Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSatser på at det kommer noe på Lambertseter snart
Så deilig!Vi flytta inn i nyhuset vårt 1.desember, satser på å bo her til vi blir for gamle ;-) eller evt lei av all plenklipping og snømåking........ Nå jobber jeg for å finne leietaker til utleiedelen
Så deilig det ønsker jeg meg også!Har en enebolig på 150 kvm og 4 soverom men mulighet for 6 soverom
Så utrolig deilig!Har en enebolig på 150 kvm og 4 soverom men mulighet for 6 soverom
sinnsykt..Det huset vi var på visning til hin dagen ble solgt for 400000 over takst og der var det MYE som måtte gjøres. Hjelpes
*hoff*Det huset vi var på visning til hin dagen ble solgt for 400000 over takst og der var det MYE som måtte gjøres. Hjelpes
Hva da? verdivurderingen?Nå har megler vært her og hun skulle tilbake til kontoret nå og da var det mulig hun fikk gjort den ferdig i dag eller i morgen. Glemte å spørre om den kommer i posten eller på mail
Vi fikk vår på mailNå har megler vært her og hun skulle tilbake til kontoret nå og da var det mulig hun fikk gjort den ferdig i dag eller i morgen. Glemte å spørre om den kommer i posten eller på mail
Fikk den på Mail nå!! Over all forventning! håpet på 1,85 men trodde den kom til å bli på bare 1,8. MEN den er satt til 1,9Vi fikk vår på mail
Ja (må begynne å lese igjennom hva jeg skriver før jeg poster )Hva da? verdivurderingen?
HurraaaFikk den på Mail nå!! Over all forventning! håpet på 1,85 men trodde den kom til å bli på bare 1,8. MEN den er satt til 1,9
Hurraaa
Gratulerer! :-DFikk den på Mail nå!! Over all forventning! håpet på 1,85 men trodde den kom til å bli på bare 1,8. MEN den er satt til 1,9
Så koselig! Noen planer for driften?Vi bor i 1/2 av tomannsbolig, har to soverom. Vi driver å titter etter småbruk, har gjort dette i lang tid, men hadde vært deilig å funnet noe før termin!
Haha, takk!Gratulerer! :-D
Sprett sjampanjebrusen!