rosedama
Gift med forumet
Det er den man kan ha 3 babyenheter på en voksenenhet?
Vet ikke m 3 men 2 kan man iallefall ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si fra hvis du kommer over gode tilbud på babycall! Så skal jeg gjøre det samme!![]()

Nå er vi sikkert litt smågal som begynner sååååå tidlig, men vi gjorde et ganske bra kjøp på en Emmaljunga Mondial-vogn som vi virkelig bare elsket! Nå har vi lukket alle gardinene i huset og kjører rundt på vognen her, for ingen vet noe enda siden det er så tidlig... *Litt overivrig kanskje*![]()
Vi kjøpte vogn i april vi, så du er langt fra gal [emoji23]
Godt å høre at det er flere som begynner tidlig med å kjøpe inn!![]()
Ja, det er jo sååå koselig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hehe.. Ja, håper den kommer på salg i butikkene på babyshop jeg nå, da vi har gavekort der fra før![]()
Fikk mail om tilbud no fra babybanden. Men syns ikke det va så voldsomt. Så vi hold oss hard ei lita stund til [emoji6]
Hehe.. Ja, håper den kommer på salg i butikkene på babyshop jeg nå, da vi har gavekort der fra før![]()
![]()
Nå er vi sikkert litt smågal som begynner sååååå tidlig, men vi gjorde et ganske bra kjøp på en Emmaljunga Mondial-vogn som vi virkelig bare elsket! Nå har vi lukket alle gardinene i huset og kjører rundt på vognen her, for ingen vet noe enda siden det er så tidlig... *Litt overivrig kanskje*![]()
Synes ikke dere var så tidlig ute jeg![]()
Haha, nei, jeg skjønner hvorfor vi syns det og ikke dere! Oppdaget plutselig at jeg har rotet meg inn i heeeelt feil forum, her. Jeg hører til Mars 2018, så her har jeg ikke så mye å gjøre!