Kan jeg spørre hvor dette er?Haha, takk!
Hun trodde jeg kom til å ende på rundt 2 mill da. Håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvor dette er?Haha, takk!
Hun trodde jeg kom til å ende på rundt 2 mill da. Håper det
BogerudKan jeg spørre hvor dette er?
Så koselig! Noen planer for driften?
Der er det jo koselig vi har Nøklevann som backup, det er jo ikke langt unnaBogerud
Eeehm, ullgris?Bare hobbydrift egentlig! Vi ønsker å ha litt dyr som geiter blant annet. Har høner og vaktler nå blant annet ;-) samboeren har et stort ønske om ullgris.. Haha!
Nja... Bor fryktelig mange ustabile mennesker her.. Men området er fintDer er det jo koselig vi har Nøklevann som backup, det er jo ikke langt unna
Måtte søke opp ullgris!! Hahaha, noe så søttEeehm, ullgris?
Å?? Men Bøler er jo rett ved og ganske bra. Så rart med disse forskjellene på kort avstand her i Oslo.Nja... Bor fryktelig mange ustabile mennesker her.. Men området er fint
Nja... Bor fryktelig mange ustabile mennesker her.. Men området er fint
Bare hobbydrift egentlig! Vi ønsker å ha litt dyr som geiter blant annet. Har høner og vaktler nå blant annet ;-) samboeren har et stort ønske om ullgris.. Haha!
Nå måtte jeg også Google! Er enig med samboeren din: Dere må ha ullgris! :-DMåtte søke opp ullgris!! Hahaha, noe så søtt
Har en eldre dame som sier konsekvent "gutten" til JENTA mi, en som spyr øl ut fra balkongen, en mor og en 18 år gammel datter som banner og skriker natt som dag.. Jeg vil vekk!!Det er derfor vi ikke ville bo der da vi kjøpte Men området er som du sier, superfint!
Har en eldre dame som sier konsekvent "gutten" til JENTA mi, en som spyr øl ut fra balkongen, en mor og en 18 år gammel datter som banner og skriker natt som dag.. Jeg vil vekk!!
Mange blokker med små leiligheter som tiltrekker seg ensomme gærninger.. :/Å?? Men Bøler er jo rett ved og ganske bra. Så rart med disse forskjellene på kort avstand her i Oslo.
Vil flytte til Oppsal eller området rundtHehe.. Kan ikke skjønne? hvor vil dere bo hen?
Vil flytte til Oppsal eller området rundt
Såpass, ja! Skjønner godt det da... er visningen nå i helgen?Har en eldre dame som sier konsekvent "gutten" til JENTA mi, en som spyr øl ut fra balkongen, en mor og en 18 år gammel datter som banner og skriker natt som dag.. Jeg vil vekk!!
Ja, har mange kollegaer der, jobber i en bhg der ogFint der og. Kjenner en del som bor der, og de stortrives
Ja, på søndag og budrunde på tirsdag om vi får finansieringsbevis og ingen melder forkjøp skal vi bare se på og håpe den ikke går langt over takstSåpass, ja! Skjønner godt det da... er visningen nå i helgen?
Men pass på å melde forkjøp innen fristen da, ellers kan jo noen snappe den fra dere. Krysser fingrene for at dere får den. Venter spent på oppdatering på tirsdagJa, på søndag og budrunde på tirsdag om vi får finansieringsbevis og ingen melder forkjøp skal vi bare se på og håpe den ikke går langt over takst