Jeg har jo en veldig plan om å amme dem, så å få dem synkronisert så langt det går er absolutt en plan så får vi se hvordan det går Jeg har vurdert litt om jeg skal bruke lekegrinda etter storebror som seng til de er så store at de vekker hverandre. Men vi må jo som du også sier etterhvert ha to senger. Vi har allerede vært å kikket litt i butikker på vogn og bilstoler. Rett og slett for å få litt oversikt over pris på det forskjellige. Har på en måte en litt annen ro over innkjøp og slikt denne gang, enn første gang. Nå vet jeg jo litt hva vi hadde brukt for og ikke den gang. Har kvittet meg med veldig mye etter storebror, så det eneste vi enda har er lekegrind og ei leander vugge.
Tenker å fullamme jeg og, skjønner ikke at det skal være så vanskelig som det høres ut(?). Men kan vel pumpe og la mannen mate den ene mens jeg mater den andre også. Tenker ikke så mye på det egentlig. Men å synke dem må vi få til [emoji6] med både mat og søvn.
Tenkte også kanskje en lekegrind til å sam-sove i den første tiden på soverommet vårt. Mens de kanskje kan ha egne senger på soverommet sitt. Vi kommer også til å få låne to treskjærte vugger, så vi kan jo ha de istedenfor senger på soverommet, eller i stua. Mye å tenke på dette her....
Dere har jo litt peiling fra før [emoji847] Kan tenke meg det var koselig å titte litt i butikkene. Gleder meg skikkelig til shopping nå!!! [emoji877][emoji919][emoji166]