Connie

Jeg er så lei nå. Må bare syte litt her. De sjekket meg her litt før kl 9 å livmortappen ( tror det er den de snakket om) var ikke klar. Så inn med ny pille å vente på ting skal skje. Har bare noen rier avertil nå som må pustes igjennom. Kl 15 sa er det ny kontroll for å se om jeg snart er klar. Kan se ut som det ikke blir noe fødsel i dag heller :(

Skjønner godt du er utåmodig. Rene maratonen det her! Men kan trøste deg litt med at når det først setter i gang skikkelig, så bruker det å gå ganske raskt. Håper på lørdagsbarn. TviTvi :p
 
Forstår at du er lei,håper og krysser fingrene for at denn pillen virkelig gjør susen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Da var man blitt undersøkt igjen. Ctg var perfekt med jevne rier opp på 100 å da blei jeg jo skikkelig glad og positiv, men så sjekket dem inni hoha å neida, ingenting forandring der. Så nå hev de inn 2 piller å sa jeg måtte smøre meg med tolmodighet.
 
Uff kjære deg! Dette høres utrolig slitsomt ut!! Du er så flink da! Hold ut, snart er du mamma <3


-- tasting fra mobil --
 
Så slitsomt for deg at det drar seg sånn ut :( håper pillene gjør at det går fort herfra!
 
Huff kjedelig,håper det virkelig tar seg opp no......
Tenker på deg.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Dag 4 :( etter dem satt de siste 2 pillene hadde jeg rier på ca et halvt minutt med 2-3 Mins mellomrom 4 timer i strekk. Knakk litt sammen den fjerde timen , pga jeg var så utkjørt i hodet :( jordmor tokk da å sjekket meg igjen ( kl 19) å sa at hun kunne få 4 fingre inn å så dro hun åpningen mer mot midten. Dette gjorde virkelig vondt :(. Etter dette fikk jeg skikkelig smerte rier hvert 3 min ca å fram med saktvannsbobler igjen, men denne gangen funket det ikke så fikk heldigvis ei sprøyte med morfin , noen paracet og en sobril å sove på :) våknet i dag med at det kom endel blod ut, så nå er det å vente på dagens første sjekk :) utvilt og klar for fight :)
 
Dag 4 :( etter dem satt de siste 2 pillene hadde jeg rier på ca et halvt minutt med 2-3 Mins mellomrom 4 timer i strekk. Knakk litt sammen den fjerde timen , pga jeg var så utkjørt i hodet :( jordmor tokk da å sjekket meg igjen ( kl 19) å sa at hun kunne få 4 fingre inn å så dro hun åpningen mer mot midten. Dette gjorde virkelig vondt :(. Etter dette fikk jeg skikkelig smerte rier hvert 3 min ca å fram med saktvannsbobler igjen, men denne gangen funket det ikke så fikk heldigvis ei sprøyte med morfin , noen paracet og en sobril å sove på :) våknet i dag med at det kom endel blod ut, så nå er det å vente på dagens første sjekk :) utvilt og klar for fight :)
Så bra du har fått hvilt litt. Dette har tatt tid! Nå er det på tide lillingen kommer. Krysser fingre for at i dag er dagen. Må være vanskelig å ha det slik :) Lykke til og tvi tvi for mange effektive rier fremover :)
 
Så bra du har fått hvilt litt. Dette har tatt tid! Nå er det på tide lillingen kommer. Krysser fingre for at i dag er dagen. Må være vanskelig å ha det slik :) Lykke til og tvi tvi for mange effektive rier fremover :)
Signerer! Satser på søndags baby :)
 
lykke til idag, håper virkelig dette er dagen for deg:)
 
Nååååååå blei jeg trillet inn på ei fødestue. Skal ta vannet nå :) yaaaay :) å som jordmoren sa: ja nå skal du lige føde ( ho er dansk) jeg er stresset som fy
 
Nååååååå blei jeg trillet inn på ei fødestue. Skal ta vannet nå :) yaaaay :) å som jordmoren sa: ja nå skal du lige føde ( ho er dansk) jeg er stresset som fy
Lykke til :) blir vel sikkert godt å bli ferdig nå :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Heia heia heia!
Du har virkelig vært tøff! Det må jeg si! All ære til deg og den fornyete energien du nettopp viste! Masse lykke til!


-- tasting fra mobil --
 
Nååååååå blei jeg trillet inn på ei fødestue. Skal ta vannet nå :) yaaaay :) å som jordmoren sa: ja nå skal du lige føde ( ho er dansk) jeg er stresset som fy
Jippi :D godt det blir gjort.. lykke til <3
 
Endelig:)
No blir det snart baby på deg:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Du e bra tøff og tolmodig må Ej sei:) håpe så inderli du fer lille skatten din i dag:) masse lykke til:)
 
Wooo hoooo!!! Fantastisk, så er drt ikke lenge til du har din lille skatt i armene.
Jeg synes du er tøff som toget!!!
 
Herlig, endelig er du snart ferdig:) Håper du får en lett og fin fødsel etter så lang ventetid:)
 
Epidural <3 Guri for en forskjell :)
 
Back
Topp