Boligkjøp

Så koselig! Noen planer for driften?

Bare hobbydrift egentlig! Vi ønsker å ha litt dyr som geiter blant annet. Har høner og vaktler nå blant annet ;-) samboeren har et stort ønske om ullgris.. Haha!

Det er derfor vi ikke ville bo der da vi kjøpte ;) Men området er som du sier, superfint! :)
Har en eldre dame som sier konsekvent "gutten" til JENTA mi, en som spyr øl ut fra balkongen, en mor og en 18 år gammel datter som banner og skriker natt som dag.. Jeg vil vekk!! :p

Har en eldre dame som sier konsekvent "gutten" til JENTA mi, en som spyr øl ut fra balkongen, en mor og en 18 år gammel datter som banner og skriker natt som dag.. Jeg vil vekk!! :p

Hehe.. Kan ikke skjønne? :P hvor vil dere bo hen? :)

Såpass, ja! Skjønner godt det da... er visningen nå i helgen? :)

Ja, på søndag og budrunde på tirsdag :o om vi får finansieringsbevis og ingen melder forkjøp skal vi bare se på og håpe den ikke går langt over takst :p
Men pass på å melde forkjøp innen fristen da, ellers kan jo noen snappe den fra dere. Krysser fingrene for at dere får den. Venter spent på oppdatering på tirsdag :)

Back
Topp