BRUNT LAG SLANKEKRIGEN !

lucillen skrev:

KonTrolla  - jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver , slik slett jeg med vekten i hele fjord - 10 månder , før kroppen pluselig forstodd det ! Jeg var " stamgjest " på vekten min mellom 88-91 i flere månder . Men måte bare ha tru på at en gang ville det løsne ! Vet hvor frustrende det er ! Men ser at du har den rette innstillingen , så jeg tror når det endelig løsner så blir veien lettere og litt kortere !


TUSEN TAKK! De ordene betyr så utrolig mye! Føler virkelig at du skjønner at dette ikke bare er dårlige unnskyldninger og lite innsats! Kjempehyggelig å lese :)

Har jo gått ned 17 kg på like mange uker, og sist gikk jeg ned 20 før det stoppa. Klarte da 5 kg på et år etterpå. Det gikk så tregt som lim, og det var pyton! Startvekten min var jo 13 kg tyngre enn startvekten da, og etter 20 kg så jeg godt ut! Men det er jo 12 kilo til herfra, så jeg er aldeles ikke klar for at kroppen tar pause :(

Skal stå på, helt klart, men det er ikke moro å jobbe så hardt for ingenting, Føler det som bortkasta bruk av motivasjonslageret jeg har bygget opp, det som gjør at jeg hver dag gjør det jeg skal, fordi jeg tror på dette, jeg vet det virker! Vil ikke begynne å tvile, liksom..!

Jaja, en dag om gangen! Ikke annet å gjøre!

Kjempeflott med andreplass for laget da!!
 
hello :)



jeg er litt lite aktiv i helgene, for da er vi på campingen så har bare mobilen å bruke. og det tar så tid. men skal ta det igjen i ukene:)

jeg må bare si at lavkarbo er gull !! endelig går vekta nedover, jeg har ikke sett 75 tallet på mange år !!! i tillegg så kan jeg har på meg ringer igjen for jeg er kvitt en del vann. herlig ! selv om jeg savner brød og knekkebrød. men har baket mitt eget knekkebrød da, så det funker det og.



denne uka skal jeg gå minst 5 trilleturer også skal jeg på trening i kveld og torsdag.



det hadde vært veldig morro om vi kunne kommet på 1. plass :)

 
Heier på dere :))) Selvom jeg dessverre så meg nødt til å trekke meg, så følger jeg med på dere, og føler meg på en måte fortsatt endel av det brune laget ;) Nå venter jeg bare på at dere skal dra hjem seieren, for det klarer dere :D også er jeg MEGA klar for ny runde av slankekrigen etter det :D Jeg trakk meg av flere grunner, grunn 1 er at jeg må prøve på avvenning av veiing siden jeg ble besatt å veide meg opptil 6 ganger iløpet av 1 dag, HVER dag, men nå funnet løsningen på det, leverer vekta hos foreldrene mine og får tilgang til den 1 gang i uka ;) grunn 2 er at jeg ikke klarte bestemme meg for hvordan jeg ville slanke meg, noe som resulterte i at jeg gikk opp, da mistet motivasjon, som igjen førte til at jeg spiste ennå mer, og gikk ennå mer opp..var i tyrkia på ferie,og klarte legge på meg nesten 4kg bare der.. :( Men nå har jeg endelig funnet min måte å gå ned i vekt, ferdig mat og plan fra spisdegslank.no, så NÅ er motivasjon på topp, og jeg skal ENDELIG klare å gå ned masse :))) Lykke til jenter, jeg heier som sagt på dere ;)
 
Må være en kjempe herlig følelse å endelig å se talet en virkelig vil se på vekten Myshild Godt å høre at det endelig går nedover nå !
 
Så koselig at du kikket innom oss BRUNE JENTENE , Pjuska80

Det er jo til forståelse at du ønsket å trekke deg !

Så flott å høre at du har funne en løsning , som gir deg kjempe masse motivasjon !

Ønsker deg masse lykke til ! ! !
 
Jeg skal på sykehuset med sønnen min i morgen og blir borte en uke.

Hvordan gjør jeg det i forhold til veiing? Får ikke veid med der inne tror jeg...
 
Vei i morgen! Og lykketil på sykehuset!
 
