Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antydninger til vondt i bekkenet i ettermiddag... Måtte løpe etter treåringen etter en tur ute... Og da kjente jeg det litt... Kjente det tidlig i mai også... Men vil ikke legge så mye i det. Var på trening på fredag og er potte stiv!
Tipper det er en bebis som kan til det jeg
den må ikke stige for at det skal være baby. Den må bare holde seg over coverline Man kan også få kjempehøy temp uten baby. Men man ser vel gjerne høy temp oftere på gravid-grafer enn uten.
Men jeg vil jo helst at den skal stiiiiiiige da
Godt tegn!! Og bra at du forklarte det med temp for meg, så slipper jeg å uroe meg for degAntydninger til vondt i bekkenet i ettermiddag... Måtte løpe etter treåringen etter en tur ute... Og da kjente jeg det litt... Kjente det tidlig i mai også... Men vil ikke legge så mye i det. Var på trening på fredag og er potte stiv!
Godt tegn!! Og bra at du forklarte det med temp for meg, så slipper jeg å uroe meg for deg
Du skal slippe å tenke på det herTanker:
•Prøve å innstille meg på at det ikke har klaffet...
•At vi ikke rekker neste pp...
•Begynne på pergo?
•Ta pause og prøve på nytt i april...
Du skal slippe å tenke på det her
Men du, hvorfor tenker du på å ta pause?
Ja, det er slett ikke så dumt å være forberedt på alt. Og det er jo SÅ enorme ytterkanter!! Skulle tro det var det amerikanske valget mellom Sanders og Trumf!! Håper på en Sanders for din del ) ❤greit og være forberedt vet du.
Om det ikke klaffer nå og vi ikke rekker neste så blir det så sent på året. Noe vi i utgangspunktet ikke vil. Også med tanke på barnehageplass... Selv om jeg helst skulle vært gravid i fjor Men er nok vanskelig å stoppe opp prøvingen også. Spesielt etter at vi snart skulle vært tobarnsforeldre... Men det må vi sikkert snakke mer om når det nærmer seg
Nå vil jeg bare at hodet mitt skal være forberedt på alt
Ja, det er slett ikke så dumt å være forberedt på alt. Og det er jo SÅ enorme ytterkanter!! Skulle tro det var det amerikanske valget mellom Sanders og Trumf!! Håper på en Sanders for din del ) ❤
Nååh er jeg speent på testen i morgen!!! Ooh
Ikke glem å tisse i kopp! <3
Husk å tisse i koppen
Sånn er det bare, Blue ) Vi er nysgjerrige!
Speeeent!
Hvor lenge sover du egentlig?! hehe
Sååå spent vi venter Blue!!!
Hvordan er tempen sammenligna med tidligere? OG - hvordan er testene nå tørket? Ser jo at tempen stiiiger ) ❤Hihi, dere altså
Jeg husket å tisse i koppen!!!
Men tok en lang og god frokost hjemme med snuppa før bhg. Så derfor var jeg litt treg til å oppdatere
CD26 - 8DPO
Dagens temp;
Treåringen inn i senga og litt urolig søvn. Men....
Vis vedlegget 209241
Og dagens tester;
Ja, jeg tok to
Vis vedlegget 209242
BT
Vis vedlegget 209243
Wondfo (eBay)
Begge er tatt innen tidsfrist på 5min.
Godt å være i gang