Å så spennende å komme tilbake på forumet etter en pause herfra, og se at muligheten for klaff for deg er tilstede Drister meg til et lite heiarop ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så spennende å komme tilbake på forumet etter en pause herfra, og se at muligheten for klaff for deg er tilstede Drister meg til et lite heiarop ;-)
Jo takk stort sett bra. Fikk endelig en skikkelig pp denne måneden, så nå er jeg bare så utålmodig etter å finne ut om det har blitt klaff eller ikke. Må nok smøre min tålmodighet 1,5 uke før jeg tror det er vits å teste. Men krysser alt jeg har for klaff her også. Så med andre ord. Vi har ikke gitt opp Så nå kan jeg jo følge med på deg mens jeg venter på å kunne teste selv ;-)Åh, tusen takk
Hvordan går det med deg?
Jo takk stort sett bra. Fikk endelig en skikkelig pp denne måneden, så nå er jeg bare så utålmodig etter å finne ut om det har blitt klaff eller ikke. Må nok smøre min tålmodighet 1,5 uke før jeg tror det er vits å teste. Men krysser alt jeg har for klaff her også. Så med andre ord. Vi har ikke gitt opp Så nå kan jeg jo følge med på deg mens jeg venter på å kunne teste selv ;-)
Lykke til Blue! Spennende å se om det har klaffet for dere *krysser fingrene for det*.
Sitter selv spent på om pergokuren jeg har brukt denne måneden fører til EL og en liten spire.
God morgen, Blue! ❤
Spent på dagens test, klar med røntgen syn
Æsj, så kjedelig at du ikke har troa lenger på denne pp men det er jo fortsatt tidlig? Jeg skal håpe litt til jeg da!
CD26 - 9DPO
Da har jeg offisielt gitt opp denne gangen. Hadde jo en god følelse tidligere, selv om egget ble sluppet på venstre side og ikke høyre.... Nå har jeg virkelig ikke hatt følelsen. Og etter MA'en har jeg lært meg at jeg skal stole på magefølelsen.
Har vært veldig forberedt med tanke på at egget slapp på venstre side. Selv om jeg selvfølgelig har hatt et lite håp. I neste pp skal jeg prøve pergo og det ser jeg frem til. Venter på svar fra legekontoret, der vi skal feire jul, om det er anledning og ta blodprøve der 1.juledag. Får jeg ikke det, må vi vente enda en syklus
"Symptomer" jeg har hatt denne gangen;
•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse
•Sviende stikk/klyp i venstre side
Vet at det er tidlig å gi seg 9DPO, men jeg tror som sagt mye på denne følelsen.
Tempen og testene er forøvrig enig med meg;
Vis vedlegget 209447
Vis vedlegget 209448
Vis vedlegget 209449
EDIT:
Da blir det ingen prøving/pergo i desember... Og da er det ikke lenge til april... Jeg og sambo tar nok en prat når tr er på plass, hva vi gjør...
Sier som de andre - det er litt for tidlig å gi opp, men sier magefølelsen din det så hold deg til den og bli heller positivt overrasket om magen tar feil ❤CD26 - 9DPO
Da har jeg offisielt gitt opp denne gangen. Hadde jo en god følelse tidligere, selv om egget ble sluppet på venstre side og ikke høyre.... Nå har jeg virkelig ikke hatt følelsen. Og etter MA'en har jeg lært meg at jeg skal stole på magefølelsen.
Har vært veldig forberedt med tanke på at egget slapp på venstre side. Selv om jeg selvfølgelig har hatt et lite håp. I neste pp skal jeg prøve pergo og det ser jeg frem til. Venter på svar fra legekontoret, der vi skal feire jul, om det er anledning og ta blodprøve der 1.juledag. Får jeg ikke det, må vi vente enda en syklus
•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse
Vet at det er tidlig å gi seg 9DPO, men jeg tror som sagt mye på denne følelsen.
Vis vedlegget 209447
Vis vedlegget 209448
Vis vedlegget 209449
EDIT:
Da blir det ingen prøving/pergo i desember... Og da er det ikke lenge til april... Jeg og sambo tar nok en prat når tr er på plass, hva vi gjør...
CD26 - 9DPO
•MYE hvit utflod
•Vond korsrygg
•Mens følelse
Vis vedlegget 209447
Vis vedlegget 209448
Vis vedlegget 209449
EDIT: