cravings ?!

Potetskruer! Kjøpte en pakke etter jobb i går, etter å hatt lyst på det i nesten en uke. Den forsvant altfor fort, og jeg angra på at jeg ikke kjøpte mer.. :p Har også spist polarbrød havre hver dag i snart to uker. Eneste jeg har lyst på til frokost. Har veldig lyst til å få noen sunne cravings snart. For når det kommer til middag er pommes frites eller prior kyllingnuggets alt jeg har lyst på.

Isbiter... og isbiter og mere isbiter! :O

Tomat bønner, helt klart dagens høydepunkt. Og stekt bacon, muffins fylt med vaniljesaus og sjokolade. Alt I ett. Baker de selv. Iste. Nam Nam. ... og vann. Elsker vann.

Fløteis. Redning for rar mage etter middag.

Di første ukene måtte jeg bare ha Oboy!
Nå spiser jeg vannmelon for flere hundre kroner i uka..

Snackstomater og røde druer har stått øverst på lista over spiselige ting siden tidlig i svangerskapet :-p. Antar det ikke er det verste å ha som craving :-)

Jeg har ikke fått noen craving enda... Men er veldig sulten da og det er gjerne ikke alt jeg kan spise for å bli mett. Er jo veldig glad i oboy og melk, men jeg må liksom ikke ha det...

Gulrøtter og frukt, spesielt melon, eple og jordbær. På butikken ved jobben står frukt og grønnsaker først, det er faktisk helt umulig for meg å gå forbi uten å ta med en kurv jordbær (og det er sjelden den kurven overlever arbeidsdagen..)
Har sikkert brukt en halv formue på jordbær :happy:

I tillegg skal det veldig lite godteri til før det blir altfor søtt og klissete, ganske deilig siden jeg alltid har vært av typen som kan spise til det er dumt.. Foreløpig ligger det an til en sunt svangerskap :joyful:

Har oppdaget at jeg har noen cravings nå ja. :) Jordbær med sukker og fløte. Baguette med smeltet ost og skinke.

Huff ja... Det eneste jeg har lyst å spise for tida er de små cheeseburgerne til burger king. Hurra! Var bedre for et par uker siden da det kun var mango jeg ville ha. Jeg må nok holde meg i skinnet, tror ikke jeg skal bli fast inventar akkurat på burger king egentlig... :p

Jeg må vell krype til korset å innse at jeg har fått dilla på nystekt hatting rundstykke med skinke og ost :p er blitt fast i mitt kosthold jo :p

Må le av de som har fått craving på sardiner! Huff og huff! I forrige svangerskap spiste jeg boks etter boks med cottage cheese naturell. Har ikke nærmet meg siden, det var helt klart hormonene som snakket! Denne gangen drikker jeg store mengder Fanta zero som er det eneste som virker kvalmedempende. Ellers vil jeg gjerne ha melon, jordbær og appelsin, men magen reagerer på store mengder frukt, så det er ikke helt greit.

Vann med isbiter! :)

Back
Topp