Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner nesten å lure på om det er noe bugs med maskinene jeg. Kjøpte helt ny på nett og bruker min på tredje syklus nå. CD 12 nå og høy på tredje dagen. Forrige syklus fikk jeg ikke Max enda gyn bekreftet EL. Mulig jeg misset toppen, men synes det er rart når monitoren koster så mye og skal være så bra. Vet ikke jeg altså, baserer dette kun på magefølelse, men synes jeg har lest om flere her inne som ikke får max. Det kan jo selvsagt være tilfeldig, men..Jeg er på dag 18.ser ingen strek.Men er fremdeles i høy. Plutselig dukket det opp spørsmål om gravid test etterpå. Så skal teste i morgen
Jeg har ingen tro på på dette.
Jeg har jo ikke særlig tegn. Og det var vel litt tidlig å spør. Men jeg får jo ikke max på maskinen.
Tror det er mellom 45-55, så jeg hadde sett på tidlig strimmel i 3-4 dager før den slo ut begge gangenenoen som vet hvor mye hcg monitoren trenger for å vise gravid?
Tror ikke det blir noe max den runda hellerHar ikke opplevd det nei. Jeg har ikke tatt bilder av testene, men jeg så ingen klar forskjell på testene som ga høy og testen som ga max.