Blue_ prøver på nytt <3

Antydninger til vondt i bekkenet i ettermiddag... Måtte løpe etter treåringen etter en tur ute... Og da kjente jeg det litt... Kjente det tidlig i mai også... Men vil ikke legge så mye i det. Var på trening på fredag og er potte stiv!

Antydninger til vondt i bekkenet i ettermiddag... Måtte løpe etter treåringen etter en tur ute... Og da kjente jeg det litt... Kjente det tidlig i mai også... Men vil ikke legge så mye i det. Var på trening på fredag og er potte stiv!

Tipper det er en bebis som kan til det jeg :D

:) den ikke stige for at det skal være baby. Den må bare holde seg over coverline ;) Man kan også få kjempehøy temp uten baby. Men man ser vel gjerne høy temp oftere på gravid-grafer enn uten.

Men jeg vil jo helst at den skal stiiiiiiige da ;)
Godt tegn!! :) Og bra at du forklarte det med temp for meg, så slipper jeg å uroe meg for deg ;)

Godt tegn!! :) Og bra at du forklarte det med temp for meg, så slipper jeg å uroe meg for deg ;)

Hehehe :p
Merker at jeg prøver å snakke bort alt jeg kjenner av "tegn" denne gangen. Ingenting er tegn før man kan se tilbake på det etter positiv test ;)

Tanker:

•Prøve å innstille meg på at det ikke har klaffet...
•At vi ikke rekker neste pp...
•Begynne på pergo?
•Ta pause og prøve på nytt i april...

Tanker:

•Prøve å innstille meg på at det ikke har klaffet...
•At vi ikke rekker neste pp...
•Begynne på pergo?
•Ta pause og prøve på nytt i april...
Du skal slippe å tenke på det her ;)
Men du, hvorfor tenker du på å ta pause?

Du skal slippe å tenke på det her ;)
Men du, hvorfor tenker du på å ta pause?

❤️ greit og være forberedt vet du.

Om det ikke klaffer nå og vi ikke rekker neste så blir det så sent på året. Noe vi i utgangspunktet ikke vil. Også med tanke på barnehageplass... Selv om jeg helst skulle vært gravid i fjor :p Men er nok vanskelig å stoppe opp prøvingen også. Spesielt etter at vi snart skulle vært tobarnsforeldre... Men det må vi sikkert snakke mer om når det nærmer seg :)

Nå vil jeg bare at hodet mitt skal være forberedt på alt :)

❤️ greit og være forberedt vet du.

Om det ikke klaffer nå og vi ikke rekker neste så blir det så sent på året. Noe vi i utgangspunktet ikke vil. Også med tanke på barnehageplass... Selv om jeg helst skulle vært gravid i fjor :p Men er nok vanskelig å stoppe opp prøvingen også. Spesielt etter at vi snart skulle vært tobarnsforeldre... Men det må vi sikkert snakke mer om når det nærmer seg :)

Nå vil jeg bare at hodet mitt skal være forberedt på alt :)
Ja, det er slett ikke så dumt å være forberedt på alt. Og det er jo SÅ enorme ytterkanter!! Skulle tro det var det amerikanske valget mellom Sanders og Trumf!! Håper på en Sanders for din del :-P :)) ❤

Ja, det er slett ikke så dumt å være forberedt på alt. Og det er jo SÅ enorme ytterkanter!! Skulle tro det var det amerikanske valget mellom Sanders og Trumf!! Håper på en Sanders for din del :-P :)) ❤

Haha, herlig du er❤️

Husk å tisse i koppen :D

Nååh er jeg speent på testen i morgen!!! Ooh :joyful:
Ikke glem å tisse i kopp! :D <3
Husk å tisse i koppen :D
Sånn er det bare, Blue :)) Vi er nysgjerrige!
Hvor lenge sover du egentlig?! :p hehe
Sååå spent :D vi venter Blue!!!❤️

Hihi, dere altså❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg husket å tisse i koppen!!!

Men tok en lang og god frokost hjemme med snuppa før bhg. Så derfor var jeg litt treg til å oppdatere :)

CD26 - 8DPO

Dagens temp;
Treåringen inn i senga og litt urolig søvn. Men....
ImageUploadedByBV Forum1480322016.246610.jpg

Og dagens tester;
Ja, jeg tok to :p

ImageUploadedByBV Forum1480322044.729654.jpg
BT

ImageUploadedByBV Forum1480322068.950348.jpg
Wondfo (eBay)

Begge er tatt innen tidsfrist på 5min.

Godt å være i gang :)

Hihi, dere altså❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg husket å tisse i koppen!!!

Men tok en lang og god frokost hjemme med snuppa før bhg. Så derfor var jeg litt treg til å oppdatere :)

CD26 - 8DPO

Dagens temp;
Treåringen inn i senga og litt urolig søvn. Men....
Vis vedlegget 209241

Og dagens tester;
Ja, jeg tok to :p

Vis vedlegget 209242
BT

Vis vedlegget 209243
Wondfo (eBay)

Begge er tatt innen tidsfrist på 5min.

Godt å være i gang :)
Hvordan er tempen sammenligna med tidligere? OG - hvordan er testene nå tørket? ;) Ser jo at tempen stiiiger :)) ❤

Back
Topp