Connie

Woho dem fikk dratt ut ballongen uten å tømme den :) så da er jeg god å moden:) fikk en pille oppi der isteden nå som skal sette igang Riene igjen. Uff nå gruer jeg meg til å få vondt igjen :) men bra at det skjer no :)
Åå,snart får du treffe babyen din! :D
 
Skjedd noe mer her? Er så spent:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
De sjekket her kl 17,15 å da var det bare 1 cm åpning. Fytti å vondt å få ei hånd oppi der. Fikk ei ny pille oppi hoha så da var det vente leken igjen.
 
De sjekket her kl 17,15 å da var det bare 1 cm åpning. Fytti å vondt å få ei hånd oppi der. Fikk ei ny pille oppi hoha så da var det vente leken igjen.

Ah. Lange timer. Håper du får nok søvn til det blir skikkelig gang på ting. Min forrige fødsel gikk sent i starten også, men når de tok vannet på 3cm så hadde jeg plutselig full åpning etter en time :p

Lykke lykke til!!! :)
 
De sjekket her kl 17,15 å da var det bare 1 cm åpning. Fytti å vondt å få ei hånd oppi der. Fikk ei ny pille oppi hoha så da var det vente leken igjen.
Kjedelig å vente sånn :/ håper det blir fart på sakene for deg snart :)
 
Lykke til :))) så kjekt. Noen grunn for at du blir satt igang? :)
Tusen takk :) har fått svangerskapsdiabetes så får ikke lov å gå lengre da pga fare for stor unge.
 
Ah. Lange timer. Håper du får nok søvn til det blir skikkelig gang på ting. Min forrige fødsel gikk sent i starten også, men når de tok vannet på 3cm så hadde jeg plutselig full åpning etter en time :p

Lykke lykke til!!! :)
Vist det ikke har skjedd noe i natt så tar dem vannet i morgen tidlig hvertfall sa de. Så satser på det går fort her da :) :)
 
Vi får håpe det utvikler seg utover kvelden,slik at du får noe annet å gjøre enn å se Idol;)
 
Uff dette ble lenge for deg! Da håper vi fortgang etter at de tar vannet i morgen <3


-- tasting fra mobil --
 
Håper det tar seg opp så du slipper å gå sllik å vente....
Pleier å få fortgang i ting når en tar vannet:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
I går kveld 23.30 sjekket dem meg å jeg hadde åpning på 3cm, men skjedde lite utenom luftsmerter. Fikk prøvd akupunktur også da hehe. Merket ikke no til det. Nå ligger jeg med registrering før dem skal sjekke om dem skal ta vannet eller ny pille. Guri å treig lille tutta er
 
Huff,så kjipt at det skal dra ut:( får satse på at det blir action i dag så lille babyen kommer ut:D
 
Ho tar seg jaggu god tid :p håper de tar vannet ditt så det blir litt fort gang i sakene :)
 
Uff, så slitsomt det må være når det tar så lang tid! *Kaster ei bøtte med fødestøv på deg* :p
 
Jeg er så lei nå. Må bare syte litt her. De sjekket meg her litt før kl 9 å livmortappen ( tror det er den de snakket om) var ikke klar. Så inn med ny pille å vente på ting skal skje. Har bare noen rier avertil nå som må pustes igjennom. Kl 15 sa er det ny kontroll for å se om jeg snart er klar. Kan se ut som det ikke blir noe fødsel i dag heller :(
 
Back
Topp