Nå gir du meg nesten forhåpninger her jeg sitter
Ikke helt meningen det, for er vel bedre å forvente overtid og så heller bli positivt overrasket. Men greit å vite at en ikke trenger å ha modningstegn for at det modnes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå gir du meg nesten forhåpninger her jeg sitter
Neida, ingen fare greit å innstille seg på overtid, men samtidig være forberedt på at det kan skje når som helstIkke helt meningen det, for er vel bedre å forvente overtid og så heller bli positivt overrasket. Men greit å vite at en ikke trenger å ha modningstegn for at det modnes.
Har hørt de samme ryktene Det aller meste er klart. Det manglet isofix-føringer på basen til bilstolen vi bestilte, så venter på å få tilsendt dem fra leverandøren så vi får montert bilstolen. Om det blir fødsel før delene kommer er det uansett ikke krise, for basen kan festes med belter også. Ellers har foreldrene mine pusset og malt vugga jeg hadde som lita, så den skal brukes som soveplass på stua. Må bare kjøpe ny madrass
Er alt bra med deg/dere? ❤
Så godt å høre så lenge formen er fin, så er det jo bare fint å ha småting å gjøre i permisjonen også!Det høres da meget bra ut! Deilig å ha alt klart, utenom den lille tingen du nevnte som heldigvis ikke var krise. Så koselig med gjenbruk av vugga di da! De er så flotte å se på og, som et lite smykke i stuen
Alt bra med oss! Siste innspurt før permisjon, og vi har også alt under kontroll hjemme. Litt sånn småplukk som ikke er krise her også som gjenstår, men det har jeg tenkt at kan være koseærend når permisjonen starter. Typ litt bilder til barnerommet og ammeklær til meg selv og den slags
Tusen takkNydelig hentesett Lykke til den siste uken!
Fortsatt lykke til
Tusen takk! ❤❤Lykke til
Tusen takk! Har hatt en god del vonde tak nederst i magen og i korsryggen i dag, så det ble plutselig litt spennende. Ikke vonde eller langvarige nok til å være rier, men håper det betyr at det modnes litt.nydelig hentesett!
Gratulerer med vel inne i 39 uker og en uke til termin.
Blir spennende utover. Nyt dagene og kos deg med de siste forberedelsene
Tusen takk ❤ håper han ikke venter alt for lengeSå flott hentesett! Håper lille prinsen melder sin ankomst snart
Tusen takk jakken ble nok litt stor, men pytt pytt. Om værmeldingen stemmer er det ikke sikkert han trenger jakke engangKjempefint hentesett!