Bruker barnet ditt hoppehuske eller gåstol?

Mamma og pappa har en gammel hoppehuske fra da vi var små, og mini kommer nok helt sikkert til å få prøve den :) men alt med måte osv.. :p Gåstol kjøper jeg nok ikke..
 
Nei, har blitt frarådet det med tanke på hoftene. Selv om det ser hylartig ut da :p jeg var en reser i gåstolen mår jeg var liten ;-)
 
Det er to ting som aldri kommer inn i mitt hus :p
 
Fordi ingen av delene er anbefalt. Dermed bruker vi ikke og legger ikke penger i det heller.
 
Nei det er skadelig for knær, hofter og rygg og forsinker motorisk utvikling.
Og pga dette brukte ikke vi det. Det beste er å lære seg å gå naturlig. Veldig få som ikke får til det ;)
 
Nei føler ikke at det er så bra for verken hofter, rygg eller ben :)
 
Mine foreldre har gåstol :) den kommer nok til å bli brukt når lille er der... Ser ingem grunn til å ikke bruke den. Vi lar da ikke ungem sitte der i timesvis heller :p
 
Brukte hoppetusse, da den støtta barnet på samme måte som en bæresele, og han uansett ikke hang der lenge av gangen. Det var en deilig avlastning fra å holde han i armene så han fikk hoppe hoppe hoppe på fanget :p
Brukte ikke gåstol da det ble en helt annen belastning for bena og hoftene
 
Nei, det brukte han aldri. Så ikke behovet for det, og leste en del negativt om det.
 
Nei, fordi det ikke er anbefalt. Hun har prøvd begge deler på besøk hos andre og likte ingen av delene, så ut som hun ikke likte å "henge" slik.
 
Nei! Ser ikke vitsen med det da det ikke er anbefalt!
 
Fikk en gåstol i julegave. Har ikke tatt den i bruk enda, da han ikke kan sitte selv. Blir nok ikke brukt så mye. Er jo som med alt: alt med måte!:)
 
Brukte ikke til mini og skal ikke ha det til lillebror heller. Skal få trene opp kroppen til å bli sterk nok til å klare å gå/hoppe før han gjør det.
 
Back
Topp