brunlig utflod uke 12 hjelp..

Nei, dette høres jo riv ruskende galt ut! Er det ingen private leger du kan kontakte? Eller så må man jo ringe 113 hvis man ikke blir tatt på alvor. Du skal jo ikke bli tvunget til å gå slik med store smerter og uvisshet i dagevis, nei dette er alt for galt. Vi lever da i 2015.. Flott at noen andre har ringt for deg, det var et godt tips - men rystende at de heller ikke blir hørt. Håper virkelig du snart får hjelp. Tenker på deg. Klem
 
Få noen til å ringe for deg å krev og komme inn ellers går dere til media med saken! Det er de som får skylda om noe mer alvorlig skjer med deg! At du har hatt smerter så lenge uten at noen sjekker skikkelig med ul er helt ubegripelig!
 
Ring 113 og forklar de ike tar deg på alvor, og at dette begynner å bli skikkelig ille.. jeg kjenner jeg blir så sint på dine vegne!!! Hvordan går det idag??
 
Ville nok ikke ringt 113, men føde-gyn mottak. De kan ta inn hvis ingen andre hører på en. Bare å forklare situasjonen, og fortelle at ingen følger prosedyrer med å henvise.

Hvordan går det med deg miss queen?
 
Da var eg ferdig med en helvetes fødsel som har vart i 7 timer med intense rier. Rett før kl 3 i natt kom det ut
. Like stor som en pære. Så da var dette over, nettopp stått opp noe å er ganske sliten
 
Smertene er helt jævlige er jo nesten som en fødsel til tider ringte inn igjen men fikk beskjed om å av vente gir opp snart er så sliten Jar jo gått slik siden onsdag
Du beskriver det nøyaktig slik som jeg hadde det. Jeg bor også i Bergen. Legevakten ville ikkje gjøre noe, det skulle gå sin gang sa de, men jeg klarte til slutt ikkje smertene. Fikk time hos legen og ble fraktet med ambulanse til kk pga smertene, for de hadde mistanke at det var utenfor livmor. Der tok de innvendig ultralyd og det ble konstatert en MA. Lå der oppe i et døgn og gikk igjennom cytoteckuren på 10 tab. Fikk morfin og andre smertelindrende medikamenter. Ring opp på volvat å si at du må ha en ultralyd, siden det er helg. Håper det ordner seg!
 
Da var eg ferdig med en helvetes fødsel som har vart i 7 timer med intense rier. Rett før kl 3 i natt kom det ut
. Like stor som en pære. Så da var dette over, nettopp stått opp noe å er ganske sliten
Det var vondt å lese:( Du må få sjekket at alt er ute, kan ligge rester igjen. God bedring kjære deg <3 Be om en lengre sykemeld når du går til legen igjen.
 
Da var eg ferdig med en helvetes fødsel som har vart i 7 timer med intense rier. Rett før kl 3 i natt kom det ut
. Like stor som en pære. Så da var dette over, nettopp stått opp noe å er ganske sliten

Har du virkelig gått igjennom dette hjemme hos deg selv?? Det er galskap i såfall, og skikkelig svikt i helse Norge spør du meg!

Sender deg en stor klem! Ta uansett kontakt med sykehuset - ved vanlige SA så tar de jo ul for å fastslå alder på embryoet.. Det blir jo viktig her også tenker jeg
 
Da var eg ferdig med en helvetes fødsel som har vart i 7 timer med intense rier. Rett før kl 3 i natt kom det ut
. Like stor som en pære. Så da var dette over, nettopp stått opp noe å er ganske sliten
Å kjære deg <3 sender deg en stor klem<3
 
Da var eg ferdig med en helvetes fødsel som har vart i 7 timer med intense rier. Rett før kl 3 i natt kom det ut
. Like stor som en pære. Så da var dette over, nettopp stått opp noe å er ganske sliten
Å kjære deg <3 sender deg en stor klem<3
 
Åå trist å lese :( har tenkt så mye på deg! Stor klem og ta vare på hverandre ♡
 
Åh kjære deg, fikk vondt i hjerte mitt av å lese dette. :( Dette var utrolig trist! :( ta godt vare på deg selv!
 
Huff,dette var veldig trist å lese!:( og så dårlig behandling du fikk av lege og legevakten,jeg blir helt sjokkert! Klem til deg
 
Jeg visste ikke at dette var mulig i helsenorge jeg! Stakkars deg!! Håper det går bra med deg nå og lykke til videre.
 
Så utrolig trist og så utrolig dårlig behandling du har fått. Kjenner jeg blir lei meg på dine vegne. :( Håper du sender en klage etter at den verste sorgen har lagt seg. Varme klemmer sendes din veg <3
 
Nei og nei, kjære deg! Ta godt vare på deg selv nå fremover, sykmelding er riktig nå. Ta deg tid til å sørge, og komme over det som har skjedd. Stor klem til deg.
 
Kk i Bergen tar deg ikke inn uten henvisning fra legen dessverre. Bar nettopp på do kom masse slim og brunt men ikke noe blødning skjønner fint lite

KK tok meg inn da jeg hadde blødning tidlig i svangerskapet, men måtte ringe til vakthavenede lege og forklare meg til den personen. Det var en som hadde avbestilt tid så de klarte å presse meg inn samme dag. Ellers er det jo privat ultralyd.
 
Uff, trist at du mistet :( Stort klem og ta vare på deg selv.
 
Back
Topp