cravings ?!

Jeg er veldig glad i salami, og nå som jeg ikke skal spise det har jeg selvsagt kjempelyst på det! På babyverden står det at man kan spise det hvis man fryser det med først, mens andre plasser står det at man bør unngå det uansett så lenge som det ikke har vært kokt.
Må være varmebehandla:) stekes, ha på pizza, ostesmørbrød osv:D

Er det jeg har forholdt meg til. Men er så glad i det på vanlig brødskive ;p Men blir nok noen ostesmørbrød etter hvert.

Lys skive med bringebærsyltetøy og ost :p :p samme som med minsta en liten stund :) før jeg gikk over til sardiner.. Håper de ikke kommer nå :p

Spiser også mye brød med syltetøy og ost. Vil liksom ikke ha noe kraftig til frokost merker jeg.

Ikke noe enda :) Lurer på hva det blir, om det blir noe... Men håper jeg slipper unna Hyperemesis denne gangen. Men førstemann hadde jeg det, å gikk ned 20 kg. Men hadde super dilla på ostepølse... Bare måtte ha det!!! :P hehe...

Skikkelig dilla på oliven for tida! Nam nam ☺

Savner også saltpølse, spekeskinke, salami, elgpølse, speket reinsdyr osv... Samboeren har en pakke spekeskinke i kjøleskapet, og som den frister!

Skikkelig dilla på oliven for tida! Nam nam ☺

Savner også saltpølse, spekeskinke, salami, elgpølse, speket reinsdyr osv... Samboeren har en pakke spekeskinke i kjøleskapet, og som den frister!
Hiv spekeskinka hans i fryseren, så kan du spise den :D

Hiv spekeskinka hans i fryseren, så kan du spise den :D

Listeria dør ikke ved frysing, kun ved oppvarming over 70°.. Så føler matportalen på det, ingen vits i å ta sjanser føler jeg ;) Har derimot blitt pizza med spekeskinke ett par ganger.. Yummi :)

Spekemat kan spises hvis det har vært fryst :) Ser nå at ikke alle er enig i det lenger :)

Men, spekeskinke er som du sier godt på pizza :D

Utrolig lyst på hamburger led pomefriets!

Ikke noe enda :) Lurer på hva det blir, om det blir noe... Men håper jeg slipper unna Hyperemesis denne gangen. Men førstemann hadde jeg det, å gikk ned 20 kg. Men hadde super dilla på ostepølse... Bare måtte ha det!!! :P hehe...

:S Hadde også hyperemesis forrige gang.. Grusomt!! Til nå er jeg faktisk ikke kvalm i det hele tatt - bank i bordet ;)

Sure grønne epler siste sv. Har ikke fått noe enda,fortsatt kvalm av d aller meste.

Ingen enda! :P Men med min flaks får jeg vel dilla på noe skikkelig usunt eller junk :P

Back
Topp