Takk! Ja, de er gode støttespillere å ha begge toSå bra med en sånn mann og dialog med sjefen.
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, de er gode støttespillere å ha begge toSå bra med en sånn mann og dialog med sjefen.
Lykke til!
Takk! begynner å nærme seg nå, men er jo en evighet til sammenlignet med deg Tenk at du settes igang om én uke!Velkommen inn i de høygravides rekker! Er jaggu ikke lenge igjen nå!
Takk! begynner å nærme seg nå, men er jo en evighet til sammenlignet med deg Tenk at du settes igang om én uke!
Er jo lov å håpe! Jeg mistenker at jeg kommer til å gå over, så jeg kan ikke tillate meg selv å bli utålmodig heeelt endaFår satse på de neste ukene går fort!
Og ja, bare ei uke igjen. Merkelig å tenke på.
Takk Jeg føler meg heller til bry enn å risikere at noe alvorlig ikke blir oppdaget. Nå skal det sies at jordmoren jeg snakket med i telefonen var helt klar på at jeg skulle komme inn for en sjekk, så jeg var nok bare litt uheldig med hun som gjorde undersøkelsen.Gratulerer som høygravid.
Nei, man skal da ikke drøye det om man ikke kjenner liv og de vanlige triksene ikke fungerer. Viktig det altså. Godt alt stod bra tild
Tusen takk Det samme tenker jeg. Vet ikke om jeg hadde klart å tilgi meg selv dersom det faktisk hadde vært noe galt, og jeg ikke sjekket til tross for bekymringer. I dag er det full fart, virker nesten som han prøver å ta igjen for gårsdagenGratulerer så mye som høygravid
Ikke noe vits i å drøye hvis man er bekymret. Heller en gang for mye, enn en gang for lite. Godt at det ble liv som vanlig
Ikke lenge igjen nå Bobla, det skal sikkert bli godt! Få hjerteplasteret på utsiden.
Store klemmer
JA, hørtes jo sånn ut på det du sa. Alltid noen vet du....Takk Jeg føler meg heller til bry enn å risikere at noe alvorlig ikke blir oppdaget. Nå skal det sies at jordmoren jeg snakket med i telefonen var helt klar på at jeg skulle komme inn for en sjekk, så jeg var nok bare litt uheldig med hun som gjorde undersøkelsen.
Takk ❤Gratulerer med 35 uker
Tusen takk, det gjør virkelig detGratulerer med 35 uker Nærmer seg nå
Takk for detGratulerer med 35 uker