Ting går fremdeles veldig opp og ned her, særlig om nettene. Det virker som at hun til tider sliter med magen, og jeg tror ikke det har med det lille vi har introdusert av fast føde siden hun var vært slik i perioder før og. Vakumet på flasken har blitt dårligere, og vi har nok en gang bestilt time for å få sjekket om hun har stramt tungebånd. Vi hadde time hos privat lege tidligere og, men avbestilte fordi barnelegen mente det var helt grei (fordi hun kunne strekke tungen ut og den ikke var hjerteformet), og fordi jeg var såpass dårlig. Tenker nå at det er greit å bare få det fikset eller avkreftet slik at hun ikke får plager senere ihvertfall. På grunn av magetrøbbelet har vi og byttet fra hipp til nan sensilac, så får vi gi det et par uker og se om det har noen effekt. Hun har fått to flasker med det i dag.
I dag har vi vært hos fotograf (samme som vi tok nyfødt-bilder hos), sammen med to venninner som har babyer som er 1-2 måneder yngre. Fotografen hadde barselstreff-tilbud, og det var skikkelig koselig. A var i sitt ess som vanlig når vi er ute og det skjer ting.
Ellers har jeg prøvd å få inn litt rutiner på trilleturer. Prøver å gå etter 2 flaske, og da gjerne i 1-2 timer. Det varierer litt hvor lenge A holder ut siden hun sover kun rundt 28 minutter selv om jeg triller. Merker allerede at jeg får mer overskudd av å holde meg i såpass aktivitet
Og kom til og med inn i en jeans fra før jeg var gravid nå! (Prøvde 4 stk før jeg fant en som passet da vel og merke
).
I dag har vi vært hos fotograf (samme som vi tok nyfødt-bilder hos), sammen med to venninner som har babyer som er 1-2 måneder yngre. Fotografen hadde barselstreff-tilbud, og det var skikkelig koselig. A var i sitt ess som vanlig når vi er ute og det skjer ting.
Ellers har jeg prøvd å få inn litt rutiner på trilleturer. Prøver å gå etter 2 flaske, og da gjerne i 1-2 timer. Det varierer litt hvor lenge A holder ut siden hun sover kun rundt 28 minutter selv om jeg triller. Merker allerede at jeg får mer overskudd av å holde meg i såpass aktivitet