Bryr du deg om egne "skjønnhetsfeil"?

Eg har knekt fortenner i barndommen. Ser roten på begge men får ikkje fiksa det.
Jeg kan legge på skalfasetter, men de tar ikke bare en fortann, så for å fikse begge (en oppe og en nede) kommer det på 24 000..
Det blir dessverre nedprioritert når vi sparer opp til IVF....
 
Jeg kan legge på skalfasetter, men de tar ikke bare en fortann, så for å fikse begge (en oppe og en nede) kommer det på 24 000..
Det blir dessverre nedprioritert når vi sparer opp til IVF....

Det skjønner eg. Må legge på helt nye eg, då begge er knust, bare ein liten stubb igjen. Baby går foran. Tennene kan fikses etterpå.
 
Det skjønner eg. Må legge på helt nye eg, då begge er knust, bare ein liten stubb igjen. Baby går foran. Tennene kan fikses etterpå.
Syns det er så tragisk når foreldrene mine var lure nok til å forsikre meg, men jeg kommer for sent med kravet..
I tillegg så har fortanna oppe holdt seg sammen (1/3 kompositt) fordi jeg har hatt sånn stang etter regulering bak der. Limet har holdt det på plass..
Med en gang stanga skulle av så tok det en måned, så datt komposittbiten av..
Jeg skal ta med meg papirene til tannlegen og høre om det ikke finnes noe hjelp å få (får dekket noe syreskader etter spiseforstyrrelse), men er ikke videre positiv..
 
Har fjernet noen utstikkende føflekker i ansiktet, men mer ac praktiske årsaker enn at jeg brydde meg om hvordan de så ut. (småunger/babyer som klorer og drar i dem:p )
Bryr meg svært lite om utseende mitt egentlig, men irriterer meg litt at jeg ikke klarer å gå opp i vekt.
 
Håret mitt.. Det er helt katastrofe og ingenting hjelper.. Og puppene. Kommer til å fikse på de etter jeg er ferdig med barn. Vil ikke ha silikon, men et brystløft :)
 
Samme her. Liker amming for ved å styre hvor mye jeg ammer på hvert bryst kan jeg jevne ut forskjellen i størrelse :hilarious:
Hehe det er sant . Ferdig med det her . Og den ene er større og henger . Den andre ganske fast haha:p
 
Er egentlig veldig fornøyd med kroppen. Men har kjent på gravidhormonene under graviditeten. Nå nærmer jeg meg slutten og er glad til bare jeg får sitte/ligge behagelig igjen!
 
Back
Topp