Ultralyd er ferdig Et bittelite hjerte slo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralyd er ferdig Et bittelite hjerte slo
Så godt å høre men kunne de se noe i uke 5 allerede?Ultralyd er ferdig Et bittelite hjerte slo
Jepp. Stor klump som lettet når jeg fikk vite det.Yesss..! So far so good
Ja, jeg hadde ingen store forventninger Men hun så at den var 5+6 stor, akkurat som jeg erSå godt å høre men kunne de se noe i uke 5 allerede?
Tusen takk Det er en så fantastisk opplevelseSå herlig å høre Bringebær! Jeg er så glad på dine vegne!! Gratulerer med bankende hjerte!
Tusen takk Ja har en om en uke Håper den viser at det vokser som det skal. Bekymringene har liksom ikke sluppet taket helt, selv om det hjalp veldigHåper alt går riktig vei nå Har du bestilt ny ultralyd?
Bringebær! Så fantastisk! Nå felte jeg en tåre for deg. Lille hjertetUltralyd er ferdig Et bittelite hjerte slo
Tusen takk Ja har en om en uke Håper den viser at det vokser som det skal. Bekymringene har liksom ikke sluppet taket helt, selv om det hjalp veldig
Tusen takk, Sola Du er så god! Hvordan går det med deg og novemberbabyen din?Bringebær! Så fantastisk! Nå felte jeg en tåre for deg. Lille hjertet
Det håper jeg også, så inderlig TP Tenk at du allerede er 25 uker. Hvor blir dagene av?Åå så fantastisk!! Jeg var jo på ul 5+5, så ikke noe bankende hjerte da, men ble målt til riktig dag jeg og! ..og her sitter jeg snart 25 uker! Heier på at det samme skjer med deg!
Jeg kjenner fortsatt en klump med bekymring, selv om det var en vellykket til sist. Har litt for mange nederlag til å legge den helt fra meg. Men jeg gruer meg kanskje ikke like mye til tul som jeg ville gjort om det var første gang jeg skulle inn. Jeg skal inn på fredag Da jeg bestilte den var det 15 dager til og en halv evighet. Nå er det bare 3 dager igjenHvordan har du det Bringebær? Ikke mange dagene til ny TUL nå?
Jeg kjenner fortsatt en klump med bekymring, selv om det var en vellykket til sist. Har litt for mange nederlag til å legge den helt fra meg. Men jeg gruer meg kanskje ikke like mye til tul som jeg ville gjort om det var første gang jeg skulle inn. Jeg skal inn på fredag Da jeg bestilte den var det 15 dager til og en halv evighet. Nå er det bare 3 dager igjen
Også du da, gravide lille andemor
Og nå er det allerede i morgenSøteste du..
Så godt at de 15 dagene er krympet ned til 3
Tar du noen privat og eller får du hyppig ul offentlig?
Det kan aldri bli for mange for en urolig sjel med tung bagasje
Hvordan ligger det an på symptomfronten nå?
Følger spent med å heier på fredagen
Og nå er det allerede i morgen
Nei det er noe med den bagasjen, som gjør at roen ikke senker seg på samme måte som hos en uten bagasje.
Jeg får offentlig ul på sykehuset, men jeg har tenkt å ta det etter påske. De har ikke like bra utstyr som de private, og så tidlig så trenger man godt utstyr for å se og betrygge. Dermed er de to tul nå private, så tar jeg en offentlig etter påske i stedet.
Jeg er fortsatt uggen, og veldig trøtt. Det er jo litt positivt, men ikke helt betryggende. Ikke at jeg ønsker mer altså Men det er ikke symptomene som gjør at jeg kjenner meg trygg.
Hvordan er dine tester?
Ja, sånn i starten skal man ha klare fakta. Ikke noe «her skimter jeg noe».Samme erfaring har jeg her mht kvalitet på ul apparat, betaler heller for nøyaktig måling enn å få servert ullen informasjon.
Uggen og trøtt høres fint ut.. og levelig
Dagene her går jo veldig tregt da.. det er begrensa hvor fort det kan stige på tester, men ser ok ut tror jeg?
Skal ta en hcg måling i morgen på Fürst. Har pleid å få resultatet samme kveld om jeg tar prøven tidlig morgen, så kanskje.