Cravings/avsky

Omg helt samme situasjon her! Trodde at du snakket om meg haha
Ingenting smaker godt i de siste ukene, og jeg spiser kun frukt, yoghurt, tomater og agurk bare fordi de er eneste som ikke gjør meg kvalm :smiley-ashamed004
Fint å se vi er fler:hilarious: Er iallefall mye bedre enn ingenting tenker jeg:angelic:

Har fått ganske dilla på fruktkarameller :shy:
Bruker aldri å spise det til vanlig, men nå får de vekk den ekle smaken i munnen som gjør meg skikkelig kvalm :hungover:

Har fått ny cravings som ikke forsvinner ristet brød drysset med olivenolje, dekket i mozzarella og skivet tomat også masse salt og pepper. Har spist bare det i 2 dager nå. Vil ikke ha noe annet.

Jeg har fått lyst på alt, å det er veldig dumt, for jeg trenger ikke en massemasse ekstra kilo bare fordi at jeg kaster i meg all drit jeg kommer over.
Nå blir det skjerpings! Jeg er ikke noe særlig dårlig i svangerskapet, er egentlig en sprek person som spiser lite godis OG jeg har en tarmsykdom som gjør at jeg burde fortsette slik, særlig fordi tarmen min er i remisjon - å jeg vil prøve å holde det slik :facepalm:

Men ja altså, jeg craver alt :hilarious:

Craver egentlig ingenting, har litt dårligere matlyst enn til vanlig, men har ikke fått avsky på noe. Har bare enda mindre lyst på ting som jeg vanligvis ikke er spesielt glad i, men tolererer. Har siden første svangerskap slitt med kylling, og det har jeg fremdeles problemer med, og det har økt noe denne gravidteten. Kan spise det, men synes det er litt ekkelt..

Jeg har så sykt lyst på rødvinspølse, sånn spekepølse som ikke er lov i det hele tatt.. sist svangerskap var det salami (ikke den som er varmebehandla, den smakte ikke riktig), den cravingen forsvant på fødestua dag 2 så regner med at denne varer like lenge. Er noe med det man ikke kan spise altså :smiley-ashamed004

Back
Topp