BRUNT LAG SLANKEKRIGEN !

Lite som skjer i den BRUNE tråden for tiden ...

Håper alle det BRUNE JENTENE har hatt en flott helg ! ! !

Jeg har hatt en flott ekstra lang helg Blitt litt vel mye kos , men vekten viste kun et + på 1.1 , så krysser fingrene at det er vann , har ikke vært flink med vann...

Lykke til alle BRUNE JENTER med siste innspurten !

Spent på hvordan vi ligger ann , med tanke på hvor mange vi får til finalen !
 
hei hei ! blir ikke så mye tid til pc for tida ... min er jo ødelagt, så titter innom med mobilen av og til. men tungvindt å skrive med den.

masse lykke til med veiing ! håper vi får til ei kjempe siste uke :)
 
heisann jenter..
da har jeg registrert vekt.. jeg har gått i null denne uken igjen
men det er vel mest fordi at jeg har vert syk, har ikke klart å få i meg noe serlig annet enn cola og salt chips.. kunne ha latt være å venta med å registrere til i morgen,  da har nok litt av vannet kommet ut.. men aner ugler i mosen.. har fått besjed om å pakke en bag med forsjellige klær... så har en liten anelse om at jeg kansje blir tatt med på utdrikkningslag
 
Ønsker alle BRUNE JENTENE lykke til veiingen !

 
Fra 58,7 til 58,6.... wohooooo!!

Jaja, ned ER ned!! I prosent blir det - 0,17!!!!!!!
Håper dere andre har masse kilo ned! ;)
Lykke til!
 
da mangler jeg bare fra kløpulver !! du er fremdeles med?
 
Enda ikke fått noen oppdatering fra kløpulver. så jeg har sendt resultatene !

denne uka gikk vi ned/opp 0% ! hehe..


tilsammen gikk vi ned 17,9 % = . 1,45%.

om du plutselig dukker opp kløpulver så får du legge til ditt resultat i dag og din endelige nedgang/oppgang i løpet av krigen og sende inn ett nytt resultat til happy. Startvekta vår var 1233,5. Jeg er nødt til å dra nå 17.30 skjønner du/dere .


Det har vært mange som har latt være og oppdatere gjennom denne krigen, det er kjempe synd for oss som var igjen og prøvde. Men kjente selv at motivasjonen sank i takt med at folk unnlot å delta. Men vi som er igjen har jo vært flinke da :)
 
FAEN

Jeg har det ikke så bra om dagen jeg. Sliter veldig med mat, trening og hverdagen generelt. Føler jeg jobber og jobber og jobber enda litt mer, men allikevel så går det jo ikke nedover. Er så frustrerende når det er sånn.

Livet har vært tøft de siste to ukene, med sykehus med lillegull og eksamens nerver. Jeg sliter veldig før og under eksamen og har rett og slett vært dårlig. Har ikke hatt energi til noen verdens ting i det hele tatt og det er vondt å se på at kroppen sakte men sikkert går oppover igjen og jeg, jeg står bare som en komplett idiot mens tårene triller. Jeg er så skuffet over meg selv. Hvorfor kan jeg ikke klare dette selv om det er tøft ellers i livet?
Da må jeg jo fortsette å være tykk da for motgang vil man alltid møte her i livet.

Jeg har også merket at ettersom flere og flere har forsvunnet fra laget vårt har også motivasjonen min dalt og jeg får litt sånn gi faen holdning til hele greia, sorry altså. Men når jeg meldte meg på slankekrigen så var det for at jeg trengte å ha noen der rundt meg som kunne hjelpe meg på vei. For all del jeg sier ikke at det har vært bra det som har vært, ikke misforstå men en enda litt mer lagspirit hadde vært så deilig.  Får dårlig samvittighet nå altså, men men. Håper dere forstår meg da og ikke skyter meg.

Til uken skal jeg på oppfriskning på slankefarmen og jeg gleder meg så utrolig masse. En uke til bare fokus på trening og mat og kanskje klare å komme tilbake i gode rutiner. Jeg har så trua på at jeg skal klare dette her. Jeg vet jeg klarer det, men jeg klarer ikke kombinere det med vanskelige tider. 

Så da ble jeg en i den mengden som ikke fullførte slankekrigen. Jeg ble den ene av den jeg ikke ønsket å bli, men jeg får jo ikke gjort noe med det. Jeg kan ikke si noe annet inn unnskyld. Det var virkelig ikke meningen. Så håper jeg på ny slankekrig og enda mer guts og pågangsmot enn det har vært nå.

Tusen takk for en kjempe flott reise alle jenter. Dere har jo vært så super flinke alle sammen
 
Gratulere kjempe masse til tullemor_86 med finaleplassen !
 
Vil takke det BRUNE JENTENE for noen flotte uker !

Selv om jeg ofte følte meg litt små ensom her ...

Glad for det jentene som var med hele veien ! ! !

Enig med Myshild og kløpulver at motivasjonen og alt som hører med krigen dalte når ikke alt fungerte med oppdateringene .

Håper du får det bedre kløpulver etter oppfriskningen på slankefarmen ! ! !

Hadde vært moro å følge det faste BRUNE jentene i en ny slankekrig , for dere har vært kjempe flinke og noen fantastiske lagspillere ! ! !

Nesten litt vemodig å ta " farvel " med det brune laget !

Vil til slutt takke Myshild for kjempe flott jobb som lagleder du har vært super flink ! ! !

 
Bare innom og gratulerer med finaleplassen! Heia brunt :D

Er veldig glad for mine 4% som forsvant i krigen, og syns det har vært hyggelig å ha et sted å oppdatere og et lag å støtte, selv om kroppen min til slutt sa stopp.

Jeg har vært veldig motivert hele tiden, men takker for de gode ord jeg har fått på de hardeste dagene. Nå håper jeg sommeren hjelper på, sånn at kroppen kan være klar igjen til neste krig!

God sommer, og igjen, lykke til tullemor!
 
Litt trist at slankekrigen er over og at det er 9 lange uker til neste krig !

Men jeg er kjempe glad for at jeg fikk en andre plass på det brune laget blandt oss som var med hele veien Satt å kikket litt på den brune tråden i dag , og da oppedaget jeg at jeg og tullemor_86 faktisk hadde helt lik prosent nedgang , med tanke på det resultatet som ble levert inn sitt uke - kjempe artig , men tullemor_86 har jo gått ned  mer i vekt !

Ønsker alle det BRUNE JENTENE en kjempe fin sommer ! ! !

Masse lykke til tullemor_86 ! ! !



 
Back
Topp