Bynt å handle inn ting?

Tror vi ligger an ca likt da. Vi har kjøpt alt du mangler, men mangler litt andre ting. Bilstolpose, vogn, dyne/sengetøy og litt mer klær er noe av det vi mangler :) Er så koselig å kjøpe ting til den lille og så er det jo tilbud hele tiden. Vi har jo null peiling på hva som bruker å vær på tilbud og ikke, så når vi ser noe vi har tenkt å kjøpe på tilbud må vi bare slå til.

Sånn vi gjør det å. El æ ser tilbudan å drar m mæ mannen [emoji23]
Kjøpt vognpose på halv pris. Å no jakte æ på bildtol pose å babycall.
Trur kanskje det meste andre blir satt på ønskelista.
 
Har det meste fra før, men lurer litt på å kjøpe tøybleier og vinterpose til vogn.. Har en god og varm saueskinnspose, og det blir jo ikke akkurat grisekaldt her på Vestlandet, noen som har erfaring m saueskinnspose Vs dun eller andre "boble" -poser?
 
Jeg elsker Joha! Skal handle inn til lillebror også! Veldig fine plagg [emoji7]

Hmm.. Det jeg har hatt fra Joha har hatt elendig kvalitet syns jeg... :p
 
Hmm.. Det jeg har hatt fra Joha har hatt elendig kvalitet syns jeg... :p

Litt enig med deg der.. Jeg har opplevd at to bodyer har revnet rundt knappene når jeg har løsnet de for bleieskift..[emoji849][emoji1376]
 
Litt enig med deg der.. Jeg har opplevd at to bodyer har revnet rundt knappene når jeg har løsnet de for bleieskift..[emoji849][emoji1376]

Fikk en ullnattpysj med blonder rundt ben og armer som nyfødt-gave, den ble nuppete etter noen få vask, og blondene ble helt harde :(
 
Hmm.. Det jeg har hatt fra Joha har hatt elendig kvalitet syns jeg... :p

Har vært veldig fornøyd med de klærne jeg har hatt, men nå er minste 6 år, og ikke brukt så mye Joha de siste årene. Var mest når han var baby.
 
Jeg har brukt Joha i tre år, fra småen var nyfødt. Aldri opplevd at noe har blitt ødelagt [emoji33]
 
448cd62069b408d25e435f1902e9c506.jpg


Benyttet meg av sommersalget på lillelam og har klikket dette hjem for under 1000,- [emoji56][emoji1374]
 
Kjøpt tripp trapp stol med newborn sete og caboo bæresjal idag [emoji13] kjøpt brukt [emoji106][emoji106]
 
Last edited:
Sånn vi gjør det å. El æ ser tilbudan å drar m mæ mannen [emoji23]
Kjøpt vognpose på halv pris. Å no jakte æ på bildtol pose å babycall.
Trur kanskje det meste andre blir satt på ønskelista.
Si fra hvis du kommer over gode tilbud på babycall! Så skal jeg gjøre det samme! ;)
 
Back
Topp