Nå måtte jeg også Google! Er enig med samboeren din: Dere må ha ullgris! :-D
Ganske festlige! Slår to fluer i en smekk, gris og sau! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå måtte jeg også Google! Er enig med samboeren din: Dere må ha ullgris! :-D
Jaja, meldefristen er på tirsdagMen pass på å melde forkjøp innen fristen da, ellers kan jo noen snappe den fra dere. Krysser fingrene for at dere får den. Venter spent på oppdatering på tirsdag
Lykke til!I dag blir en spennende dag! Vi får takstmann på besøk OG vi skal legge inn bud på drømmehuset... æææ
Vi fikk huset!!!!! Æææ
Takk nå har vi masse plass til babyGrattis!
Gratulerer!Vi fikk huset!!!!! Æææ
Så utrolig kult!!! Gratulerer!!Vi fikk huset!!!!! Æææ
Takk! Kjempespennende takstmannen kom fram til akkurat det samme som megler (hadde ikke trodd det), så det lover jo godt for dere ogsåSå utrolig kult!!! Gratulerer!!
Vi får inn takstmann neste mandag
Så braTakk! Kjempespennende takstmannen kom fram til akkurat det samme som megler (hadde ikke trodd det), så det lover jo godt for dere også
Men når selges drømmeleiligheten din? Var det i morgen? :-/Så bra
I morgen, men vi legger ikke inn bud. Kommer nok til å gå langt over takst... Jeg får inn takstmann neste mandag og så begynner jeg på prosessen med å selge leiligheten. Skal på en visning neste helg og håper den er grei Faren til samboer har fortsatt ikke svart på spørsmål om lån av penger og tenker derfor at samboeren kan drite i de pengene.. Så får vi heller se på noe mindre, barna dør jo ikke av å dele rom. Dessuten kommer babyen til å sove hos oss i starten..Men når selges drømmeleiligheten din? Var det i morgen? :-/
Vi er helt innforstått med at barna må dele rom. Det er jo ikke uvanlig i Oslo selv må vi lage oss et soverom i en bit av stua. Får bitteliten stue, men men. Hvis det er plass til spisebord på kjøkkenet går det greit... vi kunne fått et hus der jeg kommer fra for samme prisen, men det er nå slik at vi har valgt å bo i Oslo da...I morgen, men vi legger ikke inn bud. Kommer nok til å gå langt over takst... Jeg får inn takstmann neste mandag og så begynner jeg på prosessen med å selge leiligheten. Skal på en visning neste helg og håper den er grei Faren til samboer har fortsatt ikke svart på spørsmål om lån av penger og tenker derfor at samboeren kan drite i de pengene.. Så får vi heller se på noe mindre, barna dør jo ikke av å dele rom. Dessuten kommer babyen til å sove hos oss i starten..
Tenker det kan være like greit å ikke skylde han penger hvis han er sånn...Faren til samboer har fortsatt ikke svart på spørsmål om lån av penger og tenker derfor at samboeren kan drite i de pengene..
Eh, ja. Må bare passe på å sikre meg selv i og med at jeg går inn med ek..Tenker det kan være like greit å ikke skylde han penger hvis han er sånn...
Neida, var bare det at nå kunne vi fått en 4 roms, men er bare å følge med fremover Ordner seg tilslutt uansettVi er helt innforstått med at barna må dele rom. Det er jo ikke uvanlig i Oslo selv må vi lage oss et soverom i en bit av stua. Får bitteliten stue, men men. Hvis det er plass til spisebord på kjøkkenet går det greit... vi kunne fått et hus der jeg kommer fra for samme prisen, men det er nå slik at vi har valgt å bo i Oslo da...
Håper dere får noe dere vil trives med! det blir spennende å følge med på framover. Du må holde oss oppdatert her inne da
Eh, ja. Må bare passe på å sikre meg selv i og med at jeg går inn med ek..
Usj, skjønner det er kjipt. Be om å få salgssum tilsendt slik at du kan trøste deg med det hvis den går over takst dessuten er det greit å få vite hvordan ting ligger ann på markedet.Neida, var bare det at nå kunne vi fått en 4 roms, men er bare å følge med fremover Ordner seg tilslutt uansett
Jeg skal snakke med en rådgiver tenker jeg. Vil ikke drite meg ut om vi skulle splitte oss og jeg plutselig mister det jeg har gått inn med. Tror det må inn i en samboerkontrakt..Hvordan gjør man det? Jeg står jo også for all egenkapital her. Men blir jo ikke min leilighet siden sambo også betaler på avdragene. Og jeg hadde aldri fått det lånet uten hennes inntekt også... vanskelig å dele opp hvor mye hver "eier".
Usj, skjønner det er kjipt. Be om å få salgssum tilsendt slik at du kan trøste deg med det hvis den går over takst dessuten er det greit å få vite hvordan ting ligger ann på markedet.