Cola zero og Pepsi Max- hva liker du best ?

Her er det Cola Zero som er favoritten. Synes det er litt spesiell smak på Pepsi. Men drikker brus evt på lørdag, men går som regel i vann hele tiden. På restaurant derimot er det Coca Cola-produkt eller no appelsinbrus hvis de ikke har coca cola-produkter.

Vet ikke hvorfor men jeg har for meg at de som synes at Pepsi Max er best, drikker virkelig BARE det. Og drikker skikkelig store mengder daglig.
 
Smaksett syns jeg pepsi max er bedre hvis det MÅ være sukkerfri. Ellers skal jeg drikke brus foretrekker jeg cola.

Har 4 søsken, der 2 drikker STORE mengder pepsi max å er helt avhengig. husker pepsi max var veldig «in» når det ble vanlig med sukkerfri brus.
 
Her er det Cola Zero som er favoritten. Synes det er litt spesiell smak på Pepsi. Men drikker brus evt på lørdag, men går som regel i vann hele tiden. På restaurant derimot er det Coca Cola-produkt eller no appelsinbrus hvis de ikke har coca cola-produkter.

Vet ikke hvorfor men jeg har for meg at de som synes at Pepsi Max er best, drikker virkelig BARE det. Og drikker skikkelig store mengder daglig.

Jeg har også den oppfatningen. Har sett flere her inne som må ha Pepsi Max hver dag og det er kanskje en del av grunnen.
 
Pepsi max. Alltid !

Cola zero går ann. Men ikke cola light. Stor forskjell gitt [emoji39]
 
Ingen av delene. Liker ikke zero, Pepsi Max, diet Pepsi eller diet Coke. Drikker vanlig cola og ALT for mye. Jeg er helt avhengig av cola
 
Drikker kun vanlig coca cola. Velger vann om jeg kun får tilbud om light-bruser, fordi jeg synes det smaker så vondt.
Drikker ikke cola på hverdager, selv om jeg har veldig lyst på det.
 
Pepsi max :)
 
Begge er æsj! Men om jeg må velge velger jeg Cola uten sukker (som den heter), den er mest lik original Cola på smak.
 
Back
Topp