Bynt å handle inn ting?

rosedama

Gift med forumet
Er det noen som har bnt å kjøpe klær og utstyr?
 
Bbhugmeputa er kjøpt for å ligge godt om natta. Å doppler rett å slett fordi noen solgte en for 50kr et par km herfra å hoppa på sjansen. Regner ikke med å høre noe på flere uker enda (men har såklart prøvd [emoji13])
Når vi har vært på tul i uke 12 skal vi kjøpe en nøytral lillelamdress i str 50
 
Bbhugmeputa er kjøpt for å ligge godt om natta. Å doppler rett å slett fordi noen solgte en for 50kr et par km herfra å hoppa på sjansen. Regner ikke med å høre noe på flere uker enda (men har såklart prøvd [emoji13])
Når vi har vært på tul i uke 12 skal vi kjøpe en nøytral lillelamdress i str 50

Fant hjertelyd med doppler i uke 11 sist [emoji4]
Har kjøpt en slik siklesmekk [emoji173]
Ellers kjøper jeg ingenting før jeg vet det er liv. Kanskje jeg kjøper noe etter TUL på fredag, ellers venter jeg til ul uke 12 [emoji4]
Ønsker også lillelam dress. De er jo nydelig [emoji173]
 
Jeg har så lyst til å handle ett klesplagg eller 2, men samtidih er det så tidlig at jeg ikke gjør det enda :)
 
Fant hjertelyd med doppler i uke 11 sist [emoji4]
Har kjøpt en slik siklesmekk [emoji173]
Ellers kjøper jeg ingenting før jeg vet det er liv. Kanskje jeg kjøper noe etter TUL på fredag, ellers venter jeg til ul uke 12 [emoji4]
Ønsker også lillelam dress. De er jo nydelig [emoji173]

Forelska meg i lillelam da jeg var i praksis på barnas hus en periode for et par år siden.
Masse fint men litt dyrt.
 
Ikke kjøpt noe enda. Kommer nok til å vente til etter oul. Må vite kjønnet først :p
 
Jeg har ikke kjøpt noe, men hvis alt ser bra ut på UL i uke 12, har jeg tenkt å kjøpe en body [emoji4]
 
Ikke kjøpt noe nei, har mye fra før av, så nå må vi bare vente å se om det evt kommer flere enn en, og evt hvis vi får en gutt :)
 
Ingen innkjøp enda, har veldig mye fra før. Siden vi ikke har vist kjønn har vi også nøytrale klær i de minste størrelsene så sånnsett ikke noe stress om vi får gutt denne gangen. Har noen småting eg vil ha nytt men det er så lite, nesten litt trist for babyshopping er koselig
 
Vi mangler bare vogn egentlig, resten blir sånne nye artige babyting som har kommet med årene :) Kommer ikke til å handle før etter uke 12 UL timen. Men vil helst vente med klær til vi vet kjønn, har masse jenteklær på loftet fra hun vi har så :)
 
Har litt klær liggende som mannen min har tatt vare på fra sine gutter, og vippestol, dyne og pute. Har også kjøpt litt klær og div små strømper og slikt i løpet av de siste 2 årene. Har vel totalt 2 plastbokser stående på loftet (små) med klær i diverse størrelser. Har et håp om å få låne/arve/overta en del fra min bror som fikk baby nettopp, siden de har fått sistemann nå sier de :)
 
Har flere nettsider oppe med ting jeg har tenkt å kjøpe, men må vente til etter oul.
 
Jeg har kjøpt inn litt gravidklær allerede faktisk, kjøper ikke noe utstyr før etter OUL og vi evt får vite kjønn. Har det meste fra før, blir bare evt litt nye klær om det skulle bli jente denne gangen.
 
Har kjøpt flere gravidtights å joggebukse for æ klare ingenting stramt over magen.
 
Kom over ei vugge eg ikkje klarte takke nei til. Ellers har eg kjøpt meg to gravidbukser - det var alt for stramt over magen uten, noko som ikkje hjelper på kvalmen :)
 
En nøytral pysj fra ebay bare:)
Ellers venter vi til etter OUL, blir det jente igjen, så har vi alt:) men må nok handle noe nytt også:)
 
Føler jeg må klare å vente litt til :) Men er stadig inne på nett og tittet. Mye fint kjønnsnøytralt også <3
Har en del fra før, mest til gutt, noe nøytralt. Har koset meg litt med å se igjennom noe av det!!! *SMelt*
 
Jeg får ikke lov til å kjøpe noe før vi har solgt den gamle leiligheten vår :shifty: kløøøør etter å få kjøpe noe :wacky:
 
Jeg får ikke lov til å kjøpe noe før vi har solgt den gamle leiligheten vår :shifty: kløøøør etter å få kjøpe noe :wacky:

Håpe det går fort daså du kan bynne snart. Hvor er dere i prosessen?
 
Back
Topp