Bryr du deg om egne "skjønnhetsfeil"?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Har du noen "skjønnhetsfeil" som du plages av? Eller er det noe som kanskje ikke bryr deg? :)
 
Selv har jeg, etter svangerskap, fått pigmentflekk i ansiktet (på størrelse med en 20-kroning kanskje), små hvite flekker overalt og blåflekkete hud på armene :)

Heldigvis ingenting av dette som plager meg noe nevneverdig, annet enn at jeg synes det er litt slitsomt å se ut som en smurf så fort det blir bittelitt kaldt :p
 
Jeg plages av hvordan kroppen ser ut etter to graviditeter. Trives ikke med det.
 
Selv har jeg, etter svangerskap, fått pigmentflekk i ansiktet (på størrelse med en 20-kroning kanskje), små hvite flekker overalt og blåflekkete hud på armene :)

Heldigvis ingenting av dette som plager meg noe nevneverdig, annet enn at jeg synes det er litt slitsomt å se ut som en smurf så fort det blir bittelitt kaldt :p
Ikke meningen å smile , men smurfer er jo søte :p❤️
 
Plages og plages . Stor forskjell på puppene :p
 
Eg har arr etter 4 ryggoperasjoner og ulike ting etter svangerskap men plager meg ikkje. Eg seie at eg trenger ikkje tatovering, for kroppen forteller historien min :)
 
Jeg har eksepsjonelt mange skjønnhetsfeil i mine øyne, men orker ikke bry meg. Folk får ta meg for den jeg er, eller fuck off. Nok folk i verden til at jeg både har mann og venner, uansett hvordan jeg ser ut :) (Helt normal, men jeg synes jeg har elendig dårlig hud, høyt hårfeste, rar kroppsholdning, teite hofter etc...)
 
Nei. Og har en mann som bryr seg enda mindre, heldigvis :)
 
Jeg synes selv at jeg er stygg, og det plager meg. Kan ikke gjøre noe med det da, så jeg kan ikke tillate meg å fokusere på det :)
 
Plager meg litt av jeg har masse ekstra hud på magen og at puppene nesten er borte etter to svangerskap og amming, men er ikke noe jeg tenker mye på.
 
Plages av mange ekstra kilo etter graviditeten som ikke vil av, av arr i ansiktet etter kviser, av cellulitter på rompe og lår, av røde flekker i ansiktet. Ja lista er lenger men får ikke gjort noe med alt på en gang så tar litt og litt. Nå som energien begynner å komme tilbake har jeg startet litt:D
 
Ikke nok til at jeg ville gjort noe med det :)

Ser mer og mer at jeg er nærmere 30 enn 20, men det gjør egentlig ikke så mye, kanskje folk slutter å tro jeg er 18 år! :)
 
Nei, gir blanke...har arr oppe, nede, forran og bak...bryr meg fint lite
 
Ja, plager meg all den vekten jeg har lagt på meg pga bruk av medisiner. Har ikke disiplin til å slutte å drikke og spise litt søtt. Har aldri hatt behov for å begrense meg før, så snart triller jeg :-/
 
Har fødselsmerke i panna, åreknuter på ene foten og hele midtdelen er full av strekkmerker. Men det er sånn jeg er, og det er en del av meg. Skulle nok ønske det ikke var der, men kommer ikke til å gjøre noe med det.
 
Tja. De ekstra kiloene irriterer meg. Men sånn går det når man ikke eier selvkontroll og dytter i seg alt man ser. Går også på medisiner som gjør at appetitten min er enorm
 
Back
Topp