Bynt å handle inn ting?

Si fra hvis du kommer over gode tilbud på babycall! Så skal jeg gjøre det samme! ;)

c7c787f16fa5192f3051c2c1b39bd22f.png

Fikk mail om tilbud no fra babybanden. Men syns ikke det va så voldsomt. Så vi hold oss hard ei lita stund til [emoji6]
 
Nå er vi sikkert litt smågal som begynner sååååå tidlig, men vi gjorde et ganske bra kjøp på en Emmaljunga Mondial-vogn som vi virkelig bare elsket! Nå har vi lukket alle gardinene i huset og kjører rundt på vognen her, for ingen vet noe enda siden det er så tidlig... *Litt overivrig kanskje* laughing6
 
Nå er vi sikkert litt smågal som begynner sååååå tidlig, men vi gjorde et ganske bra kjøp på en Emmaljunga Mondial-vogn som vi virkelig bare elsket! Nå har vi lukket alle gardinene i huset og kjører rundt på vognen her, for ingen vet noe enda siden det er så tidlig... *Litt overivrig kanskje* laughing6

Vi kjøpte vogn i april vi, så du er langt fra gal [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: LSB
Nå er vogn, bilstol med base, litt klær, sprinkelseng og stellebord/stellekommode i hus :)

Seng.JPG sundvik-stellebord-kommode-hvit__0288556_PE424328_S4.JPG
 
Hehe.. Ja, håper den kommer på salg i butikkene på babyshop jeg nå, da vi har gavekort der fra før :p ;)

E vel nå sånn gavekort greier om man melde s inn dær å. Så det hadd vært toppers.
 
Nå er vi sikkert litt smågal som begynner sååååå tidlig, men vi gjorde et ganske bra kjøp på en Emmaljunga Mondial-vogn som vi virkelig bare elsket! Nå har vi lukket alle gardinene i huset og kjører rundt på vognen her, for ingen vet noe enda siden det er så tidlig... *Litt overivrig kanskje* laughing6

Synes ikke dere var så tidlig ute jeg :)
 
  • Liker
Reactions: LSB
Synes ikke dere var så tidlig ute jeg :)

Haha, nei, jeg skjønner hvorfor vi syns det og ikke dere! Oppdaget plutselig at jeg har rotet meg inn i heeeelt feil forum, her. Jeg hører til Mars 2018, så her har jeg ikke så mye å gjøre!
 
Haha, nei, jeg skjønner hvorfor vi syns det og ikke dere! Oppdaget plutselig at jeg har rotet meg inn i heeeelt feil forum, her. Jeg hører til Mars 2018, så her har jeg ikke så mye å gjøre!

Haha :) da forstår jeg lykke til videre i graviditeten :)
 
  • Liker
Reactions: LSB
Back
Topp