Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi pratet jo om at det kanskje var jenter,så på gøy! Vi var på besøk hos noen venner i helgen som har fått tvillingjenter, gleed deg gratulerer så masse med vel overstått OULDet blir mest sannsynlig to jenter [emoji847][emoji176][emoji176]
De var helt perfekte og alt så bra ut!
Kommer bilder osv senere [emoji6]
Å, wow! Så herlig!! Gratulerer så mye [emoji177][emoji177]
Gratulerer kjære deg med to små jenter i magen [emoji173]️[emoji173]️
Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji175][emoji175] Hurra for to fine jenter i magen[emoji8]
Så bra at alt stod bra til .
Så gøy med 2 jenter
Så herlig med to jenter, gratulerer så mye
Så herlig [emoji7] Gøy at alt sto bra til. To jenter! Så morsomt [emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye med to prinsesser!
Gratulerer så mye med to jenter [emoji173]️
Åh, hadde ikke fått med meg at du har dagbok her inne! Denne må jeg følge gratulerer så mye med to jenter [emoji173][emoji173]
Vi pratet jo om at det kanskje var jenter,så på gøy! Vi var på besøk hos noen venner i helgen som har fått tvillingjenter, gleed deg gratulerer så masse med vel overstått OUL
Tenk så gøy, gjennom den lange veien deres! Heldige er de som får dere som foreldre! P.s fordelen med 2 må være å kunne ha hver sin frøken å kose seg med hvordan reagerte samboeren ?Hehe! Ja! Hadde en følelse på den når jeg var så vanvittig kvalm gjennom første trimester. Men jeg hadde ingen spesiell følelse egentlig.
Åååå!!! Som jeg gleder meg!! [emoji847] De kommer til å bli noen skikkelige pappa-jenter tenker jeg [emoji171] Han kommer til å bli verdens beste og mest omsorgsfulle pappa
Har savna deg inne i den andre dagboka di, her var det jo mye mer updatesSå hyggelig at du fant meg og vil følge meg [emoji8]
Skal prøve å være flink med oppdateringer [emoji6]
Tenk så gøy, gjennom den lange veien deres! Heldige er de som får dere som foreldre! P.s fordelen med 2 må være å kunne ha hver sin frøken å kose seg med hvordan reagerte samboeren ?
Der fant jeg deg!! Og åå, for noen fine jenter [emoji7][emoji7][emoji7] Smelt! Tenk at du har to fine babyer i magen din. Skikkelig rørende [emoji173]️ Gratulerer så mye!
Har ikke fått med meg at du har fått dagbok her inne [emoji1] Så fantastisk med to jenter i magen, gratulerer så mye Bubbly [emoji177][emoji177]
Har savna deg inne i den andre dagboka di, her var det jo mye mer updates
Tusen takk! Jenter er helt konge!! Gleder meg skikkelig til å fostre dem opp og la se utfolde seg akkurat som de selv vil [emoji847]Så herlig, Bubbly[emoji173]️ Gratulerer så mye med to fine jenter i magen! Jenter er stas
Awww! Takk! Ja, de er helt perfekte! Tenk at vi skal få være så velsignet a! Helt uvirkelig [emoji3][emoji171]Åååå nå ble jeg rørt! Se de fine, perfekte babyene! [emoji173]️ Herlig, jeg er så glad på deres vegne! To jenter [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk gode Fimle [emoji8]Fantastisk!
Ja! Herlig ass! [emoji847][emoji171]Åh så herlig [emoji173]️
Tusen takk!! Vi er utrolig heldige og jeg kommer aldri til å ta jentene våre for gitt [emoji176] De er så ønsket og elsket at jeg klarer ikke vise det engang. Vi gleder oss så vanvittig mye til å få dem i armene, fostre dem og vise dem verden [emoji4][emoji295]️Gratulerer med overstått OUL og to små frøkner! Så fantastisk å høre at alt står bra til! Tenk å være så heldige å få to etter en så lang reise, da [emoji173]️