sist gang jeg var gravid...så har vurdert å "få" noen denne gangen hvis det ikke kommer naturlig...så får mannen noe å kunne trøste med når hormonene spinner vilt i kroppen og tårene renner... :p

Jeg er veldig glad i salami, og nå som jeg ikke skal spise det har jeg selvsagt kjempelyst på det! På babyverden står det at man kan spise det hvis man fryser det med først, mens andre plasser står det at man bør unngå det uansett så lenge som det ikke har vært kokt.

Is/milkshake/sjokolademelk.....! O-OH, lurer på Åssen dette skal gå :P Samme craving med eldstesnuppa, men da startet det mye seinere.. Dette kom allerede før positiv test nå...! :P

Back
Topp