Cravings/avsky

Samme. Spesielt syrlig godis er på cravelista. Og appelsinjuice blanda med farris er go-to-drink. Sjokolade, potetgull og fet mat frister veldig lite. Motsatt fra hva jeg craver ellers! :wacky:
Helt motsatt her. Blir kjempekvalm av søtt og surt, men tenker konstant på pizza, brød, burger osv :smiley-ashamed004 det er helt motsatt av slik jeg er til vanlig og også stor forskjell fra forrige svangerskap tror jeg

Har ikke noe lyst på noe søtt, helt uvanlig for min del. Ellers har jeg hatt veldig lyst på salami (og ble lei den ferske i forrige graviditet) så blir endel ostesmørbrød. Generelt så syns jeg nesten ingenting frister og tanken på å lage mat sliter jeg med så samboeren er verdens beste og disker opp!

Hadde veldig lyst på reker i natt, av alle ting! Nå som kvalmen er litt borte har jeg lyst på søppelmat type McDonald’s :hilarious: Jeg bestiller alltid cheeseburger med ekstra løk og agurk !!
Å nam, mannen sendte meld hva vi skulle ha til middag, må bli McDonalds merker jeg nå

Hadde veldig lyst på reker i natt, av alle ting! Nå som kvalmen er litt borte har jeg lyst på søppelmat type McDonald’s :hilarious: Jeg bestiller alltid cheeseburger med ekstra løk og agurk !!
Jeg bare måtte ha søppelmat sist graviditet! Cravet det så sinnsykt!!!! Nå klarer jeg nesten ikke tanken hahaa
Jeg fikk gutt sist :p

Jeg bare måtte ha søppelmat sist graviditet! Cravet det så sinnsykt!!!! Nå klarer jeg nesten ikke tanken hahaa
Jeg fikk gutt sist :p
Jeg er nesten sikker på at jeg får gutt nå pga hvordan kvalmen utarter seg :hilarious: og fordi jeg kan spise sjokolade uten å bli kvalm, det var det eneste jeg kunne spise en periode i 1 trimester med førstemann uten å kaste opp:hilarious:

Jeg er nesten sikker på at jeg får gutt nå pga hvordan kvalmen utarter seg :hilarious: og fordi jeg kan spise sjokolade uten å bli kvalm, det var det eneste jeg kunne spise en periode i 1 trimester med førstemann uten å kaste opp:hilarious:
Hehe jeg tror også jeg får en gutt :p

Akkurat nå er jeg litt sur på mannen fordi han har tatt seg en øl og dermed kan ikke kjøre men jeg MÅ HA langpanne gulerot kake fra Rema… :arghh:

Akkurat nå er jeg litt sur på mannen fordi han har tatt seg en øl og dermed kan ikke kjøre men jeg MÅ HA langpanne gulerot kake fra Rema… :arghh:
Føler sånn med deg! Eg klarer ikkje slutte å tenke på langpannesjokoladekake :Heartred :smiley-ashamed004

Haha jeg ble kvalm bare av tanken :sad010
Haha, huff då meg! Har det eigentleg veldig mekeleg sånn sett. Har tenkt på sjokoladekake i heile dag men når eg kom forbi eit bakeri og kunne kjøpt vart eg kvalm når eg såg den :smiley-ashamed004

Haha, huff då meg! Har det eigentleg veldig mekeleg sånn sett. Har tenkt på sjokoladekake i heile dag men når eg kom forbi eit bakeri og kunne kjøpt vart eg kvalm når eg såg den :smiley-ashamed004
Gravidkroppen altså! :happy7
Tror jeg skal sette på noe pomfritt nå. Holdt på å kjøpe pose nummer 4 på butikken i dag fordi det fristet så mye, kom heldigvis på at jeg allerede har 3 nye pakker i fryseren :laughing002

Har helt avsky på brus og energidrikk, drikker ikke kaffe, men har drukket en del cola Zero og en boks energidrikk om dagen. Etter jeg ble gravid har jeg fått totalt avsmak på begge delene. Eneste som frister er Farris som jeg aldri har drukket eller vann med isbiter

Kaffen smaker vondt nå, fysj! Og samtidig fint, for det har jeg alltid hatt i tidligere graviditeter, så da går det jo fremover :hungover:

Back
Topp