Cravings/avsky

:wacky: Eple, klementin, egg stekt på begge sider, ostesmørbrød og sylteagurk er det beste i verden nå

Lite tips til de som craver surt og noe som hjelper litt på kvalmen. Lag te på ca en halv skvist citron og noen skiver ingefær og ca en ts honning! Så deilig og behagelig også nå i kulda

Jeg har spist kun blåbær og appelsin i de siste 3 dagene, og har gått ned 2-3 kg siden jeg ble gravid.
Men da, plutselig følte jeg meg at jeg kan spise hashbrown! Mannen min ble så glad at jeg endelig kan spise noe annet enn blåbær og appelsin, så han kjørte til noen butikker og fant hashbrown! Han kom hjem og varmet den opp.

….og det luktet forferdelig :depressed: Kunne ikke være i det samme rommet med den hashbrown og mannen som lagde den.
Jeg kunne ikke bare spise den selv om mannen måket snø og kjørte bilen bare for å kjøpe den, men også måtte jeg be han å skifte klær og dusje fordi alt luktet forferdelig :crybaby2

Tror dette blir en morsom historie i framtiden og han er ikke sint eller sånt, men jeg føler meg så dårlig for han :smiley-ashamed004

Føler meg bunnløs selv fortiden. Vil bare spise alt jeg kommer over. Får nye cravings hverdag og når jeg får spise det jeg craver så forsvinner det og en ny cravings kommer :hilarious: :smiley-ashamed004

Sylteagurk, lilla stenfrie druer (helst større enn normale), bonbon drops og tortillachips med salt, men virker som det dukker opp nye greier hele tiden:knegg:

Frukt (helst pærer eller appelsin), smoothie og yoghurt (mer spesifikt Nyt-yoghurtene med blåbær og bringebær) er det som lettest går ned her. Vil ikke si det er craving, bare at det ikke gjør meg kvalm... :P

Frukt (helst pærer eller appelsin), smoothie og yoghurt (mer spesifikt Nyt-yoghurtene med blåbær og bringebær) er det som lettest går ned her. Vil ikke si det er craving, bare at det ikke gjør meg kvalm... :P
Omg helt samme situasjon her! Trodde at du snakket om meg haha
Ingenting smaker godt i de siste ukene, og jeg spiser kun frukt, yoghurt, tomater og agurk bare fordi de er eneste som ikke gjør meg kvalm :smiley-ashamed004

Back
Topp