BRUNT LAG SLANKEKRIGEN !

Blir spennende å se åssen det går med lavkarboen :D

Ble litt overraska over hvor mye kaloritellinga ligger i blodet mitt nå! La inn dagens inntak i dagboka på GR nå, og regna ut innholdet i middagen.

De GODE fylte pannekakene mine havna "kun" på et sted mellom 150 og 200 kcal pr stk, noe jeg ikke syns er mye til å smake så "usunt" eller hva jeg skal kalle det ;p To stk holdt jo i massevis også!

Endte opp med at jeg kun har spist 900 kcal i dag, så måtte rett og slett ta en pannekake til som mellommåltid, som passa fint siden det jo er tre timer siden sist :) I tillegg har vi middag til i morgen også! God dag dette :D
 
Hvordan går det BRUNE jenter ?

Vi var inne på det gode sporet sist uke , håper det fortsetter resten av slankekrigen emoticon

Håper vi klarer gode resultater , selv om vi er bare 7 BRUNE jenter igjen emoticon

Ønsker alle en super flott 1 juni ! ! !
 
hei lucillen !





det går veldig bra !!! snikveide meg i dag og da såg jeg endelig 75 !!! hurra !!! :)
 
Jippi, så bra!

Snikveid her også, og er endelig nede der jeg var før påske (snikveid, ikke registrert)!! Men det har tatt en måned med masse uforklarlig oppgang før jeg har kommet hit igjen, så tipper det ikke er mange cm tapt denne mnd.. Skal måle imorgen!

Men, herfra SKAL jeg videre! Da hjelper det å stå opp til mail mail fraLeaf/Malaco om at jeg har vunnet 5 kg godteri *LER* Blir mye glade søsken og barnevakter det :D
 
God morgen! Nå må alle huske å registrere denne uken slik at vi kan ha en mulighet til å vinne!
 
Er ganske fornøyd med ukas nedgang. 59,0 kilo viste vekta vippet opp og ned på 58,9 da.
Men det utgjør 0,67 % ned! =)
 
Ønsker alle BRUNE jentene lykke til ! ! !
 
ser hoveinnleggete begynner å tulle igjen, så da bare lar jeg være å oppdatere og heller skriver det her


myshild 75,5 - 0,5 = - 0,65%
tullemor 109,9 - 0 ,6 = -0,54%
lucillen 80,9 - 0,4kg = -0,32%
åsle 79,3 - 0,6kg kg = 0,75%
chaba 59 - 0,4 kg = - 0,67%
kontrolla 0
kløpulver + 0,2kg  = +0,15%


- 2,3 = -0,28%  



veldig bra jobba jenter !! dette ser bra ut !

laget veier nå 819,1 kg
 
0 % herfra.. Bare lei meg idag!

Det høres ut som en klisje nå etterhvert, men jeg gjør virkelig en innsats altså! Har jo tilogmed jogga to ganger denne uka, bare for å virkelig krige mot kroppen! Tviler ikke på at jeg gjør som jeg skal altså, men bare i tilfelle dere blir lei av å høre dette, og tenker det bare er unnskyldninger ;)

Vekta var nede på 88.1 på tirsdag, så satser på at det er EL som kicker inn. Ingenting ned på en måned. Helt sykt! Prøver bare å tviholde motet og håpe at platået gir seg i nærmeste fremtid. Kroppen har tydeligvis ikke likt å miste de 17 kiloene!
 
Myshild Bergsprekken skrev:
ser hoveinnleggete begynner å tulle igjen, så da bare lar jeg være å oppdatere og heller skriver det her


myshild 75,5 - 0,5 = - 0,65%
tullemor 109,9 - 0 ,6 = -0,54%
lucillen 80,9 - 0,4kg = -0,32%
åsle 79,3 - 0,6kg kg = 0,75%
chaba 59 - 0,4 kg = - 0,67%
kontrolla
kløpulver



veldig bra jobba jenter !! dette ser bra ut !

Jeg dro statistikken ned denne uken desverre og beklager det. Har jobbet hardere enn på lenge men enda så går det ikke liksom.. Enda mer jobbing til uka. Jeg SKAL ned..
 
Kjempe bra resultater Brune jenter !

