Clearblue Advanced fertilitetsmonitor

Vis monitor ikke fant max. Hvilken dag vil den spør om gravid test? Jeg gidder ikke mer testing. Streken er vekk. Gidder ikke å sløse pinner. Jeg er i 2 syklus med ny monitor. Har brukt en gammel modell i flere år. Den kunne ikke lese gravid test
 
Fikk høy i dag på første test dag (CD 7) på første runde med clearblue advanced. Er det en indikator på at el er like rundt hjørnet eller kan man få høy innimellom lav? I følge apper som regner ut el skal jeg ikke ha EL før 18 eller 25.09(gjennomsnitt siste 10 sykluser). Blir så forvirret av alt :dead:
Det har jeg aldri sett at har skjedd med noen. Det mest normale er at den starter på lav, høy, ev. maks om den finner den, høy og så lav. Noen ganger kan man gå rett fra lav til maks og andre ganger finner den ikke maks
 
Uff. Så typisk. Våkna opp til en liten mini blødning. Vi er bare på dag 21...og med dette starter alt på nytt regner jeg med
 
Last edited:
Så rart :bored: er fortsatt på høy CD9.
Tre dager med høy er ikke uvanlig? Syklusen jeg hadde i juli hadde femten dager med høy. Normen min nå er fire dager med høy før to dager med maks før en dag med høy og så lav men det er veldig individuelt
 
Last edited:
Tre dager med høy er ikke uvanlig? Syklusen jeg hadde i juli hadde femten dager med høy. Normen min nå er fire dager med høy før to dager med maks før en dag med høy og så lav men det er veldig individuelt
Mente det var rart at det var høy på første testdag, men igjen, jeg er ny til alt dette så har egentlig ikke peiling.
Red: ser nå at du hadde svart på å få lav innimellom høy. :)
 
Mente det var rart at det var høy på første testdag, men igjen, jeg er ny til alt dette så har egentlig ikke peiling.
Red: ser nå at du hadde svart på å få lav innimellom høy. :)
Åja da misforsto jeg. Virker litt i tidligste laget da. Vet du ca. hvor lange sykluser du har til vanlig?
 
Fikk høy i dag på første test dag (CD 7) på første runde med clearblue advanced. Er det en indikator på at el er like rundt hjørnet eller kan man få høy innimellom lav? I følge apper som regner ut el skal jeg ikke ha EL før 18 eller 25.09(gjennomsnitt siste 10 sykluser). Blir så forvirret av alt :dead:
Har bare prøvd monitor i to sykluser, men første syklusen jeg testet fikk jeg høy på andre testdag, så var den høy i maaange dager før jeg fikk max på CD18.
 
Back
Topp