Bringebærbaby ❤️

Ultralyd er ferdig ❤️ Et bittelite hjerte slo ❤️
 
Så herlig å høre Bringebær! Jeg er så glad på dine vegne!!:love7 Gratulerer med bankende hjerte!:Heartred
 
Så herlig å høre Bringebær! Jeg er så glad på dine vegne!!:love7 Gratulerer med bankende hjerte!:Heartred
Tusen takk ❤️❤️ Det er en så fantastisk opplevelse ❤️
 
Håper alt går riktig vei nå❤️ Har du bestilt ny ultralyd?
 
Håper alt går riktig vei nå❤️ Har du bestilt ny ultralyd?
Tusen takk ❤️❤️ Ja har en om en uke ❤️ Håper den viser at det vokser som det skal. Bekymringene har liksom ikke sluppet taket helt, selv om det hjalp veldig ❤️
 
Åå så fantastisk!!:Heartred:Heartred Jeg var jo på ul 5+5, så ikke noe bankende hjerte da, men ble målt til riktig dag jeg og! ..og her sitter jeg snart 25 uker!:angel8 Heier på at det samme skjer med deg!:Heartred
 
Tusen takk ❤️❤️ Ja har en om en uke ❤️ Håper den viser at det vokser som det skal. Bekymringene har liksom ikke sluppet taket helt, selv om det hjalp veldig ❤️

Hvordan har du det Bringebær? :Heartred Ikke mange dagene til ny TUL nå?
 
Åå så fantastisk!!:Heartred:Heartred Jeg var jo på ul 5+5, så ikke noe bankende hjerte da, men ble målt til riktig dag jeg og! ..og her sitter jeg snart 25 uker!:angel8 Heier på at det samme skjer med deg!:Heartred
Det håper jeg også, så inderlig TP ❤️❤️ Tenk at du allerede er 25 uker. Hvor blir dagene av? ❤️❤️
 
Hvordan har du det Bringebær? :Heartred Ikke mange dagene til ny TUL nå?
Jeg kjenner fortsatt en klump med bekymring, selv om det var en vellykket til sist. Har litt for mange nederlag til å legge den helt fra meg. Men jeg gruer meg kanskje ikke like mye til tul som jeg ville gjort om det var første gang jeg skulle inn. Jeg skal inn på fredag ❤️ Da jeg bestilte den var det 15 dager til og en halv evighet. Nå er det bare 3 dager igjen ❤️❤️

Også du da, gravide lille andemor ❤️❤️❤️❤️
 
Jeg kjenner fortsatt en klump med bekymring, selv om det var en vellykket til sist. Har litt for mange nederlag til å legge den helt fra meg. Men jeg gruer meg kanskje ikke like mye til tul som jeg ville gjort om det var første gang jeg skulle inn. Jeg skal inn på fredag ❤️ Da jeg bestilte den var det 15 dager til og en halv evighet. Nå er det bare 3 dager igjen ❤️❤️

Også du da, gravide lille andemor ❤️❤️❤️❤️

Søteste du.. :Heartred
Så godt at de 15 dagene er krympet ned til 3:love2
Tar du noen privat og eller får du hyppig ul offentlig?
Det kan aldri bli for mange for en urolig sjel med tung bagasje :Heartred
Hvordan ligger det an på symptomfronten nå?
Følger spent med å heier på fredagen:Heartred
 
Søteste du.. :Heartred
Så godt at de 15 dagene er krympet ned til 3:love2
Tar du noen privat og eller får du hyppig ul offentlig?
Det kan aldri bli for mange for en urolig sjel med tung bagasje :Heartred
Hvordan ligger det an på symptomfronten nå?
Følger spent med å heier på fredagen:Heartred
Og nå er det allerede i morgen :Heartred
Nei det er noe med den bagasjen, som gjør at roen ikke senker seg på samme måte som hos en uten bagasje.
Jeg får offentlig ul på sykehuset, men jeg har tenkt å ta det etter påske. De har ikke like bra utstyr som de private, og så tidlig så trenger man godt utstyr for å se og betrygge. Dermed er de to tul nå private, så tar jeg en offentlig etter påske i stedet. :Heartred
Jeg er fortsatt uggen, og veldig trøtt. Det er jo litt positivt, men ikke helt betryggende. Ikke at jeg ønsker mer altså :hilarious: Men det er ikke symptomene som gjør at jeg kjenner meg trygg. :Heartred

Hvordan er dine tester? :Heartred
 
Og nå er det allerede i morgen :Heartred
Nei det er noe med den bagasjen, som gjør at roen ikke senker seg på samme måte som hos en uten bagasje.
Jeg får offentlig ul på sykehuset, men jeg har tenkt å ta det etter påske. De har ikke like bra utstyr som de private, og så tidlig så trenger man godt utstyr for å se og betrygge. Dermed er de to tul nå private, så tar jeg en offentlig etter påske i stedet. :Heartred
Jeg er fortsatt uggen, og veldig trøtt. Det er jo litt positivt, men ikke helt betryggende. Ikke at jeg ønsker mer altså :hilarious: Men det er ikke symptomene som gjør at jeg kjenner meg trygg. :Heartred

Hvordan er dine tester? :Heartred

Samme erfaring har jeg her mht kvalitet på ul apparat, betaler heller for nøyaktig måling enn å få servert ullen informasjon.
Uggen og trøtt høres fint ut.. og levelig:Heartred

Dagene her går jo veldig tregt da.. det er begrensa hvor fort det kan stige på tester, men ser ok ut tror jeg?
Skal ta en hcg måling i morgen på Fürst. Har pleid å få resultatet samme kveld om jeg tar prøven tidlig morgen, så kanskje. :Heartred
 
Hei! Titter innom her i ny og med og ville bare si masse lykke til på ultralyd i morgen! Sender mange gode tanker og tenker det går veldig fint! :love7
 
Samme erfaring har jeg her mht kvalitet på ul apparat, betaler heller for nøyaktig måling enn å få servert ullen informasjon.
Uggen og trøtt høres fint ut.. og levelig:Heartred

Dagene her går jo veldig tregt da.. det er begrensa hvor fort det kan stige på tester, men ser ok ut tror jeg?
Skal ta en hcg måling i morgen på Fürst. Har pleid å få resultatet samme kveld om jeg tar prøven tidlig morgen, så kanskje. :Heartred
Ja, sånn i starten skal man ha klare fakta. Ikke noe «her skimter jeg noe». ❤️

Dine tester stiger kjempefint. Så utrolig glad for at du klarte det denne runden! Jeg heier på alle, men det er liksom noen man heier litt ekstra på ❤️❤️
Spennende med hcg måling. Håper den gir like gode svar som testene ❤️
 
Back
Topp