KonTrolla  - jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver , slik slett jeg med vekten i hele fjord - 10 månder , før kroppen pluselig forstodd det ! Jeg var " stamgjest " på vekten min mellom 88-91 i flere månder . Men måte bare ha tru på at en gang ville det løsne ! Vet hvor frustrende det er ! Men ser at du har den rette innstillingen , så jeg tror når det endelig løsner så blir veien lettere og litt kortere !

Kløpulver  - Ikke tenk på det ! Du gir det BRUNE laget mye positiv energi ! Vet hvor frustrende det er , men den harde jobben - håper jeg viser seg neste uke !
 
jippi !! alle har oppdatert, så da mister vi i hvertfall ingen på den måten !
 
Det er frustrerende det her. Hadde det vært veiedag hadde jeg hatt en nedgang på 1,5 kg. Snikveide meg i dag for å se hvordan det lå ann.

Pokker altså.. Nei til uka er det full skjerpings. Dette nytter ikke mer. Må finne på noe. Skal lage meg belønningssystem for å prøve noe nytt i forhold til de fristelsene jeg faller for. Hver gang jeg ønsker å finne meg noe jeg ikke burde ha setter jeg ett kryss istedenfor. Barnslig er det, men kanskje det funker..
 
Huff så kjedelig !

Kjempe frustrende når resultatet kommer på feil dag , men da vet du at noe gjør du rett !

Kan anbefale et slik system , har noe lignende i dagboka mi , og da frister det ikke å spise det ikke bør spise ... Jeg måte selv finne på en liten løsning , for jeg var på vei inn på feil spor .

Håper det gode resultatet , blir et flott resultat til neste ukes veiing !

 
andre plass er ikke ille

jeg beklager virkelig at jeg ikke er mere alktiv enn det jeg er her inne.. jeg har bare helt mista sansen for bv etter at de "fiksa" her.. men jeg lover at jeg skal oppdatere hver uke, det er jo ikke noe problem.. jeg føler bare jeg har falt litt av lasset inne på bv etter alle problemene.. har liksom ikke helt orken til å lese å skrive når det tar hundre år før en er ferdig..
men jeg er her for dere altså  gjør så godt jeg kan med vekta.. å selv om det har blitt endel tull nå i mai. så har jeg jammen klart å gått ned 10 kilo siden 28 feb :D å det er herlig det...kansje det går litt seint, men det er helt greit for meg.. skal jo gifte meg den 15 juli å kjolen er jo allerede klar :P .... men den må nok syes inn selv om det er korsett i den.. masse lykke til denne uka jenter stå på.. neste uke vinner vi
.
 
Jippi , andre plass emoticon

tullemor_86  - kjempe flott resultat , 10 kg er kjempe bra ! Kjempe motivasjon når du har et bryllup og en fantastisk dag å se frem til ! Ønsker deg masse lykke til !


Håper alle det BRUNE jentene holder sammen det siste ukene av slankekrigen ! ! !

Krysser fingrene for oss at vi klarer 1 seier før krigen er over emoticon

Ny uke , nye muligheter - blanke ark ! ! !

Jeg har selv en hard jobb fremover ... for her er det langhelg fra 09.06 - 15.06 og det er en stooor utfordring , men nå jobbes det på sprekk her med å kvitte seg med søtsuget - tror jeg vinket farvel til det sist uke , men stikker innom med gjevne mellom rom ... Så her jobbes det med gode alternativer ... Trodde ... sommeren var lettere enn vinteren , men ... Vinteren er innekos og sommeren utekos ... Så like skumle har jeg funne ut ! Men synes det finnes bedre løsninger for sommerkosen enn vinterkosen . Blir heldigvis lite kaker på sommeren - kjempe bra for et kakemonster emoticon
Tror jeg mååå satse litt mer på fruktfat ... Og gode grillalternativer ...

Ønsker alle BRUNE jentene er strålende helg og fantastisk uke !
 
Målet før krigen er over er å klare å krype under 80 talet emoticon

Hadde vært helt fantastisk !

Har dere noen små mål dere ønsker å klare ?
 
Jippi nå var vi på andre plass, og jeg vet at vi sakte men sikkert nærmer oss 1.plassen

Klarer vi litt mer innsats neste uke? For all del jeg sier ikke at dere ikke har jobbet bra for det har dere så absolutt. Var jeg som trakk ned laget mest sannsynlig denne uken, men innsatsen min skal virkelig økes fra neste uke ja.

