Bruker barnet ditt hoppehuske eller gåstol?

Nei, det har jeg aldri sett et behov for å ha.
 
Har begge deler da vi brukte det til storebror. Han brukte gåstolen en del. Gikk bra det. Begynte å gå da han var 10 mnd gammel og har ingen problemer med kroppen. Kommer til å bruke det til lillesøster også - i moderate mengder (om hun vil da) :)
Hoppehuska likte jeg ikke så godt fordi armene hans lå litt i klem så han mistet blodtilførselen...
 
Har begge deler da vi brukte det til storebror. Han brukte gåstolen en del. Gikk bra det. Begynte å gå da han var 10 mnd gammel og har ingen problemer med kroppen. Kommer til å bruke det til lillesøster også - i moderate mengder (om hun vil da) :)
Hoppehuska likte jeg ikke så godt fordi armene hans lå litt i klem så han mistet blodtilførselen...

Nå handler det vel om varige skader som kan komme til syne i voksen alder?? Ikke at de blir senere til å gå..
 
Nei, hadde ingen av delene ettersom det rett og slett ble frarådet å bruke slikt til små barn (også den gangen min var i aktuell alder, han er i dag 10 år).
 
Jentungen brukte gåstol, fordi hun syntes det var kjempe stas:) gutten vår skal nok få bruke den litt han også, alt med måte:)
 
Nei, ting som er skadelig styrer vi unna. For å være ærlig synes jeg at "alt med måte" er en dårlig unnskyldning, når det er snakk om helt unødvendige produkter.
 
Nei, aldri sett behovet for det.
 
Nei. Brukte det når jeg var liten selv, har en del ryggkrøll nå i voksen alder. Vet ikke om det er en sammenheng, men så lenge det er påvist at det er skadelig dropper vi det
 
Nei, ting som er skadelig styrer vi unna. For å være ærlig synes jeg at "alt med måte" er en dårlig unnskyldning, når det er snakk om helt unødvendige produkter.

Det brukes i tide og utide, syns jeg. Det er jo en grei regel for mange ting, men når folk sier det om ting som er bevist skadelig så mister det både betydning og viktighet, syns jeg. :/
 
Det brukes i tide og utide, syns jeg. Det er jo en grei regel for mange ting, men når folk sier det om ting som er bevist skadelig så

mister det både betydning og viktighet, syns jeg. :/

Altså - vippestol de en ting jeg synes vi kan bruke "alt med måte på". Overdreven bruk er ikke bra - særlig ikke for motorisk utvikling...
Vi har valgt å ikke ha det denne gangen.. Sist brukte vi det KUN til mat men nå har vi jo Stokke newborn og trenger derfor ikke vippestol.. Men velger det bort pga det negative, men det er er produkt som ikke er galt å bruke så lenge man bruker sunn fornuft ;) hoppehuske og gåstol ser jeg virkelig ikke noe positivt eller nødvendig med i hele tatt :)

(Jeg er enig med deg altså.. Av og til kan quoting virke som jeg er uenig- så bare for å være sikker på at du forstår ;) haha )
 
Nei, ting som er skadelig styrer vi unna. For å være ærlig synes jeg at "alt med måte" er en dårlig unnskyldning, når det er snakk om helt unødvendige produkter.
Jeg synes den ofte blir brukt når det er snakk om å bruke ting som blir frarådet å bruke..Hvorfor ikke heller bare holde seg unna ja
 
Nei
 
Brukte gåstol av samme grunn som vippestol. Jeg måtte faktisk på do, spise, dusje.. Ungen var ikke særlig morsom å ha med å gjøre det første året.. Absolutt ikke sent utviklet :) det var selvfølgelig ikke snakk om daglig eller timer i gåstolen..
 
Altså - vippestol de en ting jeg synes vi kan bruke "alt med måte på". Overdreven bruk er ikke bra - særlig ikke for motorisk utvikling...
Vi har valgt å ikke ha det denne gangen.. Sist brukte vi det KUN til mat men nå har vi jo Stokke newborn og trenger derfor ikke vippestol.. Men velger det bort pga det negative, men det er er produkt som ikke er galt å bruke så lenge man bruker sunn fornuft ;) hoppehuske og gåstol ser jeg virkelig ikke noe positivt eller nødvendig med i hele tatt :)

(Jeg er enig med deg altså.. Av og til kan quoting virke som jeg er uenig- så bare for å være sikker på at du forstår ;) haha )

Vippestol er heller ikke frarådet, kun bedt om begrenset bruk, så ja, der passer det. ;)

Ikke jeg heller. :)

(Hehe, skjønner! :D Ser du er enig :) )
 
Vippestol er heller ikke frarådet, kun bedt om begrenset bruk, så ja, der passer det. ;)

Ikke jeg heller. :)

(Hehe, skjønner! :D Ser du er enig :) )
Ja sant ;)
 
Back
Topp