Hei jenter! Håper dere vil lese dette :)

Jeg har nå bestemt meg for å trekke meg, etter mye om og men. Har ikke lyst, for det er ikke min stil å gi meg. Ikke at jeg egentlig gir meg. Jeg kommer til å stå på, fortsette dagboka og fortsette kampen.

Men som en del av det å ha en vei å gå i denne stillståingen på vekta, så MÅ jeg prøve noe for å føle at jeg fremdeles holder på. Taktikken er i første omgang en uke med normalt kosthold og minimalt med trim i et forsøk på å lure kroppen. Om det fortsetter etter en uke, at jeg prøver meg på en stabiliseringsperiode, det vil vise seg etter en uke. En skritt, en dag og en uke av gangen :)

Botton line: Jeg skal spise MER og trene MINDRE! Og jeg ikke forventer derfor ikke nedgang denne uka heller, jeg er bare glad om ikke vekta har hoppet opp igjen!
Derfor så blir det feil at jeg skal trekke ned snittet uke etter uke, og ødelegge dere andres muligheter!Så om vi skulle vinne, og prosentene mine mot formodning skulle være gode nok til finale, så ville jo det vært meningsløst siden jeg ikke får fart på tallene mine. Den plassen skal i såfall noen med muligheter ha!

Det krasjer totalt med planene mine, men sånn er livet, en kan ikke forvente at alle planer går etter oppskrift.
Kommer til å snike og heie, og selvsagt oppdatere om det skjer et under :) Føler det veldig trist å skrive dette, og forlate dere, det skal dere vite. Men ser liksom ikke noen annen utvei akkurat nå!

Ønsker dere masse lykke til med ukas veiing, og videre i krigen!
 
det var synd kontrolla, håper kroppen slutter å krangle snart !

da er vi to mindre denne uka siden åsle også har trekt seg. får du oppdatert kløpulver?



 
ukens veiing


myshild  - 0,5 =  - 0,66%
tullemor86  + 0,1 = + 0,09%
lucillen - 0,4 = -0,32%
chaba - 0, 3 = -0,50%
kløpulver o = 0%



- 1,1 kg = - 0,16%


lykke til med veiing i morra og fredag jenter ! håper de siste som er igjen får oppdatert !!

laget veier nå 651,1 kg (to som har trekt seg)
 
Noe gjør jeg riktig nå, for tallet går nedover! =)
0,3 ned og det utgjør en prosent på 0,50 %
 
Det var kjedelig at KonTrolla  og *ÅsLe*  trekte seg ! Men det er til full forståelse !

Ønsker dere masse lykke til !

KonTrolla  - håper du finner en god løsning og snart er tilbake på det gode sporet ! ! !
 
Har tatt min veiing i dag , 0.4 ned her ... Helt ærlig ble en smule skuffet hadde ønsket å komme over på neste milepæle 79.9 og halvveis på min slankevei ... Krysser fingrene for at jeg kanskje ser det til neste uke !

Blir borte på en ekstra lang helg , så er ikke tilbake før 15 juni .

Ønsker dere alle lykke til veiingen , krysser fingrene for 1 seier i morgon !

Håper alle BRUNE JENTENE får en strålende flott helg og en fantastisk uke ! ! !
 
Flinke jenter :)

I går var jeg på boksing !! fytti, det var veldig morro !!! svetta som en gal.. var siste time da, så det var dumt. men begynner opp igjen til høsten. da tror jeg det blir fast trening. i kveld skal jeg på step styrke tenkte jeg. ha en fin dag jenter :)
 
Jeg får ikke oppdatert vekt denne uken siden jeg er på sykehuset. Kaster dere meg ut!??
 


Kløpulver skrev:
Jeg får ikke oppdatert vekt denne uken siden jeg er på sykehuset. Kaster dere meg ut!??



nei da, satte 0 på deg.
 


Kløpulver skrev:
Jeg får ikke oppdatert vekt denne uken siden jeg er på sykehuset. Kaster dere meg ut!??



nei da, satte 0 på deg.
 


Kløpulver skrev:
Jeg får ikke oppdatert vekt denne uken siden jeg er på sykehuset. Kaster dere meg ut!??



nei da, satte 0 på deg.
 
Back
Topp