Men klarer vi kanskje å ta en ekstra treningsøkt eller fokusere enda litt mer på mat? Gå trapper istedenfor heis, parkere bilen så langt unna butikken som mulig, kankje til og med kunne parkere bilen ett stykke unna barnehagen for å gå litt for å hente ungene. Det er mange av disse hverdagsaktivitetene vi alle kunne blitt litt flinkerer til TROR jeg. Selv er jeg ikke flink til det. Kjører i bhg selv om det nesten er raskere å gå, tar heis og rulletrapp der det er mulig og aller helst skal jeg ha med bilen inn på butikken også.

Jeg sier ikke at det er sånn, men hvor mange ganger pr uke kan du ta deg selv i å spise noe du absolutt ikke skal ha eller drikke for den saks skyld? Er du flink til å spise regelmessig gjerne 6-7 ganger i løpet av en dag? Drikker du nok vann? Spiser du en eller to store porsjoner med middag og er den stor eller liten? Får du generelt i deg nok?

Selv spiser jeg hele dagen nesten og da mener jeg hele dagen. Det går fort noe inn i mathølet hver andre time, men da ikke store mengder. Kanskje ett eple, noen druer eller noe i den dur. Jeg har tre hovedmåltider hver eneste dag, frokost, lunsj og middag. Kveldsmat spiser jeg aldri da er det kun frukt eller kanskje en yoghurt det går i. Men jeg går jo ikke ned og det er nok på grunn av alle de tingene jeg lar meg friste av.

I helgene hvordan går det da? Spiser du mye og tenker at det er helg og at du kan kose deg eller klarer du å begrense deg? Da jeg var på slankefarm i fjor sommer sa psykologen til meg at 100 g snop på lørdag er egentlig det du kan unne deg. Tro meg jeg spiser MYE mer enn det.. Men da er det så vanskelig å komme i gang på mandag også. Jeg kjøper jo litt på fredag fordi det er helg, og på lørdag må jeg ha litt mer og på søndag må jeg spise opp restene. Da er det pluselig tre dager med snop da.. Når jeg ikke har vært i Sverige som nå og hamstret har jeg blitt veldig flink til å kjøpe bare det jeg vet jeg spiser opp alt annet er for meg bare tull.

Nå skal ikke jeg si at du eller dere gjør det sånn eller sånn. Men jeg vet så altfor godt hvordan det er å sitte uke på uke og ikke forstå hvorfor man ikke går ned. Men når man begynner å skrive ned alt slik jeg gjorde en periode så jeg fort at det var en grunn til det. Håper ingen føler seg tråkket på tærne av det jeg har skrevet nå for det er virkelig ikke meningen i det hele tatt.

Vil bare avslutte med jeg at jeg er kjempe stolt av dere alle sammen for denne ukens innsatser. Kom igjen nå vi klarer dette. Om en uke ligger vi på toppen av pallen..

Ha en kjempe fin uke alle sammen og bruk gruppa nå så aktivt dere kan i motgang og medgang
 
Takk for kloke ord Kløpulver   Sååå mye sant i alt du skriver !

Helt enig med deg det finnes så mange " feller " i løpet av en dag vi kanskje ikke tenker over ...

Jeg har selv 100 % kontroll på alle måltidene , uten middagen får den er jo et felles måltid , men jeg kan si at jeg spiser veldig mye mindre middag nå enn før , føler jeg heller spiser mer på det måltidene jeg har 100 % kontroll på .

Flott råd om å spise 100 g godteri hver lørdag ! Når jeg tenker på den beste sjokoladen jeg vet - troika , så er den 66 g ...

Nå skal jeg og må jeg gjøre en god jobb med trening neste uke ! Var flink sist uke , trosset en kranglete kropp og slett meg gjennom alt jeg planla ! Men denne uken har jeg ikke klart å trosse den kranglete kroppen og står med triste 60 minutter gåtur på hel uke ... Jeg rekner ikke mine daglige småturer på 20 minutter som trening ... Så viss jeg tenker helt firkantet så blir jo 20 minutter hver dag hele 120 - 140 minutter + det 60 minuttene jeg tok på kondisjonstrening ...

Neste uke står det BRUNE JENTENE fortsatt på pallen emoticon
 
Back
Topp