Corona virus

Sånn har det alltid vært. Det ble vel anslått at omkring 100 000 ville bli smittet av HIV i Norge også en gang i tiden ... Ikke for å bagatellisere, men som han professoren i artikkelen det ble linket til et sted her inne skriver; det farligste viruset er det historieløse. Vi glemmer at det var like store varsku og like mye frykt knyttet til både SARS, MERS, ebola og Svineinfluensa.

Av hensyn til barn og unge, og til de blant oss med grunn til å være redde må vi faktisk realitetsorientere oss.

Ja absolutt. Jeg har liksom ikke hatt "behov" for å engste meg for det som har vært tidligere, for jeg har jo da kun hatt meg selv å ta vare på. Husker det var styr rundt zika da jeg var gravid sist. Men det var ikke så aktuelt her liksom. Men du har helt rett, og det er fint å få noen sånne påminnelser midt oppi all mediestyret :p

Nei alt for lite fokus på hva viruset er istede for hva der gjør og hvor det er. Blir bare så oppjaget av overskrifter som er sikkelig clickbait.

Ja samme her. Det er full krisealarm liksom. Veldig veldig bra at det tas på alvor, virkelig. Men skulle ønske flere sider av saken ble belyst også!

Ja samme her. Det er full krisealarm liksom. Veldig veldig bra at det tas på alvor, virkelig. Men skulle ønske flere sider av saken ble belyst også!

Mhm, handler om å male et helhetlig bilde av situasjonen og ikke skremselspropaganda for å få flest mulig lesere!

Stor gruppe mye drama :p har ikke meldt meg inn og gjør det nok ikke

Du går absolutt ikke glipp av noe! Er med der og er noe nyttig og veldig mye rart :hilarious: er som noen mister iq når de åpner Facebook, for jeg nekter å tro at folk er så sosialt dumme i virkeligheten. Er kanskje slemt sagt, å har ikke involvert meg så mye der, men diskusjonene er jo bare helt tåpelig:hilarious:

Du går absolutt ikke glipp av noe! Er med der og er noe nyttig og veldig mye rart :hilarious: er som noen mister iq når de åpner Facebook, for jeg nekter å tro at folk er så sosialt dumme i virkeligheten. Er kanskje slemt sagt, å har ikke involvert meg så mye der, men diskusjonene er jo bare helt tåpelig:hilarious:
Er det mange sånne “Karen på facebook” typer da? :hilarious:

Er det mange sånne “Karen på facebook” typer da? :hilarious:

Det er et uttrykk jeg aldri har hørt før :hilarious:
Vet ikke hvordan Karen er på Facebook, men her er de passiv agresive og blir fornærmet for nesten alt, selv det faktumet at folk kan blir fornærmet av det de selv skriver :hilarious::hilarious:
Må innrømme jeg liker å stikke innom for litt drama i ny og ne :hilarious:

Ja det er drøyt hvor tette folk er der :hilarious: skulle tro folk var både dummere og frekkere her inne hvor man kan være anonym. Men der på face finnes det liksom folk med NULL sperrer :banghead::banghead:

Ja det er drøyt hvor tette folk er der :hilarious: skulle tro folk var både dummere og frekkere her inne hvor man kan være anonym. Men der på face finnes det liksom folk med NULL sperrer :banghead::banghead:

Ja er helt enig, tror Facebook får ut alteregoet til folk :hilarious:
personlig prøver jeg aldri å skrive noe som jeg ikke ville sagt i egen person uansett hvor på nette det er, så får andre folk oppføre seg som de vil:happy:

Ja er helt enig, tror Facebook får ut alteregoet til folk :hilarious:
personlig prøver jeg aldri å skrive noe som jeg ikke ville sagt i egen person uansett hvor på nette det er, så får andre folk oppføre seg som de vil:happy:

Ja jeg skriver heller ikke ting jeg ikke ville sagt ellers. Syns gjengen her inne virker mer oppegående, så holder meg til forumet og vår egen fb-gruppe :p

Har vi egen Facebook gruppe? :wideyed:

Jaaaa, visste du ikke det?? Den er skjult da, men ta kontakt med Sapientia her inne, så fikser ho det. Da må du gi slipp på anonymiteten din da, da vi har en regel på å presentere seg med navn + brukernavn ved medlemsskap :p men veldig koselig å bli enda bedre kjent med alle synes jeg ❤️

Jaaaa, visste du ikke det?? Den er skjult da, men ta kontakt med Sapientia her inne, så fikser ho det. Da må du gi slipp på anonymiteten din da, da vi har en regel på å presentere seg med navn + brukernavn ved medlemsskap :p men veldig koselig å bli enda bedre kjent med alle synes jeg ❤️

Skal gjøre det :) er ikke den som er mest opptatt av anonymiteten min :P

Finner ikke gruppen på Facebook, er den skjult/lukket eller noe?
Den er stengt for nye medlemmer da det har vært en del dårlig stemning der inne. Men den åpner nok sikkert etterhvert, når stemningen er roet seg.

Det der ut som de værste tilfellene og de fleste syke/døde bor i områder med 5g som skal gjøre noe med oksygen? må lese litt mer om det
Det høres veldig ut som en eller annen konspirasjonsteori, så ville ikke tenkt så mye på det tror jeg :)

Back
Topp