Jeg vet, merkelig dwt der. Får jeg skambud svarer jeg som regel ikke. Jeg selger mye brukt, men er heldig å har endel faste kjøpere, da slipper jeg sånt.
Fikk ikkje med meg at det var bud. Eg forvente det ikkje. Hadde ikkje solgt til dei igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet, merkelig dwt der. Får jeg skambud svarer jeg som regel ikke. Jeg selger mye brukt, men er heldig å har endel faste kjøpere, da slipper jeg sånt.
Skambud er bortkastet tid, pruting kan være ok.
Eksempel: jeg solgte nettopp to matchende møbler fordelt på to annonser til hhv. 1000 kr og 800 kr. Dag 1 fikk jeg skambud på 500 kr for det dyreste møbelet. Det har jeg ikke svart på engang. Dag 2 fikk jeg bud på 1500 kr for begge møblene. Det slo jeg til på og ble kvitt møblene på en time.
Jeg vil tro at mange selgere noen ganger priser ting litt høyt fordi pruting forekommer. Vil man ha 4000 kr for vogna er det ikke så rart at man legger den ut for 5000 kr.
Jeg syns nesten det er verre når folk spør «sender du?» når jeg har skrevet «må hentes» i annonsen...