Connie

Ja, masse lykke til, blir spennende med oppdatering:)
 
Lykke til!! :)
 
Woho så søte dere er :) gruer meg no helt sykt. Har lyst å bli ferdig med det å håper det skjer i morgen, men samtidig er det skummelt å jeg syntes de kan vente 1 uke. Kommer til å bli lite søvn i natt
 
Lykke til:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Woho så søte dere er :) gruer meg no helt sykt. Har lyst å bli ferdig med det å håper det skjer i morgen, men samtidig er det skummelt å jeg syntes de kan vente 1 uke. Kommer til å bli lite søvn i natt
Skjønner det er litt skummelt.. men å vente en uke trur eg ikkje gjør det mindre skummelt. Er bare sånn det når du får vite at NO skjer det :p fekk beskjed at eg måtte sove godt kvelden før eg skulle inn å bli satt i gang.. altså... Ass if:p hehe dette går nok helt fint skal du se! Skal følge spendt med i morgen:) når får du dommen?
 
Masse lykke til! :D
 
Skjønner det er litt skummelt.. men å vente en uke trur eg ikkje gjør det mindre skummelt. Er bare sånn det når du får vite at NO skjer det :p fekk beskjed at eg måtte sove godt kvelden før eg skulle inn å bli satt i gang.. altså... Ass if:p hehe dette går nok helt fint skal du se! Skal følge spendt med i morgen:) når får du dommen?
Skal ikke på sykehuset før kl 13. Legen sa sist at det enten blei I dag eller neste onsdag. Nå har jeg ligget i hele natt å psyket meg opp til dette her,så nå må det bli i dag hehe
 
Masse lykke til connie! Krysser fingrene for at de setter igang idag så du slipper å gå en uke til å grue deg. Dette går nok kjempefint skal du se;-)
 
Masse lykke til i dag!
Krysser fingrene for at noe skjer i dag i og med du har forberedt deg på dette - så slipper du å gå og tenke mer på det.. Utrolig spennende :)) Tenker på deg :)
 
Back
Topp