Clearblue Advanced fertilitetsmonitor

Helleoglykke

Flørter med forumet
Hei! Dere som har fertilitetsmonitor, får dere alltid høy før maksimal? Jeg har testet lav alle dager frem til i dag, da ble den maksimal.. så har altså ikke fått høy:)
 
Opplevde det sist syklus og ble gravid :) sist jeg ble gravid var det high i fire dager først, men alle andre bare en dag high før Max. Så ikke noe særlig mønster her :p
 
Jeg har alltid fått høy før maksimal men det er fult mulig å gå fra lav til maksimal :)
 
Jeg har opplevd å ikke få max
Slik ble forrige runde. Dag 6- 17 høy. Streken forsvant rundt dag 16.Dag 18 mens
Denne runde 6-9 lav.
Dag 10-16 høy. Ingen max enda. Selv om jeg ser streken. Jeg håper å oppleve max nå.
Har blitt gravid flere ganger via monitor sin målinger
 
Opplevde det sist syklus og ble gravid :) sist jeg ble gravid var det high i fire dager først, men alle andre bare en dag high før Max. Så ikke noe særlig mønster her :p
Håper på det samme her! :D Har vært prøvere i snart et halvt år uten hell.. dette er første syklus med monitor, så veldig spent på å se:D
 
Kan det være at monitoren ikke fanger LH-toppen? Siden man bare tester på morgenen?
Jeg stoler fullt på monitor. Har vært hos gyn. Og fikk konstantert at nå var det El. Og det var faktisk dag 2 med max. Så den har mye riktig. Desverre så kan man også oppleve å ikke få max. Den går bare i høy. Og streken forsvinner. Da har kroppen prøvd å lage eggløsning. Men testen klarte ikke å slå ut. Da gadd jeg ikke mer. Men da forsøker kroppen eventuelt på nytt igjen
 
Back
Topp