BRUNT LAG SLANKEKRIGEN !

jeg liker at det er mer liv i tråden vår ! blir spennende å se om det gjør noe utslag til torsdag/fredag.

jeg har ikke fått trent noe i dag, vært på bytur. men trasking på kjøpesenter i 6 timer forbrenne vel litt det også. jeg er ganske stolt av meg selv, for de to andre jeg var med kjøpte seg kake på en lite n kafe hvor de har sinnsykt mange gode kaker ! men jeg lot være faktisk !! kosa meg med vannet mitt ! hihi.. kalorier spart !



ha en fin kveld videre :) nå er det litt husarbeid som står på planen så en litt sein middag :)

 
Heihopp!!

For noen flinke jenter :)

Her har motivasjonen vært en liten tur på vei mot kjelleren. Den siste uka har jo vært preget av lite trening grunnet foten, selv om lysten virkelig har vært der. Lite trening betyr et litt slakkere kosthold, selv om et slakt kosthold for meg nok ikke er det i andres øyne *hehe* Mensen har vist høy vekt, og alt sammenlagt har vært litt mye på en gang.

Siden foten ikke ser ut til å gi seg helt, så lot jeg hus være hus idag og dro ungene med ut på lang gåtur idag. Det var vondt og godt ;) Men samvittigheten har det bedre!

Kommer ikke til å skrive inn mat her, for jeg bruker GR sin dagbok, og den har jeg fulgt meget bra! Drukket mange liter vann. Så nå håper jeg det kan gå veien med vekta!

Drømmer jo om å trene Shred og jogge, men har ikke annet valg enn å vente litt til.. :/
 
Kjempe bra Myshild ! Det er virkelig viljestyrke !

Vet ikke om jeg hadde klart å vere på et sted med masse kaker ... En av mine svakheter !
 
KonTrolla  håper du er snart tilbake på det gode sporet igjen !
 
Ønsker alle BRUNE jentene en kjempe fin dag emoticon
 
tirsdag 24 mai



frokost

go morgen yoghurt

1 glass vann



lunsj

ett grovt rundstykke med lettere salami

1 glass farris bris



middag

1 kylling filet, maggi juicy chicken . mmm, ris og salat !



kvelds

en skål med is





jaaa.. blitt litt lite mat i dag, sliter litt med matlysten. så jeg tok meg en skål med is, ikke akkurat beste alternativet men. nå skal jeg kvelde så jeg orker en dag med trilletur og trening i morra :)

 
24 mai
Frokost : hjemmelaget frokostblanding og yoghurt naturell
Lunsj : 2 grove brødskiver med prim
Middag : 1/2 porsjon meksikansk gryterett med ris og 1/2 tortilla  og 1 skive ost
Kveldsmat : havregrøt

Mellommåltid: 1 skive grovbrød med eggerøre

vann: 1 l

Fysisk aktivitet : 30 minutter gå tur
Dagens kommentar : Herlig føler at suget etter usunne ting er borte vekk nå !
Har ikke komt helt i rytme med mat og vann , ser at det blir for lite av begge deler.
 
Hvordag regne ut vekt i prosent: ukens vektforandring/ forrige ukes vekt x 100= % nedgang





Brunt lag



består av :..........uke 1........uke 2 ........uke 3...............uke.4 ........uke5..







Myshild  ..........- 0,64% ..... - 0,13%.....- 0,39%......-0,39%....0







kløpulver..........+ 0,69%...... +1,5%......- 0,53%......0%.....+1,44%







chaba ............. - 0,50%...... + 0,67%..... - 1.34%....+0,51%... +0,84 %







Emilieprins...... - 0,8% ...... ute .....







*ÅsLe*............0 % .......... + 3,18%...... - 1,73%....--0.13%...+0.50%







Latterfrosken....- 2,5% .......- 0,13.....ute







Pjuska80..........- 1,11%......+ 3,25%...... - 0,12%..... - 0.36%...+2,55%







Lucillen .......... - 2,25%...... 0 %........... + 1,21%....-0.24....0%







Frk.Maja ........ - 1,2%........ ute......







Kontrolla ....... - 1,51%...... - 0,98%...... 0%....... -1.66 %....+0.56 %







Mrs.H ........... - 0,5% ....... - 0%........... - 0,%....  -0,5%.....- 0,2 %







Miss hormon...- 1,37%...... + 0,55%... + 0,46%....-0,54%







tullemor_86..... - 0,87%..... - 1,31%....  -0,80%.... 0,53%....0%























Nedgang uke 1 - 11,3 kg =  0,91%. Laget veier nå 1222,2 kg







Oppgang uke 2 + 5 kg  = + 0,40%. Laget veier nå 997,5 kg







Nedgang uke 3 - 2,8 kg = -0,28% Laget veier nå 921,5 kg







Nedgang uke 4 - 3,4 kg = - 0,36% Laget veier nå 918.1 kg







Oppgang uke 6 + 5,2kg = 0,56%







 
jeg prøver å få ordna hi,men nytter ikke. får ikke fjerna det tomrommet. men nå blei det i hvertfall litt mer oversiktelig.
 
