Connie

Ting tar tid på sykehuset altså. 2 timer forsinket nesten var dem. Men hvertfall så blir jeg satt igang i morgen tidlig :) skal bli lagt inn kl 9 :)

Ting tar tid på sykehuset altså. 2 timer forsinket nesten var dem. Men hvertfall så blir jeg satt igang i morgen tidlig :) skal bli lagt inn kl 9 :)
Spennende,ikke lenge til du har babyen her da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja det er kjempe spennende , men også litt skummelt ;)

Ååå da blir det snart bebi! :) <3

Kjedelig med forsinkelser. Men godt du slipper vente en uke :D Hipp hurra for baby i morgen :) :) masse lykke til!

Tusen takk alle sammen :) da var det bare å prøve å få sove litt i natt :)

Masse lykke til idag Connie :) Gleder oss til oppdatering :)

Bare skrive her isteden for å lage egen tråd? Her er hvertfall en oppdatering. Har nå fått en ballong inni livmorhalsen rett på hodet på babyen , som de har sprøytet inn 60 ml med vann i. Ut fra den ballongen henger det en slange som da henger ut og er teipet til låret mitt. Ser skikkelig ekkelt ut. Så nå er det bare å vente på Riene. Skjer nok ikke noe i dag.

Bare skrive her isteden for å lage egen tråd? Her er hvertfall en oppdatering. Har nå fått en ballong inni livmorhalsen rett på hodet på babyen , som de har sprøytet inn 60 ml med vann i. Ut fra den ballongen henger det en slange som da henger ut og er teipet til låret mitt. Ser skikkelig ekkelt ut. Så nå er det bare å vente på Riene. Skjer nok ikke noe i dag.
Er du på sjukehuset hele tiden? Har de sagt kor lang tid det kan ta? Spennende!

Er du på sjukehuset hele tiden? Har de sagt kor lang tid det kan ta? Spennende!
Ja jeg får ikke lov å gå noe sted. Dem sa at det kan ta opptil 3 dager, men vi får bare håpe at det ikke tar fult så lang tid hehe.

Ja jeg får ikke lov å gå noe sted. Dem sa at det kan ta opptil 3 dager, men vi får bare håpe at det ikke tar fult så lang tid hehe.
Oj det er jo lenge det :o hååååper du slipper gå der å tråkke i 3 dager. :) sender deg fødestøv :D

Da har det begynt å komme små rier som jeg må puste meg igjennom :) woho kanskje det ikke tar 3 dager for meg

Back
Topp