Bynt å handle inn ting?

Da har jeg funnet vippestol på finn.no jeg kan få for 300kr, skal hente den på lørdag [emoji87]

Kjøpt en babybjørn svart/rød for 300kr selv. Henta på søndagen.
 
Bestillte Vippestol for to dager siden for 400 kr på jollyrom. Og i går ble det en by tur så IKEA Sto planen ingen ting til meg selv kun til Frøken Fryd i magen :)
 
Var på OUL i dag. Så nå er det handlet inn rosa ullklær på salg, jule/nyttårskjole er i boks og måtte jo ha en rosa kosebamse med en gang [emoji166][emoji178]
787ee3f09149251fb39d7e04b478f7e8.jpg
 
Har kjøpt to sett med klær foreløpig. Vi må ha ny bil, seng, søskenvogn, lekegrind, bæresele og klesskap.. så tenkte å begynne så smått til helgen med en tur på ikea[emoji38]. Tror ikke det blir å montere riktig enda, da det er så lenge til det skal brukes[emoji56]
 
Hvor har du kjøpt den vinterposen? Den var veldig fin:)

Den er så søt syns jeg [emoji170] Jeg kjøpte den på Babyshop.no. Den er på salg! (var det i går i hvertfall) Den heter Easygrow Grandma. Den har en tykk dyne som kan tas ut så den kan brukes på våren også. Min venninne har en sånn, hun er veldig fornøyd.
 
Den er så søt syns jeg [emoji170] Jeg kjøpte den på Babyshop.no. Den er på salg! (var det i går i hvertfall) Den heter Easygrow Grandma. Den har en tykk dyne som kan tas ut så den kan brukes på våren også. Min venninne har en sånn, hun er veldig fornøyd.

Så genialt!:) da må jeg sjekke, fikk veldig lyst på sånn selv:)
 
Ups [emoji13]
Skulle innom barnas hus for å kjøp bæresæle å tok me en bilstol m base å adapter te vogna i samme slengen hihihi
Vi hadd bestemt fra før at vi vil ha besafe izi go modular. Å den e aldri på tilbud BORTSETT FRA om en farge går ut fra sortimanger. Å den røde de hadd va 800kr billigere. Så da slo vi til gitt.
Bynne å ha det meste på stell nå gitt.
 
IMG_0440.JPG Har kjøpt veggord til å ha over sprinkelsenga :happy: så må jeg bytte sengehimmel siden det kommer gutt denne gangen:p
 
Så flink du har vært som har kjøpt så mye allerde! [emoji4] Vi har foreløbig kun kjøpt vogn vi [emoji6]

Handle ting når d e tilbud. Å har vært en del av det. Så d har blitt litt no å litt da. Komme langt ove halvveis m utstyret å. Alt d store e i boks. Men babycall, stellematte, lammeskinn, nest, vognpose mangle vi pluss litt mer æ ikke huske.
 
Ups [emoji13]
Skulle innom barnas hus for å kjøp bæresæle å tok me en bilstol m base å adapter te vogna i samme slengen hihihi
Vi hadd bestemt fra før at vi vil ha besafe izi go modular. Å den e aldri på tilbud BORTSETT FRA om en farge går ut fra sortimanger. Å den røde de hadd va 800kr billigere. Så da slo vi til gitt.
Bynne å ha det meste på stell nå gitt.

Skal ha den vi også :) men skal ha i mint grønn [emoji13] synes den var genial og veldig fin [emoji7]
 
Handle ting når d e tilbud. Å har vært en del av det. Så d har blitt litt no å litt da. Komme langt ove halvveis m utstyret å. Alt d store e i boks. Men babycall, stellematte, lammeskinn, nest, vognpose mangle vi pluss litt mer æ ikke huske.
Tror vi ligger an ca likt da. Vi har kjøpt alt du mangler, men mangler litt andre ting. Bilstolpose, vogn, dyne/sengetøy og litt mer klær er noe av det vi mangler :) Er så koselig å kjøpe ting til den lille og så er det jo tilbud hele tiden. Vi har jo null peiling på hva som bruker å vær på tilbud og ikke, så når vi ser noe vi har tenkt å kjøpe på tilbud må vi bare slå til.
 
Back
Topp