Kjempe bra Myshild emoticon

Lite tips , jeg får slike tomrom i mine innlegg , derfor skiver jeg alt tett sammen og hopper bare over til neste linje uten mellomrom , og da får jeg normale mellomrom ...

Vet ikke om du forstodd hva jeg mente ?
 
25 mai
Frokost : hjemmelaget frokostblanding og yoghurt naturell

Lunsj : tunfisk i vann , yoghurt naturell , gulerøtter

Middag : omelett , 1 tortilla og 1 skive ost

Kveldsmat : havregrøt

Mellommåltid : 1 eple og yoghurt naturell

vann : 2 l

Fysisk aktivitet : 50 min med kondisjonstrening emoticon

Dagens kommentar : Positiv overrasket over tunfisk , aldri spist det før .
Laget min egen vri med litt yoghurt naturell og gulerøtter. Mektig !

 
lucillen skrev:
KonTrolla  håper du er snart tilbake på det gode sporet igjen !


Det håper jeg også :) Takk for oppmuntringen, det hjelper i disse harde tider!


Er ikke så aktiv her, for jeg sliter virkelig med kroppen. Har tilogmed trosset smerter og trent denne uka, (lang tur og Shred) og fintellt kalorier bare for å være på sikre siden, men jeg blir bare mer og mer sikker på at kroppen jobber mot meg, og at jeg er havnet på et platå.

Det betyr jo at om jeg aldri så mye vil konkurrere, stå på og komme med gode resultater, så klarer jeg det ikke før kroppen slipper!

Vekta står ikke bare stille, men går oppover, uten at jeg har spist for mye, det VET jeg. Mindre kalorier skal i seg selv gi vektreduksjon, og litt aktivitet skal gjøre det litt raskere. Ikke gå opp i vekt..! Så er litt frustrert, uten å gi opp. Det gidder jeg ikke, for da går jeg iallefall opp i vekt, og ikke ned ;)

Bare vit at jeg ikke svikter dere! Jeg står virkelig på! Regner ikke med at resultatet blir oppløftende på fredag, men jeg har iallefall gjort mitt ytterste :)
 
lucillen skrev:
Kjempe bra Myshild emoticon



Lite tips , jeg får slike tomrom i mine innlegg , derfor skiver jeg alt tett sammen og hopper bare over til neste linje uten mellomrom , og da får jeg normale mellomrom ...



Vet ikke om du forstodd hva jeg mente ?



ja, har finni ut det jeg også. men nå får jeg jeg ikke komprimert innlegget om du skjønner? får ikke vekk det tomrommet liksom ! har sendt pm til en modde, men dårlig med svar gitt.

 
onsdag 25 mai







Frokost



2 skiver grovtbrød med ost



1 glass melk







Lunsj



2 ostesmørbrød med lettere salami og ost



1 glass vann







middag



Kjøttdeig, spagetti og spagettisaus



1 glass vann







mellommåltid



1 skive med leverpostei







Kvelds



1 lite beger med yoghurt



1 eple og 1 pære





trening



20 min kondisjon + 30 min styrke

 
lykke til med veiing !! denne uken skal vi gå ned !!!
 
Myshild Bergsprekken skrev:
lucillen skrev:
Kjempe bra Myshild emoticon



Lite tips , jeg får slike tomrom i mine innlegg , derfor skiver jeg alt tett sammen og hopper bare over til neste linje uten mellomrom , og da får jeg normale mellomrom ...



Vet ikke om du forstodd hva jeg mente ?



ja, har finni ut det jeg også. men nå får jeg jeg ikke komprimert innlegget om du skjønner? får ikke vekk det tomrommet liksom ! har sendt pm til en modde, men dårlig med svar gitt.




Har du sendt til den moderatoren som er på vakt? Begynner å bli fryktelig irriterende med det super lange innlegget:/ vet at det ikke er din feil myshild ;)
 
*ÅsLe* skrev:
Har du sendt til den moderatoren som er på vakt? Begynner å bli fryktelig irriterende med det super lange innlegget:/ vet at det ikke er din feil myshild ;)


 Enig! Og det ble ikke noe bedre når bv klikka helt her! Bruker jo en evighet før jeg får svart! >(
 
I dag er jeg veldig glad for min høye vekt :))
jeg har vært med i en konkurranse om å vinne bøker tilsvarende min egen vekt!

Og jeg VANT :)
80 kilo med bøker!
 
jeg har sendt pm til den som er på vakt i flere dager nå, greit at de ikke vet hvordan de kan løse det problemet. men det må vel kunne gå ann å svare meg . men skal prøve prikken en gang til .
 
*ÅsLe* skrev:
I dag er jeg veldig glad for min høye vekt :))
jeg har vært med i en konkurranse om å vinne bøker tilsvarende min egen vekt!

Og jeg VANT :)
80 kilo med bøker!

Så stilig :D Gratulerer! Får du velge eller? Lurer fælt på hvor mye bøker en får for 80 kilo ;)

 
Back
Topp