Tusen takk for hyggelig meldingHei! Titter innom her i ny og med og ville bare si masse lykke til på ultralyd i morgen! Sender mange gode tanker og tenker det går veldig fint!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for hyggelig meldingHei! Titter innom her i ny og med og ville bare si masse lykke til på ultralyd i morgen! Sender mange gode tanker og tenker det går veldig fint!![]()
Tusen takkTusen takk for hyggelig meldingHar lest din historie også, og håper virkelig at neste gang du forteller din mor, så kommer det en baby
![]()

Så fantastisk!! Gratulerer med nok en vellykka ultralyd!7+0
Ultralyd er ferdig, og det lille, fine hjertet slo fortsatt fintFor en lykke. En centimeter lykke
Nå kjenner jeg at jeg begynner å tro på dette. Nå skal graviditeten nytes
Vis vedlegget 380092

Så utrolig fint!7+0
Ultralyd er ferdig, og det lille, fine hjertet slo fortsatt fintFor en lykke. En centimeter lykke
Vis vedlegget 380092
Så fantastisk!! Gratulerer med nok en vellykka ultralyd!![]()
Tusen takkSå utrolig fint!Gratulerer!
Fantastisk7+0
Vis vedlegget 380092
Ååh7+0
Vis vedlegget 380092
7+0
Vis vedlegget 380092
det her er en seier. Nyt

Ja, nå kjennes det mye mer virkeligÅåhNå er du på helt riktig vei
![]()
Åh, fyflate så NYDELIG..!! Nå ble jeg veldig lettet på dine vegne bringebærdet her er en seier. Nyt
![]()
8+3
Kvalmen har gjort sitt inntog. Den er så lammende. Jeg orker ingenting. Det er jo et godt tegn, for all del, og jeg har nok nederlag til å holde meg litt for god til alt for mye klagingMeeeen. Jeg må si jeg gleder meg til det går over.
8+3
Kvalmen har gjort sitt inntog. Den er så lammende. Jeg orker ingenting. Det er jo et godt tegn, for all del, og jeg har nok nederlag til å holde meg litt for god til alt for mye klagingMeeeen. Jeg må si jeg gleder meg til det går over.

håper den mildner snar og!Tusen takkFullt lov å klage
Håper du får det greit fremover![]()
Tusen takkKvalmen er like drepende selv om man har ofret blod og tårer og tonnevis med tålmodighet (og dineros) for å oppnå graviditet som holder
Håper du får noe fra legen for å dempe det værste om du blir helt sengeliggendehåper den mildner snar og!