Clearblue Advanced fertilitetsmonitor

Hva ble det til hos deg? Fikk du Max til slutt ? Ble du gravid ? ♥️♥️er i samme situasjon, hatt høy i 5 dager ingen maks. Mens alle andre symptomer er her.
Ikke meg du spurte, men jeg brukte CBFM over flere sykluser før jeg ble gravid i november/desember. Hadde ganske likt mønster hver mnd med noen dager høy og påfølgende maks. Men den syklusen jeg ble gravid fikk jeg plutselig kjempe sen EL, med over 10 dager høy på monitoren. Måtte til slutt slutte å teste med monitoren for skjønte den ikke ville oppdage maks når man får så mange med høy. Var i ferd med å gi opp hele syklusen når jeg endelig fikk positiv el test på CD21, og ble faktisk gravid den syklusen :love7 Ble selv veldig motløs av å vente så lenge på el og at syklusen ikke oppførte seg slik som er vanlig for meg. Tenkte hele syklusen var kjørt og jeg hvert fall ikke ville bli gravid. Hjalp å høre om andre som hadde hatt veldig avvikende syklus og likevel blitt gravide. Og jammen ble jeg det selv også. Håper du finner EL snart, er fryktelig slitsomt og gå å vente.. Men uansett hvor sen den er, kan den være like «bra» :love7

Hva ble det til hos deg? Fikk du Max til slutt ? Ble du gravid ? ♥️♥️er i samme situasjon, hatt høy i 5 dager ingen maks. Mens alle andre symptomer er her.
Hei. Jeg ble gravid i november jeg. Da hadde jeg gitt opp gravid prøving. Jeg va lei. Brydde meg ikke om. Monitor. Ble gravid i slutten av november. Og mistet igjen i slutten av desember

Back
Topp