Blue_ prøver på nytt <3

Å så spennende å komme tilbake på forumet etter en pause herfra, og se at muligheten for klaff for deg er tilstede :-) Drister meg til et lite heiarop ;-)

Å så spennende å komme tilbake på forumet etter en pause herfra, og se at muligheten for klaff for deg er tilstede :-) Drister meg til et lite heiarop ;-)

Åh, tusen takk❤️
Hvordan går det med deg?

Note to self:
Forøvrig noen vonde stikk i venstre side i dag ettermiddag. Nesten som det svir...

Åh, tusen takk❤️
Hvordan går det med deg?
Jo takk stort sett bra. Fikk endelig en skikkelig pp denne måneden, så nå er jeg bare så utålmodig etter å finne ut om det har blitt klaff eller ikke. Må nok smøre min tålmodighet 1,5 uke før jeg tror det er vits å teste. Men krysser alt jeg har for klaff her også. Så med andre ord. Vi har ikke gitt opp :-) Så nå kan jeg jo følge med på deg mens jeg venter på å kunne teste selv ;-)

Jo takk stort sett bra. Fikk endelig en skikkelig pp denne måneden, så nå er jeg bare så utålmodig etter å finne ut om det har blitt klaff eller ikke. Må nok smøre min tålmodighet 1,5 uke før jeg tror det er vits å teste. Men krysser alt jeg har for klaff her også. Så med andre ord. Vi har ikke gitt opp :-) Så nå kan jeg jo følge med på deg mens jeg venter på å kunne teste selv ;-)

Ååh, så bra da! Hehe, noe som er fullt forståelig. Vi skulle jo helst visst det med én gang! Helst fra CD1 :p
Viktig og ikke gi opp. Man blir jo helt gærn i det her prøve-universet...
koselig at du følger med❤️ Håper jeg slipper å begynne på pergo neste mnd. Men om jeg må det, blir det også spennende kjenner jeg :)
Heier på spireboom for alle her nå!

Lykke til Blue! Spennende å se om det har klaffet for dere *krysser fingrene for det*. :)

Sitter selv spent på om pergokuren jeg har brukt denne måneden fører til EL og en liten spire.

Spent på dagens test, klar med røntgen syn ;)

CD26 - 9DPO

Da har jeg offisielt gitt opp denne gangen. Hadde jo en god følelse tidligere, selv om egget ble sluppet på venstre side og ikke høyre.... Nå har jeg virkelig ikke hatt følelsen. Og etter MA'en har jeg lært meg at jeg skal stole på magefølelsen.
Har vært veldig forberedt med tanke på at egget slapp på venstre side. Selv om jeg selvfølgelig har hatt et lite håp. I neste pp skal jeg prøve pergo og det ser jeg frem til. Venter på svar fra legekontoret, der vi skal feire jul, om det er anledning og ta blodprøve der 1.juledag. Får jeg ikke det, må vi vente enda en syklus :(

"Symptomer" jeg har hatt denne gangen;

•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse
•Sviende stikk/klyp i venstre side

Vet at det er tidlig å gi seg 9DPO, men jeg tror som sagt mye på denne følelsen.

Tempen og testene er forøvrig enig med meg;
ImageUploadedByBV Forum1480408600.249494.jpg
ImageUploadedByBV Forum1480408612.296978.jpg
ImageUploadedByBV Forum1480408622.132510.jpg

❤️❤️

EDIT:
Da blir det ingen prøving/pergo i desember... Og da er det ikke lenge til april... Jeg og sambo tar nok en prat når tr er på plass, hva vi gjør...

Last edited:
Lykke til Blue! Spennende å se om det har klaffet for dere *krysser fingrene for det*. :)

Sitter selv spent på om pergokuren jeg har brukt denne måneden fører til EL og en liten spire.

Takk for det :)
Tror ikke det klaffet denne gangen.
Har tatt kontakt med legekontoret der hvor vi skal feire jul, om jeg får ta blodprøver der 1.juledag. Hvis ikke må jeg vente én syklus til før jeg kan begynne på pergo :( kjipt!

Så spennende! Er det første kuren din?

Æsj, så kjedelig at du ikke har troa lenger på denne pp :( men det er jo fortsatt tidlig? Jeg skal håpe litt til jeg da! ❤️

Æsj, så kjedelig at du ikke har troa lenger på denne pp :( men det er jo fortsatt tidlig? Jeg skal håpe litt til jeg da! ❤️

Joda, det er jo det... men jeg har virkelig ikke troa... Neste mnd rekker vi ikke å prøve heller...
Vurderer sterkt å vente til april....

CD26 - 9DPO

Da har jeg offisielt gitt opp denne gangen. Hadde jo en god følelse tidligere, selv om egget ble sluppet på venstre side og ikke høyre.... Nå har jeg virkelig ikke hatt følelsen. Og etter MA'en har jeg lært meg at jeg skal stole på magefølelsen.
Har vært veldig forberedt med tanke på at egget slapp på venstre side. Selv om jeg selvfølgelig har hatt et lite håp. I neste pp skal jeg prøve pergo og det ser jeg frem til. Venter på svar fra legekontoret, der vi skal feire jul, om det er anledning og ta blodprøve der 1.juledag. Får jeg ikke det, må vi vente enda en syklus :(

•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse

Vet at det er tidlig å gi seg 9DPO, men jeg tror som sagt mye på denne følelsen.

Vis vedlegget 209447
Vis vedlegget 209448
Vis vedlegget 209449

❤️❤️

EDIT:
Da blir det ingen prøving/pergo i desember... Og da er det ikke lenge til april... Jeg og sambo tar nok en prat når tr er på plass, hva vi gjør...

Neinei Blue❤️ Det er fortsatt tidlig,men jeg forstår at du har gitt opp håpet. Jeg har fortsatt troa :D
Hvorfor kan du ikke ta pergo i desember?
Sender deg en god klem❤️

Jeg forstår at du kanskje vil vente til april. MEN tenk om det er rundt disse mnd at selve gullegget slippes? Da kan det igjen gå lang tid før det kanskje klaffer igjen :s Sender deg en klem, det er ikke et lett valg <3

CD26 - 9DPO

•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse

Vis vedlegget 209447
Vis vedlegget 209448
Vis vedlegget 209449

❤️❤️

EDIT:
Sier som de andre - det er litt for tidlig å gi opp, men sier magefølelsen din det så hold deg til den og bli heller positivt overrasket om magen tar feil :)

CD26 - 9DPO

•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse

Vis vedlegget 209447
Vis vedlegget 209448
Vis vedlegget 209449

❤️❤️

EDIT:

Kjære blue ❤ Som flere sier, er håpet enda ikke ute. Det er uansett fint å stålsette seg, så får man heller bli positivt overrasket :) Jeg vurderer også å vente til april om det ikke klaffer denne måneden, så da kan vi møtes da? :D Godt å ha noen "kjente ansikt" når man begynner å prøve igjen.

Enig med flere her, ikke gi opp håpet, kjære, gode deg! Og ja! Vet det er så mye lettere å si enn å høre på. Men tror likevel det er viktig at alle vi prøvere gjør et forsøk på å ta litt juleferie fra tankene :-) god klem til deg

Må ikke gi opp enda <3

Back
Topp