Bryr du deg om egne "skjønnhetsfeil"?

Ja, plager meg all den vekten jeg har lagt på meg pga bruk av medisiner. Har ikke disiplin til å slutte å drikke og spise litt søtt. Har aldri hatt behov for å begrense meg før, så snart triller jeg :-/

Den har jeg og vært borti. Gikk opp utrolig masse kjempefort, og sliter med vekta mange år senere. Selvkontroll er et fremmedord.
 
Trodde jeg hadde fått flere kviser på kinnet.. det er søren meg psoriasis:sorry: Har ikke vært hos legen enda, men har aldri hatt psoriasis før jeg fikk det nå i vinter. Plager vettet av meg:( Har fått det i hodebunnen, nedentil fra kneet og ned på begge bein og nå på kinnet:(
 
Har en del jeg kan peke på som jeg ville forandret dersom jeg kunne (nese, hår, hud), men etterhvert som jeg har blitt eldre så har ikke fokuset på disse tingene vært like mye til stede. Jeg tror kanskje jeg aksepterer meg selv for hvordan jeg ser ut mer og mer, og at sånn må jeg bare ha det. :)
 
Nja..Jeg har litt løs hud på magen etter tre tette graviditeter (noe av det er vel også sjokolade :p) og på dårlige dager irriterer det meg litt at magepartiet ser ut som en muffins når jeg har på meg bukser som er trange i livet. Det er ikke noe som plager meg veldig da, etter at jeg fikk barn har jeg vært forbausende avslappet til kroppen min.
 
Den har jeg og vært borti. Gikk opp utrolig masse kjempefort, og sliter med vekta mange år senere. Selvkontroll er et fremmedord.
Jeg går fortsatt på de medisinene og føler jeg er avhengig av søtt som brus og godteri.
Kjedeligste bivirkningen av de alle :(
 
Jeg går fortsatt på de medisinene og føler jeg er avhengig av søtt som brus og godteri.
Kjedeligste bivirkningen av de alle :(

Ja den er fæl. Har du sjekket om det finnes tilsvarende medisin uten de samme bivirkningene?
 
Ja den er fæl. Har du sjekket om det finnes tilsvarende medisin uten de samme bivirkningene?

Ja, da fikk jeg så alvorlig bivirkninger at jeg havnet på sykehuset. Så legen mente vekt var ett bedre alternativ. Heller litt tykk enn syk mente legen. Men veldig uvant for meg som ikke har hatt en slike problemer før:)
 
Hadde en vortelignende ting i ansiktet. Gikk fint i mange år .. Men til slutt ble den operert bort
 
Ja, da fikk jeg så alvorlig bivirkninger at jeg havnet på sykehuset. Så legen mente vekt var ett bedre alternativ. Heller litt tykk enn syk mente legen. Men veldig uvant for meg som ikke har hatt en slike problemer før:)

Huff, ja da kan du ikke bytte nei.
 
Plager meg litt at jeg har store strekkmerker mellom låra etter sist graviditet. Det var visst der mesteparten av kiloene la seg... Er ikke noe å gjøre noe med, så tenker ikke så mye på det. Litt ubehagelig er det å tenke at det nærmer seg sommer og tid for shorts, men en får bare drite i det å kle seg i shorts for det. Dette er meg, så får folk tenke hva de vil om det de ser :)
 
Selv om jeg har ekstra vekt etter graviditet og en haug av strekkmerker, så bryr jeg meg ikke så mye om det.
Men jeg har et arr i ansiktet ved øyet som går gjennom øyenbrynet jeg ikke liker særlig godt. Det er etter en bilulykke og har både blitt pent og mindre etter 2 operasjoner, men liker ikke akkurat dette arret. De sikkert 10 andre nedover leggen etter samme ulykke, bryr jeg meg ikke om da :p
 
Føler jeg har blitt for gammel (fra 25 år) for å bry meg om ting jeg ikke får endret (uten inngrep og operasjon) orker ikke stå i hate ting i speilet. Finnes så mye bedre ting å bruke tid og energi på :)
 
Har mange skjønnhetsfeil: fødselsmerke og massssse fregner i ansiktet, masse strekkmerker over hele kroppen etter brå vektoppgang pga medisiner for mange år siden, en del ekstra kilo osv. Helt ærlig så glemmer jeg alt dette. Har viktigere ting å fokusere på. Og jeg er veldig veldig glad for at jeg blir mindre og mindre hemmet av eget utseendefokus jo eldre jeg blir. Befriende.
 
Er langt fra perfekt og har mye jeg ikke er fornøyd med, men ikke noe jeg bruker tid på å bry meg om i det daglige :) alle er og ser forskjellig ut, og takk for det! Alle er fine på hver sin måte og har sine ting som gjør akkurat den personen til den som den er :)
 
Sånne ting som jeg uansett ikke får endret på (uten kirurgi) plager meg ikke. Men jeg sliter veldig med den vekta jeg har lagt på meg etter to svangerskap. Den kan, og bør jeg gjøre noe med.
 
meh.. rynker og pigmentflekker osv går fint ..er 40 år ....unaturlig å ville se ut som jeg er 20 år

(Liker faktisk meg selv bedre nå enn som 20 åring)

Har 8 kg for mye for jeg mangler viljestyrke å styre unna sukker og andre gode ting :p

Har "juksa litt" vil noen si etter jeg skar vekk 1 kg hud etter 2 graviditeter (full mageplastikk) i 2016 og jeg tar botox hver 6 mnd for å holde migrenen i sjakk :p
 
Når jeg tenker skjønnhetsfeil, så tenker jeg på føflekker osv.
Jeg har egentlig ingenting sånt som plager meg, men selvfølgelig ting jeg gjerne skulle endret på.
De fleste har jeg lært meg å leve med.

Venstre øyet mitt er dominant, slik at høyre ikke brukes til å fokusere i det hele tatt. Det er resultat av skjeling. Høyre øyet mitt "hviler" mesteparten av tiden, så øyelokket er mer lukket og kan på dårlige dager se ut som jeg har hatt slag :inpain:

Jeg har to knekte tenner som jeg etterhvert skal fikse på, det ble bare så innmari dyrt.
De er begge ulykker fra barndommen, men forsikringssakene er foreldet...

Har arr fra føttene, opp til hoftene og utover ermene etter selvskading, skulle gjerne vært de foruten, men bærer de ikke med skam lenger.

Jeg er feit, skulle gjerne vært mindre, men jobber med saken :)
 
Når jeg tenker skjønnhetsfeil, så tenker jeg på føflekker osv.
Jeg har egentlig ingenting sånt som plager meg, men selvfølgelig ting jeg gjerne skulle endret på.
De fleste har jeg lært meg å leve med.

Venstre øyet mitt er dominant, slik at høyre ikke brukes til å fokusere i det hele tatt. Det er resultat av skjeling. Høyre øyet mitt "hviler" mesteparten av tiden, så øyelokket er mer lukket og kan på dårlige dager se ut som jeg har hatt slag :inpain:

Jeg har to knekte tenner som jeg etterhvert skal fikse på, det ble bare så innmari dyrt.
De er begge ulykker fra barndommen, men forsikringssakene er foreldet...

Har arr fra føttene, opp til hoftene og utover ermene etter selvskading, skulle gjerne vært de foruten, men bærer de ikke med skam lenger.

Jeg er feit, skulle gjerne vært mindre, men jobber med saken :)

Eg har knekt fortenner i barndommen. Ser roten på begge men får ikkje fiksa det.
 
Back
Topp