Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende,ikke lenge til du har babyen her daTing tar tid på sykehuset altså. 2 timer forsinket nesten var dem. Men hvertfall så blir jeg satt igang i morgen tidligskal bli lagt inn kl 9
![]()
Kjedelig med forsinkelser. Men godt du slipper vente en ukeTing tar tid på sykehuset altså. 2 timer forsinket nesten var dem. Men hvertfall så blir jeg satt igang i morgen tidligskal bli lagt inn kl 9
![]()
Er du på sjukehuset hele tiden? Har de sagt kor lang tid det kan ta? Spennende!Bare skrive her isteden for å lage egen tråd? Her er hvertfall en oppdatering. Har nå fått en ballong inni livmorhalsen rett på hodet på babyen , som de har sprøytet inn 60 ml med vann i. Ut fra den ballongen henger det en slange som da henger ut og er teipet til låret mitt. Ser skikkelig ekkelt ut. Så nå er det bare å vente på Riene. Skjer nok ikke noe i dag.
Ja jeg får ikke lov å gå noe sted. Dem sa at det kan ta opptil 3 dager, men vi får bare håpe at det ikke tar fult så lang tid hehe.Er du på sjukehuset hele tiden? Har de sagt kor lang tid det kan ta? Spennende!
Oj det er jo lenge detJa jeg får ikke lov å gå noe sted. Dem sa at det kan ta opptil 3 dager, men vi får bare håpe at det ikke tar fult så lang tid hehe.
Krysser fingrene for at det er i full gang snartDa har det begynt å komme små rier som jeg må puste meg igjennomwoho kanskje det ikke tar 3 dager for meg