Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi pratet jo om at det kanskje var jenter,så på gøy! Vi var på besøk hos noen venner i helgen som har fått tvillingjenter, gleed degDet blir mest sannsynlig to jenter [emoji847][emoji176][emoji176]
De var helt perfekte og alt så bra ut!
Kommer bilder osv senere [emoji6]

Å, wow! Så herlig!! Gratulerer så mye [emoji177][emoji177]
Gratulerer kjære deg med to små jenter i magen [emoji173]️[emoji173]️
Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji175][emoji175] Hurra for to fine jenter i magen[emoji8]
Så bra at alt stod bra til.
Så gøy med 2 jenter![]()
Så herlig med to jenter, gratulerer så mye![]()
Så herlig [emoji7] Gøy at alt sto bra til. To jenter! Så morsomt [emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye med to prinsesser!![]()
Gratulerer så mye med to jenter [emoji173]️
Åh, hadde ikke fått med meg at du har dagbok her inne! Denne må jeg følgegratulerer så mye med to jenter [emoji173][emoji173]
Vi pratet jo om at det kanskje var jenter,så på gøy! Vi var på besøk hos noen venner i helgen som har fått tvillingjenter, gleed deggratulerer så masse med vel overstått OUL
![]()
Tenk så gøy, gjennom den lange veien deres! Heldige er de som får dere som foreldre! P.s fordelen med 2 må være å kunne ha hver sin frøken å kose seg medHehe! Ja! Hadde en følelse på den når jeg var så vanvittig kvalm gjennom første trimester. Men jeg hadde ingen spesiell følelse egentlig.
Åååå!!! Som jeg gleder meg!! [emoji847] De kommer til å bli noen skikkelige pappa-jenter tenker jeg [emoji171] Han kommer til å bli verdens beste og mest omsorgsfulle pappa
hvordan reagerte samboeren ?Har savna deg inne i den andre dagboka di, her var det jo mye mer updatesSå hyggelig at du fant meg og vil følge meg [emoji8]
Skal prøve å være flink med oppdateringer [emoji6]
Tenk så gøy, gjennom den lange veien deres! Heldige er de som får dere som foreldre! P.s fordelen med 2 må være å kunne ha hver sin frøken å kose seg medhvordan reagerte samboeren ?
Der fant jeg deg!! Og åå, for noen fine jenter [emoji7][emoji7][emoji7] Smelt! Tenk at du har to fine babyer i magen din. Skikkelig rørende [emoji173]️ Gratulerer så mye!
Har ikke fått med meg at du har fått dagbok her inne [emoji1] Så fantastisk med to jenter i magen, gratulerer så mye Bubbly [emoji177][emoji177]
Har savna deg inne i den andre dagboka di, her var det jo mye mer updates![]()
Tusen takk! Jenter er helt konge!! Gleder meg skikkelig til å fostre dem opp og la se utfolde seg akkurat som de selv vil [emoji847]Så herlig, Bubbly[emoji173]️ Gratulerer så mye med to fine jenter i magen! Jenter er stas![]()
Awww! Takk! Ja, de er helt perfekte! Tenk at vi skal få være så velsignet a! Helt uvirkelig [emoji3][emoji171]Åååå nå ble jeg rørt! Se de fine, perfekte babyene! [emoji173]️ Herlig, jeg er så glad på deres vegne! To jenter [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk gode Fimle [emoji8]Fantastisk!![]()
Ja! Herlig ass! [emoji847][emoji171]Åh så herlig [emoji173]️
Tusen takk!! Vi er utrolig heldige og jeg kommer aldri til å ta jentene våre for gitt [emoji176] De er så ønsket og elsket at jeg klarer ikke vise det engang. Vi gleder oss så vanvittig mye til å få dem i armene, fostre dem og vise dem verden [emoji4][emoji295]️Gratulerer med overstått OUL og to små frøkner!Så fantastisk å høre at alt står bra til! Tenk å være så heldige å få to etter en så lang reise, da [emoji173]️
Har selv to søskenbarn som er tvillinger (gutt og jente), og de har så mye glede av hverandre. Du har nok mye å se frem til!