Blue_ prøver på nytt <3

Stor god klem til deg! <3

Ja så lenge det føles riktig for dere så <3 Man skal ikke kimse av magefølelsen så det er godt du følger opp <3

Man skal ikke det vet du. Har i alle fall lært å kjenne min ganske godt. [emoji173]️

Da har du et siste forsøk [emoji173] Kroppen får også litt tid til å stabilisere seg til den tid. Håper på klaff denne eller neste PP januar [emoji173]

Magefølelsen har mye å si, sist PP så skjønte jeg det allerede 2-3 DPO, at det ikke gikk. Selv om sannsynligheten var stor for at jeg fikk rett, så bare stemte det ikke.

Samme magefølelsen fikk jeg i går. Selv om jeg på mange måter har symptomer, så føler jeg de typiske er fraværende.

Alt skjer for en grunn, og til den tid det skal skje [emoji173]

Absolutt!
Sånn har det vært her også. Følelsen om at det ikke klaffet har bare slått ned i meg som lyn fra klar himmel. Rundt 3dpo hver gang...
Kan ikke kimse av magefølelsen!

Om det ikke klaffer nå, pauser dere til april?
Fått sambo til å gå med på det? [emoji173]️

Vær tro til følelsene og hva som føles riktig! Prøving er tøft nok og ved å sette grenser for seg selv har jeg tro på at det verner om sinnet, ikke bare kjøre på for enhver pris... Hvem vet, kanskje det blir fint med en pause i januar for å kanskje flytte fokuset et annet sted samtidig som at dere har tid til å minnes den lille... Men først og fremst så er det jo pergoen da! En hel pp!! Har jo snuppa som er født i september, fin måned det :D

Klem!!!!

Du vet da alltid hva du skal si [emoji173]️
Ja, som Lille Lykke sier... Da får lille sin tid... Og kanskje magehuset da er klart for ny beboer.

Mhm, veldig tro på den. Har hentet den i dag, ettersom den går ut av salg i desember. Så nå står den i skapet, klar til januar :)
Da blir det forøvrig oktober ;) unnskylder deg med at du er voldsomt preggis [emoji173]️[emoji173]️ ;)

Klem!

Vi får nå se du :) Tanta har ikke dukka enda, men jeg velger å tenke at du har rett siden du føler det så sterkt [emoji173] Og blir det sånn at en baby ikke er ombord i januar enda så får du prøve å tenke sånn som jeg gjorde: at da fikk lille som du mista ha deg i fred i et helt svangerskap. Så blir plassen løst ut til en ny skatt etterpå :)

Nei, ingen tante. Men er overbevist om at hun kommer dansende på søndag :)

Ja, har tenkt litt på det. Og det er sånn en fin tanke [emoji173]️

Absolutt!
Sånn har det vært her også. Følelsen om at det ikke klaffet har bare slått ned i meg som lyn fra klar himmel. Rundt 3dpo hver gang...
Kan ikke kimse av magefølelsen!

Om det ikke klaffer nå, pauser dere til april?
Fått sambo til å gå med på det? [emoji173]️

Mulig vi gir desember et siste forsøk litt avhengig av hvordan intervju og jobbsøknadprosessen går. Han går jo på siste gang(jobben har gått vekk fra turnusordning pga lite etterspørsel), så er ikke sikkert han er hjemme når det gjelder heller.

Han vil nok ikke ha noe pause, men så er det ikke han som skal gå gravid eller mulig er arbeidsledig på nyåret. Så det er en prat vi må ta når jeg vet litt mer om utfallet på denne PP. Tror nok ikke vi kommer til å bruke beskyttelse, men jeg kommer nok til å følge kalenderen og unngå sex/be han hoppe av i svingen.

Selv om jeg håper det klaffer for begge, så er det godt å vite at det kanskje er "kjente fjes"i april om ikke ting skulle gå som vi håper på. ❤

Jeg håper litt til! Men synd at du har en dårlig magefølelse :( skjønner det blir vanskelig å gå 2017 i møte uten det du ønsker mest.. men da starter du med et nytt år og nye muligheter, og da håper jeg dere får full klaff i januar så dere slipper å ha pause frem til april [emoji173]️ stor klem!

Overbevist om tantebesøk på søndag :) magefølelsen er ikke til å kimse av.
Ja, det blir tøft. Spesielt på termindatoen til lille engel. Men når denne kroppen brukte så lang tid på å starte opp igjen... Må jeg bare komme meg gjennom det... Alt går :)

Takk, kjære du [emoji173]️ klem

Huff det er fryktelig tungt,men jeg håper virkelig det klaffer snart for dere[emoji173]️ Prøving er veldig tøft. Noen ganger er det kun det man tenker på og igjen gjør at vi "glemmer" bort viktige ting man allerede har i livet.
Pliktsex blant annet,hvor har det blitt av den kosen og kjærligheten man engang hadde,kos bare fordi man har lyst og ikke fordi man må! Det er noe vi føler har skjedd med oss etter vi planla om nr 2. Livet handlet plutselig om myyyyye Planlegging,til og med sex! Dette er ikke lett så jeg tror det er veldig tungt å gå inn i januar uten baby,men igjen kan dere tenke at dette kan være noe godt både for kropp og sjel[emoji173]️ Ha noen mnd pauser hvor dere kan kose og nyte hverandre og ikke minst lille vesla deres[emoji173]️Tenk at dere har denne lille solstrålen deres rett ved siden av dere hele tiden,er ikke det herlig[emoji173]️

Ja, helt sant. Termindatoen for lille engel kommer til og bli tøff. Men da er, som Lille Lykke sier, magen ledig for neste spire. Og lille engel fikk sitt svangerskap i fred...

Veldig godt og ha solstråla vår[emoji173]️ Hun redder meg ofte!

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg i jula. Skal dog fortsette å tempe sånn at jeg får fulgt med :) [emoji173]️

Håper tanta holder seg borte denne gangen.. Og hvis ikke...så håper jeg at det snart klaffer for dere!! FØR april!

Takk[emoji173]️
Regner med tanta kommer på søndag.
Håper det klaffer for dere igjen snart også [emoji173]️

Du vet da alltid hva du skal si [emoji173]️
Ja, som Lille Lykke sier... Da får lille sin tid... Og kanskje magehuset da er klart for ny beboer.

Mhm, veldig tro på den. Har hentet den i dag, ettersom den går ut av salg i desember. Så nå står den i skapet, klar til januar :)
Da blir det forøvrig oktober ;) unnskylder deg med at du er voldsomt preggis [emoji173]️[emoji173]️ ;)

Klem!

Hahaha! Kunne jeg enda skylde på at jeg er preggers :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp