brunlig utflod uke 12 hjelp..

Skal bestille privat ul. Vet også at blære betennelse kan gi smerter og blødninger. Men har ikke blødd noe ennå bare litt på papirer når eg tørker meg. Vet ikke ka eg skal tror eller tenke er bare helt satt ut av å ikke vite noe. Skal eg høre på legen så er det bare å vente til riene som han kalte det tar seg opp
For en sinnsyk lege!! En som tydeligvis ikke bryr seg om pasientene sine! Makan.. Ja bestill deg privat ul fort sol mulig så du slipper å ha det sånn og gå å lure.. tror du får time ganske kjapt om du forklarer situasjonen og hvordan legen din er.
 
Hvordan er smertene nå? Kan dra inn på legevakt på grunnlag av det også - kreve at de faktisk finner ut hva det er

Skjønner ikke helt hva legen tenker på i forhold til at det pga koagulert blod betyr at det er over.. Det var nok fra livmorhalsen blødningen kom siden han kommenterte det sånn, men dersom morkaken min blør (som den raskt kan gjøre) så vil jo også det komme fra livmorhalsen uten at det er farlig...
 
Har smerter som kommer i tak slik som rier med blør ikke. Forse senere om eg skal ringe legevakten. Gjorde det i natt men de sa bare at det var ikke noe de kunne gjøre
 
Uff, stakkars deg! Og I tillegg gå rundt å ikke vite. Jeg hadde reist på føden på det sykehuset du hører til, du kan bare legge på å si at smertene er verre enn de er, for du må bli tatt seriøst!
Det er nok ikke noe de kan gjøre, men du kan ihvertfall finne ut via ul om det går galt eller ikke. Syns du blir dårlig behandlet :(
 
Kk i Bergen tar deg ikke inn uten henvisning fra legen dessverre. Bar nettopp på do kom masse slim og brunt men ikke noe blødning skjønner fint lite
 
Skjønner.. Da hadde jeg bestilt privat ul. Stakkars deg :( håper det gir seg!
 
Er vel ikke fosteret som kom ? Skal vel ha blødninger osv?
 
Er vel ikke fosteret som kom ? Skal vel ha blødninger osv?

Om fosteret kom med slim og brun utflod? For det kan jeg aldri se for meg. Når fosteret løsner, løsner også fosterhinne og morkake. Dette er ordentlig smertefullt! Hvis du har (koagulert) blod i livmorhalsen kan dette medføre rielignende smerter, da kroppen vil prøve å kvitte seg med dette. Jeg anbefaler deg sterkt å komme deg til gyn for å undersøke hva det koagulerte blodet er. Har du tidligere sett et levende friskt foster er det ikke bare "litt" som skal komme. Veldig lite seriøs lege som avgjør at dette ikke går veien basert på en GU uten ul. De gangene jeg har mistet har ingen lege konstantert noe som helst basert på en enkel GU, det har vært funnene ved UL som har vært avgjørende. Jeg anbefaler at du ringer legevakten og forteller hvor langt du er på vei. De skal ta deg i mot etter uke 9, da en SA etter uke 9 kan medføre store blødninger.

Jeg ønsker deg masse masse lykke til og krysser fingrene for deg!
 
Er vel ikke fosteret som kom ? Skal vel ha blødninger osv?
Det hadde du sett. Da hadde morkake og alt kommer. Masse klumper med blod osv..
Jeg tok medisinsk abort i uke 12 i fjor, og tro meg, du ser hva det er når det kommer ut.
Enig med hun over meg her, veldig useriøst av legen og ikke henvise deg. Ring legevakten kjære deg :(
 
Forfjor mente jeg. Gikk litt fort i svingene her. Krysser virkelig alt jeg har for deg, tenkt mye på deg idag..
 
Herre min, blir så sint når jeg ser leger som behandler folk sånn:-0
Fysj...

Jeg hadde en sa mellom di ti jeg har, blødde litt med smerter som du. Men jeg ble henvist til ul fordet 8 uker på vei.
Å det var bra, for min kropp avstøttet det ikke selv, så jeg kunne fått problemer om jeg ikke hadde fått tabletter for å få det ut..

Så ring føden, å legg på smertene eller legevakta.. Eller en ny lege i morgen..
Å send inn en klage på den du var hos i dag!!!!!

stakkar deg, sender mange varme tanker..
 
Hvordan går det med deg idag???
 
Hvordan går det me deg? :Heartpink
 
Takk for mange dine ord og tanker :) dagen begynte bra men ligger no med rie aktige smerter. Har snakket med legevakten så skal kontakte dem vist det blir verre eller i morgen
 
Ååå.. har tenkt på deg idag.. Klem ♡
 
Jeg er imponert over din tålmodighet. Krysser alt jeg har for deg! Dette skal gå bra!!!
 
Er også utrolig imponert over hvor tålmodig du er. Hvis du fremdeles har vondt ville jeg uten tvil tatt kontakt med legevakt. Kan ikke gå så lenge med smerter uten at de gjør noe??
 
Snakker nettopp med legevakten. Får ikke komme inn der før eg blør mye og må skifte bind ofte. Så fikk igjen beskjed om å bare ligge i ro å vente
 
Back
Topp